Haluan parantua

Anonyymi

Minulla on useita sairauksia ja olo on sietämätön! Tuntuu että jumala on viimeinen kortti jonka puoleen kääntyä. Kumpaa minun tulisi rukoilla jumalaa vai jeesusta? Estääkö se rukousten toimimisen etten ole itse kunnolla uskossa? Voiko rukoilla omin sanoin vai täytyykö lausua jokin tietty rukous? Minun puolesta muutamat ihmiset ovat myös esirukoilleet, mutta parantumista ei ole tapahtunut... Olen miettinyt että millainen uskovainen minusta tulisi, tuskin täydellinen, koska minusta ei ole elämään niin kurinalaista elämää mitä raamatussa yms vaaditaan, mutta sen voin luvata että jos parannun niin levitän parantumisen ilosanomaa ja siitä hetkestä eteenpäin olen 100% koko loppuelämäni uskossa! Tämän voin luvata 110% varmuudella, en enää käännä selkääni jumalalle parantumisen jälkeen. Tiedän ettei jumalalta voi mitään vaatia, hän on kaikkivaltias herra, mutta minä pyydän syvästi että parantaisi minut, antaisi minun kokea parantumisen ihmeen, konkreettisen jumalan voiman näin ollen on myös helpompi uskoa... Ja vaikka minusta ei täydellistä uskovaista tulekkaan niin lupaan olla parempi ihminen. Ystävällisempi ja luotettavampi toisia kohtaan. Enkä ole aikaisemminkaan ollut mikään kovin paha ihminen, en ole rikollinen tai väkivaltainen, mutta olen tehnyt ihmissuhteissa virheitä silti ja joutunut kiusatuksi... Onko kiusatuksi joutuminen ja terveyden menetys jumalan keino rangaista? olen monta monituista miljoonaa triljoonaa kertaa pohtinut pääni puhki miksi mun piti olla niin tyhmä että menin tekemään tiettyjä virheitä... jos en ois niitä tehnyt niin ei ois myöskään ollut niin paljon stressiä ja luultavasti oisin tällä hetkellä onnellinen ja terve...

16

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus!
      Iloitsen tästä rukoilijasta aloituksessa. Näen, että hänellä on etsikko aika alkamassa.
      Siksi tuon hänet Sinun eteesi, Jumala, että Sinä parannat hänet ja annat myös Vapautuksen ja Pelastuksen. Niitä ei saa kuin Sinun kauttasi. Tiedän, että Sinä rakastat tätä ihmistä, olethan hänelle jo ennen hänen syntymäänsä suunnitelman tehnyt, ainutlaatuisen suunnitelman , joka on vain hänelle. (psalmi 139)
      Julistan sairauksille, että ne joutuvat lähtemään, Sinun voimasi edessä, tästä ihmisestä!
      Jeesuksen Kristuksen nimessä!
      Amen.

      Jatkan rukoustani puolestasi täällä hiljaa.
      Ala lukemaan päivittäin Raamattua, sillä siinäkin on parantavaa, pelastavaa ja vapauttavaa voimaa.
      Ehkä löydät uskovan ystävän tai tahon, jossa voitte rukoilla ja jakaa yhteyttä Kristukseen.
      Näen sinussa ystäväni suuren potentiaalin ja sen näkee Jeesuskin. Hän Rakastaa sinua suuresti.
      Ota vastaan tuo Rakkaus!Se on kaikkea muuta suurempaa.
      Itselläni on myös sairauksia, mutta en ole niistä liioin rukoillut, sillä haluan pitää ne, kuin Paavali piikkinä lihassa, että pysyisin nöyränä Jumalani edessä.
      Ole Siunattu!

      • Anonyymi

        Ps.
        Meillä ihmisillä on huono tapa. Me etsimme aina ensin apua lääketieteestä ja muusta mikä on maailmasta ja vasta viime hädässä ja viimeisenä käännymme Jumalan puoleen.
        Niin ja rukoile aivan omin sanoin, niin kuin juttelisit rakkaimman ystäväsi edessä ja sitähän Jeesus on! Ei ole mitään rakkaampaa!
        Ainut rukous, jonka voit opetella on Isä meidän rukous, Rukous jota Jeesuskin vuorisaarnassa kehoitti meitä käyttämään.
        Siunattua Pääsiäisen aikaa sinulle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps.
        Meillä ihmisillä on huono tapa. Me etsimme aina ensin apua lääketieteestä ja muusta mikä on maailmasta ja vasta viime hädässä ja viimeisenä käännymme Jumalan puoleen.
        Niin ja rukoile aivan omin sanoin, niin kuin juttelisit rakkaimman ystäväsi edessä ja sitähän Jeesus on! Ei ole mitään rakkaampaa!
        Ainut rukous, jonka voit opetella on Isä meidän rukous, Rukous jota Jeesuskin vuorisaarnassa kehoitti meitä käyttämään.
        Siunattua Pääsiäisen aikaa sinulle!

        Ja vaikka lääketiede parantaisi, silti kiittävät uskonharhaiset olematonta jumalaansa.

        Tämän vuoksi kieltäydyn auttamasta uskonharhaisia vaikka olisivat hukkumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps.
        Meillä ihmisillä on huono tapa. Me etsimme aina ensin apua lääketieteestä ja muusta mikä on maailmasta ja vasta viime hädässä ja viimeisenä käännymme Jumalan puoleen.
        Niin ja rukoile aivan omin sanoin, niin kuin juttelisit rakkaimman ystäväsi edessä ja sitähän Jeesus on! Ei ole mitään rakkaampaa!
        Ainut rukous, jonka voit opetella on Isä meidän rukous, Rukous jota Jeesuskin vuorisaarnassa kehoitti meitä käyttämään.
        Siunattua Pääsiäisen aikaa sinulle!

        Lääketiede pelastaa joka sekuntti enemmän ihmishenkiä kuin kaikki kristittyjen rukoukset yhteenlaskettuna viimeisten 2000v aikana.

        Tästä voi jokainen päätellä, kristittyjen rukoukset ei toimi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jeesus on fiktio.


      • Anonyymi

        Ei ole vaan itseasiassa todellisempi ja elävämpi kuin sinä tai minä.

        Paholainen iloitsee siitä ettet sinä usko että Jeesus on olemassa. Sinun laiset ihmiset ovat helppoja kohteita paholaiselle te menette juuri sinne suuntaan minne hän teidät tahtookin mennä.

        Jos antaisit Jumalan ottaa sydämesi päältä Jumala eston pois elämääsi tulisi silloin paljon jo toivoa ja valoa.


    • Kyllä voi tulla uskoon yksinki. Pitäää vain tunnustaa syntisyytensä ja pyytää Jeesusta tulemaan sydämmeen ja silloin myös Pyhä Henki tulee sinne ja antaa voiman elää pyhää elämää.
      Tässä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja siinä on myös rukousta, ja niiden kautta on parantunut ihmisiä. https://www.youtube.com/user/pentoikk/videos?view_as=subscriber

    • Anonyymi

      Matkusta Intiaan ja rukoile yhdessä Hindujen kanssa. Hindurukoukset nimittäin toimii oikeasti.

      Näillä kristittyjen rukouksilla ei ole mitään toivoa parantua yhtään mistään. Pelkkää valetta.

    • Anonyymi

      ""Kumpaa minun tulisi rukoilla jumalaa vai jeesusta?""
      - Ei kumpaakaan. Kumpikin pelkkää satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.

    • Anonyymi

      Hyvänen aika! Miten monta ihmistä joutuu pettymään! Kehoitatte rukoilemaan sinne ja tänne.. Tosi uskova tietää ettei Jumala ja Jeesus ole "toive automaatteja". Tosi uskova tietää myös että tämän maailman sairaudet tappaa ehkä ruumiin, mutta sielu on turvassa. Uskossa oleva rukoilija ei ehkä parane esim. Syövästä. Tämä elämä on "taimi tarha" kuka meistä on se taimi joka" kitketään" tulevaan elämään. Kylvetty siemen kokee monia vastoinkäymisiä.."taudit ja tuholaiset" yrittävät murtaa meidät. Usko Jumalaan..rukoile Herraa Jeesusta! HÄN ON SINUN HOITAJASI!

    • Anonyymi

      Eilen vaivani johon toivon tällähetkellä eniten parantumista oli parempana, mutta tänään tuli takapakkia. Joten ei ole ainakaan vielä oloa että Jeesus tai Jumala ois koskettanut minua :/

      Paljon olen itkenyt ja ollut tosi epätoivoinen olo. Nämä sairaudet on mulle maanpäällinen helvetti ja estää sosiaalisen elämän!

      Laitoin rukouspyynnön nettirukoilijat sivulle myös, siellä kysyttiin nimeä, mutta nimen sijasta laitoin nimimerkin, onko tämä huonompi asia?

      Kai Jeesus ja Jumala silti tietää kelle avun pitäisi mennä...?

      Jatkakaa puolestani rukoilemista please! <3

      • Anonyymi

        Jeesus tietää hätäsi hän rakastaa sinua olet hänen kallisarvoinen lapsensa niin kuin me muutkin. Olet hänen kädessänsä. Rukoilen puolestasi.


    • Anonyymi

      Rukoile Jeesusta Kristusta, hän on tie Taivaan Isän Sydämelle.
      Jeesus kuoli kaikkien sinun syntiesi tähden.
      käy ripillä, jossa tunnustat syntisi ja sinulle luetaan synninpäästö.
      sen jälkeen alat itse rukoilla Jeesusta.
      lue 1. Mark. evankeliumi, Luukaan evankeliumi, sitten joh. ja lopuksi Matteus.
      Tutustut Jeesuksen persoonaan ja evankeliumista saat rukoukseesi sanoja.

