Älä luota ihmiseen, joka on joskus ollut

Anonyymi

KOMMUNISTI ----

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eräskin tyyppi oli ennen kommunisti ja vanhetessaan kääntyi muslimiksi. Olisiko hyvä sdp:n kansanedustajaksi?
      Ainakin hehkutti Antti Rinnettä!

      • Anonyymi

        Linkki väitteeseesi, muutoin huhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki väitteeseesi, muutoin huhaata.

        Tuntuuko mahdottomalta? Maailma on outo paikka ja outoja tyyppejä on tosi paljon! Ei näistä mitään linkkejä tarvi laittaa.


    • Anonyymi

      Itse asiassa ihminen joka on aito kommunisti luottaa itse toisiin ihmisiin enemmän kuin koskaan eikä ainakaan itse heitä petä.

      • Anonyymi

        Itse asiassa et lukenut aloitusta oikein....


      • Anonyymi

        Mnjaa, no jos on ajatuksensa tosiaan hylännyt niin sitten ei kai pidäkään luottaa.


      • Anonyymi

        Haluaako aloittaja nimittää kommunistia ihmiseksi ?


      • Anonyymi

        Miten niin kommunisti ei petä yksittäistä ihmistä. Kommunismissa kommunistinen järjestelmä itsessään tietää kaiken paremmin kuin yksittäinen ihminen. Ihmisen pitää kommunismissa alistua, aivan kuin tietyssä uskonnassa, kommunistisen järjetelmän palvelukseen. Kommunismiin pyrkivissä maissa on historian aikana ollut valtavia kansanmurhia tai vankileirejä toisinajattelijoille sekä psykiatrian väärinkäyttöä yksittäistä ihmistä vastaan tukemaan itse kommunismiin pyrkivää järjestelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kommunisti ei petä yksittäistä ihmistä. Kommunismissa kommunistinen järjestelmä itsessään tietää kaiken paremmin kuin yksittäinen ihminen. Ihmisen pitää kommunismissa alistua, aivan kuin tietyssä uskonnassa, kommunistisen järjetelmän palvelukseen. Kommunismiin pyrkivissä maissa on historian aikana ollut valtavia kansanmurhia tai vankileirejä toisinajattelijoille sekä psykiatrian väärinkäyttöä yksittäistä ihmistä vastaan tukemaan itse kommunismiin pyrkivää järjestelmää.

        Onhan tuo kommunismi käytännössä osoittautunut olevansa syvältä pyllystä.


    • Anonyymi

      Mitä kommunismin haaraa nyt meinaat? Marxismi, Leninismi, Stalinismi, Maolaisuus, Anarkokommunismi? Vai ihan sosialismia yleensä?

      • Anonyymi

        Ehkä noin suunnilleen neuvostokommunismia....brezhneviläisyys.


      • Anonyymi

        Sitä Jaakko Laakson kannattamaa neuvostokommunismia. Taitaa tuo ketale olla nykyisin äärivihreä miniänsä tavoin?


    • Anonyymi

      Joku kommunismin variaatio on otettava käyttöön 2050 mennessä. Koneet kokoajan korvaa ihmisten tekemää työtä. Työt tulee tehtyä koneilla, ihmisille jää vapaa-aikaa, raha vaan jää puuttumaan. Änkyrät ei oikein ymmärrä että kehityssuunta on että tulevaisuudessa kenenkään ei tarvitse tehdä töitä.

      • Anonyymi

        Nyt joku änkyrä joka täällä kokoajan riehuu työttömistä vihervassareista ja kuinka nousee kuninkaan arvoon kun tekee töitä niin mitä sinun mielestäsi pitää tehdä sitten kun kaiken työn tekee koneet ja robotit? Ei olla kaukana.


    • Anonyymi

      Näiden kommunistien jälkeläiset ne vasta veemäisiä ovat, varsinkin jos ovat ajautuneet esimiestehtäviin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe