Onko paikkaa minne vois viestitellä? Yhtä aikaa on tunne että haluis elää mutta samalla olisin täysin valmis tekemään kaikesta lopun. Tää on vähän tällainen hätähuuto että jos löytys joku syy vielä koittaa että oisko parempaa huomista edessä?!
Harrastuksr
Anonyymi
2
114
Vastaukset
Onse prempikin huominen vielä olemassa.
- Anonyymi
Soita Palvelevaan puhelimeen. Löydät numeron netistä. Siellä on vastaajina eri alojen asiantuntijoita papeista, lääkäreihin ja muita joilla on kykyä ja halua miettiä tilannetta kanssasi. Sinne voit soittaa myös nimettömänä. Puhuminen selkeyttää asioita, joita itse ei enää oikein pysty käsittelemään.
Älä tee mitään lopullista, koska puhuminen avaa monesti tiukatkin ja pahoin sotkeutuneet elämän solmut.
Kokeile ainakin tätä tietä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1545354
- 1125308
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464982Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302893Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252457- 432114
- 422049
- 231778
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141544Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101486