      älä kompastu siihen, että evankeliumeissa puhutaan samasta kohdasta näennäisesti eri tavoin.

      siinä on 4 todistajaa. jos olisimme risteyksessä ja jokaisesta tulisi kävellen yksi todistaja ja keskellä tapahtuisi auto-onnettomuus, niin jokaisella on hieman eriävä näkemys, vaikka sinä ja minä olisimme yhdet todistajat, niin meidänkin kiinnekohdat ja kenelle puhuisimme onnettomuudesta olisi eriäviä näkemyksiä.

      Ei meistä kenestäkään tule täydellistä tässä ajassa, mutta kilvoittelemme sitä kohti.
      kiusaus ei ole synti, siihen lankeaminen on..

      rukoile Jeesusta näyttämään mikä on totuus elämässäsi olevista asioista.

      Jeesus on absolyyttisen hyvä ja ihana ystävä, jonka tunteminen on ilo.

    • Anonyymi

      Eipä oo Jumala tai Jeesus vieläkään tullut parantamaan mua siitä vaivasta johon oon nyt eniten kaivannut apua, jumala varmasti nähnyt että oon kärsinyt jo 9 vuotta yli äyräiden, itkenyt monen monituista kertaa, ollut niin syvässä masennuksessa että aivoni ovat varmasti vaurioituneet jo siitäkin, ollut epätoivoinen... Nöyrästi rukoilin ja olin 100% rehellinen siitä että jos Jumala ja Jeesus näyttää minulle nyt voimansa niin oon ikuisesti uskossa!

      En näköjään kelpaa ees jumalalle. En saa elämässä mitään niitä asioita joita oon halunnut eniten eli ystäviä ja perhettä. Koska en minä kehtaa näiden sairauksien takia sosiaalista elämää elää!

      En jaksais olla koko elämääni jokin paskakaivo, johon kaadetaan kaikki vastoinkäymiset ja kannan niitä liikaa yhden ihmisen edestä kun taas jokin Teemu Selänne saa paistatella menestyksessä ja on 4 lasta!

      Mun suvussa lähes jokaisella on kurja kohtalo. Paljon yksinäisyyttä ja pieni suku. Näitä asioita voi tietty tarkastella realismin kautta että mua kiusattiin, siitä seurasi voimakasta stressiä jonka takia meni terveys, olisi pitänyt itse älytä olla tekemättä tiettyjä virheitä ihmissuhteissa niin en ois ajautunut kiusatuksi, jokainen on oman onnensa seppä jne. Mutta sitten alan taas pohtimaan syvällisesti miksi mun aivot toimi sillä tavalla että menin tekemään tiettyjä virheitä... kuinka paljon yhdelle ihmiselle voidaan antaa tuskaa kannettavaksi, kun miettii esimerkiks A. Tikkasta ja H. Foxellia... Kun on selkeästi olemassa jokin ihmisyyttä suurempi voima, oli se sitten jumala tai jokin muu, niin kai se näkee kun joku ihminen kärsinyt jo vuosia ja armahtaa ja alkaa onnen ajat, ei kenenkään elämä voi olla vuodesta toiseen vastoinkäymisissä kulkemista...! Tai voi, esimerkiks Nancy Spungenin elämä oli tuskainen alusta loppuun... MIKSI?

      Oon varma että mun sukua vaivaa kirous ja en pysty juoksemaan omaa sukuani karkuun, siksi minunkin elämästä tuli kurjaa. Mun mummo joutui hautaamaan 3 lastaan ennen kuolemaansa, missä on oikeus ja kohtuus!?

      Mun puolesta on rukoillut jo ainakin 22 ihmistä ja parantumista ei silti näy. Tälläisen pyynnön laitoin nettirukoilijat palstalle " Minulla on useita sairauksia. Kaljuuntumista, ärtynyt suoli, virtsankarkailua, ilmavaivojen pidätyskyvyttömyyttä, peräaukko vuotaa väritöntä tai kellertävää nestettä. Oloni on tosi tukala, epätoivoinen ja masentunut! Olen ollut näiden sairauksien takia eristäytynyt kohta 9v. Kokeillut eri hoitoja tuloksetta. Tahdon parantua ja saada sosiaalisen elämän takaisin ja ottaa Jeesuksen sydämeeni. Erityisesti toivon tällähetkellä parantuvani peräaukon vuodosta. "

      Jumala antaa minun jatkaa vajoamista. Eikä osaa auttaa lääkäritkään, eikä homeopatia, akupunktio tai energiahoidot............................................................................................................................................

    • Anonyymi

      Rukoilen sinulle aivohalvausta, mikä tekee sinusta kasviin verrattavissa olevan olion. Näin kaikki murheesi poistuu.

      Jumala kuulee rukoukset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe