TÄTÄ EIVÄT NAISET OPETA RIIVAJAHENGISTÄ JA APOSTOLEISTA
Maria Magdaleena
- ennen uskoontuloa riivaajien vallassa
- Jeesus ajoi naisesta seitsemän riivaajaa
- Jeesus ilmestyi ensiksi Maria Magdaleenalle ylösnousseena (tästä naiset ottavat kerskauksen aiheen)
- naisia ei valittu Apostoleiksi
Mark. 16:9 Mutta ylösnousemisensa jälkeen hän varhain aamulla viikon ensimmäisenä päivänä ilmestyi ensiksi Maria Magdaleenalle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän riivaajaa.
Tästä naiset eivät opeta
18
65
Vastaukset
- Anonyymi
Adventistit luottavat ja uskovat ainoastaan oman jumalansa naissanansaatajan profetioihinsa 1800-luvulta.
Uusia profetioita ei ole.- Anonyymi
Valheesi ei meitä adventisteja hetkauta tippaakaan.
- Anonyymi
On se varmaan melkoista meininkiä jos on seitsemän riivaajaa ihmisessä, huh!
Itse asiassa olisi mukava jos joku laittaisi tähän vähän riivaajatietoutta, tuntuu että sillä saralla on tiedoissa vajausta.
Mistä ylipäätään voi saada riivaajatartunnan, mitä oireita se aiheuttaa, voiko sitä jotenkin ehkäistä, onko erilaisia riivaajia ja jos on, mikä on pahinta lajia? Ja jos pahimmoilleen käy, millaisia konsteja on olemassa riivaajan lähdettämiseksi? Jeesus ei ajanut Adolf Hitleristä yhtäkään riivaajaa. Miksi tästä asiasta ei puhuta?
>>- Jeesus ilmestyi ensiksi Maria Magdaleenalle ylösnousseena (tästä naiset ottavat kerskauksen aiheen)>>
Syytä Jeesusta.- Anonyymi
Miesten höpötyksiä. Koko R kirja on miesten sepustus. Katsokaa muslimeja. Miesvalta on kristinuskossa, koska miehet keksi koko jutun. Nikean kokous v. 325 vain miehiä paikalla.
Ja vielä nykyaikana löytyy höynään uskovia. Koko kirjassa ei ole mitään uutta, se kertoo tasan tarkkaan sen aikaisen tilanteen kulttuurista, jossa nainen eli. Portto tai äiti.
Yksin tämä riittää minulle tajuamaan, että koko kirja on satua!- Anonyymi
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Raamatun martyyrit.
Onko ne naisia vai miehiä?
Eksytyksen ja pahojen henkien riivaavat (miehet vai naiset?) haluavat eliminoida kristityt Jumalan tahdon tekevät miehet.- Anonyymi
"Pahat henget" kuullostavat nykyisin vähän oudolta.
Onko kellään kokemuksia pahoista hengistä?
Mitä ne oikein ovat?
- Anonyymi
Sinä ei kulunut kuin pari viikkoa kun Eeva meni ja himoitsi "Hyvän ja pahantiedon puuta".
Kehoittaisin tervehenkisiä kristittyjä naisia näyttämään esimerkkiä miehille että he tekevät parannuksen ja ojentautuvat Sanan mukaan.
Tyhmät neitsyeet tehköön mitä haluavat. - Anonyymi
SRK meno nykyään esim. tanssiminen naisten pillin mukaan.
KOKOUSKÄYTÄNNÖSTÄKOKOUSKÄYTÄNNÖSTÄ ns. "Hyvä Kokous"
1. Bandi soittaa
2. Juontaja juontaa tilaisuuden
3. Keikkapuhuja on pääpuhujan roolissa
4. Sinä olet maksaja - Anonyymi
KUN NAINEN PÄSMÄRÖI
Maailman ensimmäisen kirkon (SDA) naisperustajista oli Ellen White.
Adventismi koostuu
1. Kristinuskolle vieraista raamatuntulkinnoista
2. Jeesusta ja pyhäkköä koskevista aikalaskelmista
3. Jäsenten rahastuksesta
4. Uskosta Ellen Whiteen ja sapattiin- Anonyymi
Tuomiosi saat tuomiopäivänä.
- Anonyymi
Naisten aemasta on raamatullinen opetus tässä linkissä:
http://Jeesus-on-Herra.com/naisten-asema-ja-tehtavat-jumalan-seurakunnassa/
Saavatko naiset mm. riisua huivinsa? Asia on nyt selvitetty. - Anonyymi
Kiitos linkistä. Raitis opetus.
- Anonyymi
1. Miksi meidän tässä lopunajassa täytyy hyväksyä naispappeus ja alistua tähän ajanhenkeen?
2. Mitkä Raamatussa mainitut seurakuntavirat ovat avoinna naisille?
3. Miksi Jumala ei voidellut ja kutsunut tärkeisiin johtotehtäviin naisia?- Anonyymi
Miten niin ei kutsunut? Lue Raamatusta, kuinka naisia on valittu esim. profeetoiksi. Siis OIKEIKSI profeetoiksi. Löytyy monta.
- Anonyymi
Kaunis laulu joltain uskovaiselta naiselta,
https://youtu.be/9ERmGLUsPP4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279