Helsingin liikenne

Anonyymi

Kävin jokin aika sitten Helsingissä ja oli muuten viimeinen kerta kun siellä autoa ajan. Aivan järjetöntä häsläämistä autoijoilla siellä. Helsinkiläiset eivät osaa liikennesääntöjen alkeitakaan. Ei ole mikään ihme, että talvi joka vuosi "yllättää" eteläsuomalaiset, ovat he sen verran surkeita kuljettajia. Käyttävät vieläpä kitkarenkaita.

Saatanan tunarit!

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota ysimillinen pilleri ohimon kautta nautittuna.Se helpottaa oloasi vuoren varmasti!

      • Anonyymi

        Heh heh! Helsinkiläinen kitkavajakki hermostui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh! Helsinkiläinen kitkavajakki hermostui.

        Sinulle sopii myös sama lääke sillä erotuksella, että sen pitää olla räjähtävää mallia.


      • Anonyymi

        Räjähtävä pilleri tekee olosi mukavaksi. Tiesitkö sitä? Siis poistaa pahan olon tunteesi....Lopullisesti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räjähtävä pilleri tekee olosi mukavaksi. Tiesitkö sitä? Siis poistaa pahan olon tunteesi....Lopullisesti...

        Minulla ei ole paha olo mutta kiveksissä on kovaa painetta. Tahtoisin tyhjentää "pussini" syvälle peräsuoleesi. Ensi yönä...aaaaaaah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole paha olo mutta kiveksissä on kovaa painetta. Tahtoisin tyhjentää "pussini" syvälle peräsuoleesi. Ensi yönä...aaaaaaah!

        No sehän onnistuu parhaiten sen pumpattavan barbarasi kanssa. Eli siittä vaan!!


      • Anonyymi

        Niuvanniemen hoitajat kyllä auttaa sinua siinä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen hoitajat kyllä auttaa sinua siinä.....

        Oletko sinä se miespuolinen hoitaja? Olen katsellut sinua sillä silmällä jo pitkään. Tulepas vaihtamaan lakana sänkyyni, se on taas aivan siemennesteessä. Voit myös tulla kanssani sänkyyn.


      • Anonyymi

        No joku kerkesi jo ennen minua, mutta grattis på din valda sökväg!!


      • Anonyymi

        Muistathan kuitenkin, että olen Adolf hitlerin näköinen. Joten jos se sinua kiihottaa, niin sitten siittä vaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistathan kuitenkin, että olen Adolf hitlerin näköinen. Joten jos se sinua kiihottaa, niin sitten siittä vaan!!!

        Naama ei minua kiinnosta vaan takapuoli on se, mikä saa minut syttymään ja se on sinulla kunnossa. Toivottavasti sulkijalihaksesi ei ole liian tiukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naama ei minua kiinnosta vaan takapuoli on se, mikä saa minut syttymään ja se on sinulla kunnossa. Toivottavasti sulkijalihaksesi ei ole liian tiukka.

        Et edes pääse lähelle, kun sinulta vedetään jo nirri pois. Ajatteleppa sitä....


      • Anonyymi

        Tässä taas loistava esimerkki miten Suoli24:n älymystö laittaa parastaan. Loistavaa ajatuksen virtaa.

        Nimim. Kun äly ei riitä parempaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taas loistava esimerkki miten Suoli24:n älymystö laittaa parastaan. Loistavaa ajatuksen virtaa.

        Nimim. Kun äly ei riitä parempaan

        Ja itse toit sitten tähänkin keskusteluun muka älyäkö?

        Hei haloo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse toit sitten tähänkin keskusteluun muka älyäkö?

        Hei haloo!!

        Työnnä se haloo vaikka prrseeseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse toit sitten tähänkin keskusteluun muka älyäkö?

        Hei haloo!!

        Heh, kritiikkini osui ja upposi yhteen älyykköön koska tämän piti heittää kommenttia lisää. Eikä varmasti kommentointi lopu tähän. Kun heikoilla älynlahjoilla pitää aaada itseään esille, eikä kirjoitusten sisältö riitä kuin ylläolevan tasoiseen argumentointiin, on jälki, niin, se on surullista.

        Nimim: Kun äly ei riitä parempaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, kritiikkini osui ja upposi yhteen älyykköön koska tämän piti heittää kommenttia lisää. Eikä varmasti kommentointi lopu tähän. Kun heikoilla älynlahjoilla pitää aaada itseään esille, eikä kirjoitusten sisältö riitä kuin ylläolevan tasoiseen argumentointiin, on jälki, niin, se on surullista.

        Nimim: Kun äly ei riitä parempaan

        Oletko se sama homo joka tulee vinkumaan joka keskusteluun?


    • Anonyymi

      Näkee tästäki keskustelusta et hesan ylimieliset vajakit hermostuu heti.

    • Anonyymi

      Juu, älä tule tänne sähläämään. Täällä liikutaan rivakasti, joustavasti ja muut huomioiden, ei pilkuteta sääntöjä, liikenteen sujuvuus ennen kailkea. Ei tarvita nastoja talvella , osataan ajaa. Sählääjät tulevat naapurikunnista raapimaan katuha.

    • Anonyymi

      Heh. Oikeastaan ainoa ero Helsingin ja maaseudun tai maaseutukaupunkien liikenteessä on se, että Helsingissä on huomattavasti enemmän liikennettä. Se voi ahdistaa tänne ensimmäistä kertaa ja harvemmin täällä liikkuvia, jos kokemusta ei ole suurista liikennemääristä. Jos ahdistus käy ylivoimaiseksi, niin täällä on hyvä ja toimiva joukkoliikenne. Sitä kannattaa hyödyntää.

      • Anonyymi

        Voi myös ottaa iisisti ja liikkua omalla autolla varovasti ja omien kykyjen mukaisesti. Täysin sallittua, vaikka paikalliset vetävät siitä takuulla herneen neäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myös ottaa iisisti ja liikkua omalla autolla varovasti ja omien kykyjen mukaisesti. Täysin sallittua, vaikka paikalliset vetävät siitä takuulla herneen neäänsä.

        Mä muuten EN sanonut, että sun kikkeli olisi pieni. Mä vaan sanoin, että se TUNTUU siltä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe