Hallelujaa, kiitos Jeesukselle!

Anonyymi

"Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun."
Kol 2:15

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos Jumalalle!

    • Anonyymi

      Kyllä aihetta on kiittää.

      • Anonyymi

        No onhan siitä paljon puhetta riittänyt. Mutta tointaako tuosta kiitellä ottaen huomioon miten paljon pahaa nimissään ja sallimana on tehty ja tehdään.


    • Anonyymi

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

    • Anonyymi

      Ja nämä sanoivat: "Herra on totisesti noussut ylös ja on ilmestynyt Simonille."

    • Anonyymi

      Mitätön hahmo historiassa. Kyllä noilla hallituksilla ja valloilla tuntuu noita aseita riittävän yhä vaan. Eli sarjassanne turhia lupauksia.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

      • Anonyymi

        Tätä ei moni tajua!


      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi

        Valetta. Näytöt puuttuu. Puhetta ja löysiä lupauksia Jessellä kyllä piisasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä ei moni tajua!

        Ei ole tarpeenkaan tajuta uskonharhaisten houreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarpeenkaan tajuta uskonharhaisten houreita.

        Se on sinulle suureksi vahingoksi.


    • Anonyymi

      "Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille."

    • Anonyymi

      Paljon tuo ruoja jätti aseita hallitusten käyttöön ja vielä lisää muille hulluille. Että eipä kiittämistä. Turha riemuita olemattomasta voitosta.
      Prui Heluna prui

    • Anonyymi

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

    • Tapahtuiko tuo riisuminen siinä kun apostoli Paavalinkin kerskaama tempaus kolmanteen taivaaseen ja paratiisiin tapahtui. Dionysios Areiopagita, joka oli muistaakseni arvostettu Ateenan valtiomies on tehnyt mahdollisesti tuon tempauksen jälkeen enkelihierarkian, jossa on riisuttu aseista tavallaan koko enkelikaarti:

      1. Serafimit (Krishna?) 2. Kerubit (Jehova-Nissi, Tosi Jumala) 3. Valtaistuimet (Mooseksen istuin) 4. Herruudet (Jeesus itse ja Allah) 5. Vallat (Jehova eli Kaikkivaltias) 6. Voimat (Pyhä Henki) 7. Hallitukset (Suomen hallitus) 8. Arkkienkelit (Gabriel ja Mikael) 9. Enkelit

      Tässä huomataan esim. että Jehova on sangen alhaisessa asemassa tämän enkelihierarkian mukaan. Jne.

      Tuo Dionysios Areiopagita oli käsittääkseni Timoteuksen jälkeinen ketjussa joka alkoi Paavalista.
      Paavali - Timoteus - Dionysios Areiopagita - jne.

      • Anonyymi

        On sulla, sanoisinko lennokkaat jutut.


      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi

        "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Sanon: AAMEN!


    • Anonyymi

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

      • Anonyymi

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"


    • Anonyymi

      "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"

    • Anonyymi

      Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, "että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa."

    • Anonyymi

      Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."

      • Anonyymi

        Kristittyjä vihaavat ennenkaikkea velheveljet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä vihaavat ennenkaikkea velheveljet.

        Onko taas perustettu uusi lahko nimeltään "velheveljet", vai onko se jonkun entisen lahkon haaraliike?


    • Anonyymi

      "Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus."

      • Anonyymi

        ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

      • Anonyymi

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”


    • Anonyymi

      "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään."

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

      • Anonyymi

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."


    • Anonyymi

      "mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,"

    • Anonyymi

      Esimerkiksi Putin on kyllä asetettu julkiseen häpeään mutta aseita sillä kyllä piisaa.
      Eli puolitiehen jä jumalalla sekin homma.

    • Anonyymi

      Kristitty on kaiken päivää, elämäntilanteesta muutoin riippumatta, Kristuksensa Voittosaatossa, kuten 2.Kr.2:14-17 tuo seikka sekeään ilmaistaan. Samoin lähetys-sanomassaan: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä; menkää siis opettaen kaikista kansoista opetuslapsiani nimessäni, ja olen kanssanne (alati) kaiken päivää maailmanaikojen loppuun asti." -Viit. Sanan alkuperäiseen ilmaukseen ennen alkutextin kirkolliskokousmuutoksia jotka nykytextessä ilmenevät. Siis on selkeää monien maailmanhallintojen kohdalla heidän valtansa olevan tyhjän päällä vaikka näyttäisi ja vaikuttaisi mahtavalta. Seurakunta Jumalan Armon ja Totuutensa kanssa saa olla mukana näkemässä kuinka Jumalamme valtakunta ilmestyy kansalaisineen maailmaan, kuten Herramme Isämme rukouksessa opettaan nyt. Näin kärsivällisyyden kautta peritään minkä Jumala on valmistanut ja ilmoittanut. Kiitämme Armorikkautensa voitosta jossa saamme elää, uskoa ja edetä kanssaan. Vahvistu Armossaan Jeesuksessa.

    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jeesus on armollinen.


    • Anonyymi

      Taisipa unohtua aseiden takavarikointi esim. Syyrian hallitukselta. Näin siinä käy, jos asia jätetään niinsanotusti "herran haltuun"

    • Anonyymi

      Minun tietojen mukaan Jeesus itse kärsi häpeällisen ristinkuoleman.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe