Nyt ylläpito on vihdoinkin alkanut parantaa kirjoittelun tasoa kun kaikki ei kirjautuneet ovat pelkkiä anonyymejä. Olen ollut aikoinaan (ja vieläkin) erään harrastepiirin sivuilla osallistujana ja sielläkin se kirjoittelu muodostui pelkkien nikkien myötä varsin surkeaksi aivopieru jonoksi.
Siellä kuitenkin piti uudistuksen myötä alkaa kirjautumaan omalla nimellään. Pari kuukautta oli hiljaisempaa mutta siitä se virkosi ja varmaan niin tekee täälläkin. Kirjoittelun taso parani ja niin tehnee täälläkin vaikka omaa nimeään ei tarvitsekaan laittaa nikiksi.
Kunhan porukka ryhdistyy niin kaikki palaa ennalleen paitsi kirjoitteluun tulee enemmän järkeä. Nythän täällä on porukkaa joka vastaa kommenttiisi "kaikki on valhetta" tyyliin mutta kun kysyn mikä on valhetta ja mikä on sinun totuutesi asiassa niin eipä ole vastausta. Toivon tuonkin kohdan tulevan kuntoon!
Hyvä hyvä hyvä ylläpito
2
85
Vastaukset
Näinhän se on.
Työväenliikkeen vastaiset kommentoijat esiintyvät lähinnä kakkalinjaulostuksilla muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Aloitus mainiona esimerkkinä kakkalinjasta.
Kannatan omalla nimellä kirjoittamisesta. Sääntö tulisi tulisi sellaiseksi muuttaa.Mikä on työväenliike? Lienee perin suhteellinen käsite!
Olen kuulunut aktiiviaikoinani työväkeen yli 40 vuotta mutten mihinkään liikkeeseen, pursiseuraan kylläkin kuuluin ja siinä oli liikettä pääosin kesäisin kun purjeet nostettiin. Sitäkö tarkoitat, minun purjehdusaikojani?
Se mitä yleensä käsitetään työväenliikkeenä ei toimi koska kun katsot yhteiskuntia joissa sen suuntainen talous pääsi niskan päälle niin eipä niissä ole sitä luvattua paratiisia näkynyt eikä edes porvarillista hyvinvointia kuten meillä Suomessa.
Vasemmsiton viestintä on pitkälti sitä verbaaliulostetta mitä kannattaa välttää koska se ei tuo todellisuudessa mitään hyvää kenellekään jos unohdetaan ay mafiosot joiden kilpiä noilla mantroilla kiillotetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485107Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.652894Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701338Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721113Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741034- 142964
- 49914