Kutsu Suomelle

Katsokaa minkä kaltaisen rakkauden Jumala on teille antanut. Teille on näytetty Kristus, Elävän Jumalan Poika, joka oli ja on ja joka on aina oleva. Hänet on laitettu kärsivänä Kristuksena teidän eteenne. Teidän sinettinne on minussa, sanoo Pyhä Henki. Olkaa varuillanne, sillä aika on paha. Tulkaa vereni suojiin, tulkaa. Kaikkeuden Herra kutsuu teitä. Minun tieni te tulette tuntemaan ja minun suuni pyhyyden. Tämä, joka tänään puhuu, on teidän vapautenne. Ylistäkää Minua, joka olen Pyhä, Puhdas, Maailman Vapahtaja. Tuokaa kipunne minun jalkojeni juureen. Minä pyhitän teidät totuudessa ja sitten minä päästän teidät. Teidän nimenne tullaan tuntemaan. Teidän lamppunne tulee syttymään. Minä, kirkkauden Herra, olen valinnut astiani tuomaan tämän sanoman. Kumartukaa eteeni. Tunnustakaa valtani ylitse kaiken muun. Kiittäkää verestäni. Tehkää se tiettäväksi kansani keskuudessa, vereni pelastaa, vereni pelastaa. Ei mitään pahaa satu teille, jos kansakuntana käännytte minun puoleeni, sanoo Kristus, Herra.

Näyttäkää minulle tekonne. Ne eivät ole puhtaat. Katsokaa käsiänne ja jalkojanne, ne vaativat minua tuomitsemaan teidät. Kuitenkin minun tahtoni on vain parantaa ja puhdistaa. Te, lapseni, jotka tunnette jo nimeni, vaipukaa ristin juureen. Minä olen tehnyt Golgatalla täytetyn työn. Vereni hinta on laskettu sieluusi. Pyhittäydy minun edessäni, tee astiastasi puhdas. Minun veren merkkini tulee pelastamaan, minun ääretön rakkauteni teissä nousemaan. Te olette minun, tämä maa on minun. Tuokaa se minulle sanoo Kristus, Herra, Kirkkauden Kuningas.

1

75

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näytän tekoni mielelläni.

En palvo epäjumalaasi ja sinunkin tulisi tarkistaa tietosi epäjumalastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1157
    2. 71
      1112
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      916
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      734
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      649
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      649
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      646
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe