Paavia vois jo lo..(mietteitä)

Anti-Katolistus

..pultakin siirtää tehtävästä, kai?

Eikö se menee jo liian pitkälle toi Paavin vammailu? Kuka jaksaa seisoa monta tuntia väkitungoksessa kuullakseen neljää sanaa? Siis jos niitä nyt ollenkaan kuulee.. Ihan sairasta tämä katolisen kirkon diktatuuri ja vanhaan aikaan jämähtäminen. Naisia kohdellaan kuin eläimiä ja samalla piispat ovat pedofiileja. Keskiajan vainoista ja mestauksista en viitti edes puhua eikä niitä viitsitä edes kunnolla anteeksi pyytää.

Jos halua naimisiin katolisena, pitää ristiä sitten lapsia vain katolisiksi. En tajua miksi ihmiset haluavat olla katolisia ollenkaan? Eikö teitä oksenna tämä homehtunut itsevalta?

Muuta tämä uskonto ei tarjoa ku orjallisia perinteitä ja rukouksia joista kukaan ei ymmärrä mitään koska ne ovat latinaksi. Mitä järkeä on toistaa apinana sanoja jos niiden merkitystä ei ymmärrä? Ei ne mitään taikasanoja ole joilla puhdistutaan, sen pitää olla päässä ja sydämmessä jos näin runollisesti voi sanoa..

Ja synneistä puhdistuminen tapahtuu lausumalla "Isä meidän" kymmenen kertaa tms. Siis WHAT A FUCK?? Mikse samalla 100.000 kertaa että varmasti muista mitä tuli tehtyä. Vähän ku jenkkiläisissä kouluissa kirjoitetaan taululle mitä ei tee enää uudestaan. Ala-aste meininki sanon minä.

Tuntuu että keskiajasta katolinen kirkko ei ole kehittynyt yhtään mihinkään ja jatkaa vaan väkinäistä laajentumista, keinolla millä hyvänsä ja ihmisiä kohdellaan vieläkin kuin sivistymättömiä moukkia.

Surullista ja säälittävää.

4

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paroni von Münchhausen

“Eikö se menee jo liian pitkälle toi Paavin vammailu? Kuka jaksaa seisoa monta tuntia väkitungoksessa kuullakseen neljää sanaa? Siis jos niitä nyt ollenkaan kuulee..”

Niin, paavin virasta ei ole tapana jäädä eläkkeelle vaan kuollaan saappaat jalassa.

“Ihan sairasta tämä katolisen kirkon diktatuuri ja vanhaan aikaan jämähtäminen. Naisia kohdellaan kuin eläimiä ja samalla piispat ovat pedofiileja. Keskiajan vainoista ja mestauksista en viitti edes puhua eikä niitä viitsitä edes kunnolla anteeksi pyytää. “

Logiikkasi on hyvin outoa. Voisitko selittää sitä hiukan.

“Jos halua naimisiin katolisena, pitää ristiä sitten lapsia vain katolisiksi. En tajua miksi ihmiset haluavat olla katolisia ollenkaan? Eikö teitä oksenna tämä homehtunut itsevalta?”

Ei minua okseta ollenkaan katolisena olo. Päin vastoin olen perin tyytyväinen kirkkoon.

“Muuta tämä uskonto ei tarjoa ku orjallisia perinteitä ja rukouksia joista kukaan ei ymmärrä mitään koska ne ovat latinaksi. Mitä järkeä on toistaa apinana sanoja jos niiden merkitystä ei ymmärrä? Ei ne mitään taikasanoja ole joilla puhdistutaan, sen pitää olla päässä ja sydämmessä jos näin runollisesti voi sanoa..”

Hmm. Jos kävisit joskus messussa huomaisit, että messu on yleensä aina täysin kansan kielellä. Suomessa tilanne taas on aika erikoinen, sillä meillä on täällä niin paljon ulkomaalaisia, että on helpompaa joskus viettä messua latinaksi.

“Ja synneistä puhdistuminen tapahtuu lausumalla "Isä meidän" kymmenen kertaa tms. Siis WHAT A FUCK?? Mikse samalla 100.000 kertaa että varmasti muista mitä tuli tehtyä. Vähän ku jenkkiläisissä kouluissa kirjoitetaan taululle mitä ei tee enää uudestaan. Ala-aste meininki sanon minä.”

Mistä sinä tuollasita olet oppinut. Sinun kannataisi tutustua katekismuksen opetuksiin (katolisen kirkon), ennenkö tulet nolaamaan itsesi julkisesti tänne verkkoon.

“Tuntuu että keskiajasta katolinen kirkko ei ole kehittynyt yhtään mihinkään ja jatkaa vaan väkinäistä laajentumista, keinolla millä hyvänsä ja ihmisiä kohdellaan vieläkin kuin sivistymättömiä moukkia.”

Lukisit enemmän, niin luulisit vähemmän.

Ei millään pahalla, mutta tekstisi on todella säälittävä

• Opettaja

Se on muuten what THE fuck, eikä what A fuck.

• Anonyymi

Tämä minunkin silmääni osui , määräinen artikkeli oltava.

• eandem canis

Cantilenam eandem canis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe