Numeroni vaihtuu ensi viikolla

Anonyymi

En tiedä haluatko edes sitä?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua.

• Anonyymi

Sovitaan niin sitten.

• Anonyymi

Tietysti haluan!

• Anonyymi

Riippuu kenen nro. Edellistäkään ollut.

• Anonyymi

Poistin edellisenkin joten mitäpä luulet?

• Anonyymi

Ottaen huomioon, että olet ikävä-palstalla, niin haluat.

• Anonyymi

Haluun minä

• Numeron saaminen edellyttäisi kommunikointia ihan IRL. Tuskin kukaannnumeroitaan täällä julkaisee.

Itse poistin minun hänen numeron älypuhelimeen siirtyessäni vaikka omasta puolestani olisin sitä mieluusti käyttänytkin!

• Anonyymi

IRC puolella, IRCnet, Quakenet, mitä näitä onkaan, näissä keskusteluissa pystyy vaihtamaan tietoja kuten puhelinnumeroita anonyyminä ilman mitään sähköposteja ja sellaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

IRC puolella, IRCnet, Quakenet, mitä näitä onkaan, näissä keskusteluissa pystyy vaihtamaan tietoja kuten puhelinnumeroita anonyyminä ilman mitään sähköposteja ja sellaisia.

Totta, en muistanut näitä kun en itse kirjoittele anonyymisti. Aikaisemmin anonyymisti vain täällä, mutta nyt mulla on tää rekattu nimimerkki.

• Anonyymi

Toisinaan olen itsekin miettinyt että vaihtais numeroa mutta siinä on niin järjetön homma.

Joskus jouduin kaksi kertaa vaihtaan numeroani erään sairaalloisen mustasukkaisen miehen takia.
      Jouduin laittaan salaiseksi uuden numeroni. Nykyisin salaan vain osoitteeni, koska asun niin että jos hän tietäisi osoitteeni ja haluaisi tehdä samoja juttuja kuin aikaisemmin niin nyt minulla ei olisi häneltä suojaa. Ei ovisummeria, eikä useaa kerrosta asuntoja ennen minun ikkunoita. Olisin hyvin suojattomassa tilanteessa. Maantasolla asumisessa on ongelmana se että ilkivaltaa tekevät pystyvät häiritsemään vaikka koko yön naputtamalla ja paukuttamalla ikkunoita ja ovia...

En kuitenkaan ole enää vaihtamassa numeroani jos ei ole ihan pakko. siinä on oma työnsä jokaiseen paikkaan ilmoittaa uusi numero ja uusia erilaisia paikkoja mihin on rekisteröinyt itsensä puhelinnumerollaan jonne päääsee sisälle vain antamalla koodin joka tukee sms viestillä omaan numeroon,

Yks päivä mietin että on ainakin 30 eri paikkaa johon pitäisi oma uusi numero ilmoittaa ja kaikki virallisia eikä vapaa-ajan paikkoja. liikaa hommaa

• Anonyymi

En halua. Eikö se ole jo tullut täysin selväksi. Olit vain viihdettä minulle.
      Keskittyisit omaan puolisoosi.
      Ja käyttäisit työaikasi työntekemiseen, etkä muiden häiritsemiseen ja puhelimessa lörpöttelyyn.
      Olet vastenmielinen roikkuja.

• Anonyymi

Ja silti sinäkin kaipaat häntä täällä. Meneekö tuo kommenttisi läpi edes itsellesi? Sivusta tämä.

• Anonyymi

Toivottavasti ei. Se on ainoa mitä jäljellä hänestä.

• Anonyymi

Asian voi esittää ilman tunteiden loukkaamista?!

• Anonyymi

Tulkitset aloituksen väärin jos havaitset siinä jotain loukkaavaa?

• Anonyymi

Tulkitsit itse väärin. Ei täällä puhuttu aloituksesta mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      145
      4053
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      55
      3464
    3. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      214
      2840
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      38
      2712
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      29
      2570
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      49
      2166
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      128
      1687
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1676
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1629
    10. Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?

Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e
      Maailman menoa
      105
      1310
    Aihe