Varma profetia: Ylöstempaus tapahtuu huhtikuun 23. päivä

Nyt on lopun aika käsillä ja kristittyjen varman tiedon mukaan ylöstempaus tapahtuu huhtikuun 23. päivä.

25

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärä hälytys ... tuo varma profetia olikin jo viime vuodelta. Mutta näitähän sattuu. Tämmöisiä ne jeesuksenmorsianten profetiat ovat olleet viimeiset 2000 vuotta ....

    • Anonyymi

      Se olikin ateistien oma väärä profetia, valehtelemisen ateistit osaa ja sen he ovat itse todistaneet.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa oli ja lisäksi typerä temppu.

        Tämä ei muuta asiaa, että ääriuskovaiset ovat suoltaneet omia tuollaisia hälytyksiään tasaiseen ja aika tiheään tahtiin. Viimeisin laajempaa huomiota herättänyt tempaus oli ennakoitu vuoden 2000 alkuun, osana IT-alan vuosituhatbugin myös aiheettomaksi osoittautunuttta kohua.

        TH



    • Ei suinkaan, kyllä se tapahtui viime tiistai.

    • Raamatun mukaan ylöstempaus tulee tapahtumaan, mutta sen hetkeä ei kukaan ikinä voi tietää ennalta.

      Varmaa kuitenkin on että joka päivä sen tapahtuminen tulee lähemmäs ja lähemmäs.
      Luottakaa Jumala Jeesuksen sanoihin. Älkää luottako ihmisistä tulevaan riivaajien viisauteen.

      • Turpa kiinni, ateistitrolli.


      • "Raamatun mukaan ylöstempaus tulee tapahtumaan, mutta sen hetkeä ei kukaan ikinä voi tietää ennalta."

        Joidenkin taikauskolahkojen mukaanhan ylöstempauksen (eng. rapture) tulee tapahtua ennen Jeesuksen toista tulemista.

        Ja Raamatun mukaan Jeesuksen toinen tuleminen piti tapahtua jo ennen kuin Jeesuksen aikainen sukupolvi kuolee pois. Vaan eipä tapahtunut.

        Sen jälkeen kristityt ovat joutuneet satuilemaan lisää. Ja sinä se vaan uskot taikuskoisiin satuihin, jotka ovat jopa Raamatun evankeliumien vastaisia.


      • Anonyymi
        kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Raamatun mukaan ylöstempaus tulee tapahtumaan, mutta sen hetkeä ei kukaan ikinä voi tietää ennalta."

        Joidenkin taikauskolahkojen mukaanhan ylöstempauksen (eng. rapture) tulee tapahtua ennen Jeesuksen toista tulemista.

        Ja Raamatun mukaan Jeesuksen toinen tuleminen piti tapahtua jo ennen kuin Jeesuksen aikainen sukupolvi kuolee pois. Vaan eipä tapahtunut.

        Sen jälkeen kristityt ovat joutuneet satuilemaan lisää. Ja sinä se vaan uskot taikuskoisiin satuihin, jotka ovat jopa Raamatun evankeliumien vastaisia.

        Jerusalemin kolmas temppeli on pystyttämistä vaille valmis. Tarvitaan vain Knessetin lupa. Merkin jälkeen pystytys tapahtuu viikossa ja uhrimenot voivat alkaa. Punainen teurasvasikka on valmiina. Vasikoita on kaikkiaan 10 joista 9 on jo käytetty. Israelilaiset eivät ole voineet uhrata 2 000 vuoteen täydellisen uhrivasikan puuteen vuoksi. 09.2018 tuo eläin oli syntynyt. DNA testatut papit ovat koulutetut ja valmiina toteuttaman Raamatun ennustuksen.

        Jeesus tulee aikanaan. Älä hätäile ja mene asioiden edelle. Ajan merkkien on täytyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jerusalemin kolmas temppeli on pystyttämistä vaille valmis. Tarvitaan vain Knessetin lupa. Merkin jälkeen pystytys tapahtuu viikossa ja uhrimenot voivat alkaa. Punainen teurasvasikka on valmiina. Vasikoita on kaikkiaan 10 joista 9 on jo käytetty. Israelilaiset eivät ole voineet uhrata 2 000 vuoteen täydellisen uhrivasikan puuteen vuoksi. 09.2018 tuo eläin oli syntynyt. DNA testatut papit ovat koulutetut ja valmiina toteuttaman Raamatun ennustuksen.

        Jeesus tulee aikanaan. Älä hätäile ja mene asioiden edelle. Ajan merkkien on täytyttävä.

        Jeesuksen toinen tuleminen tapahtui vunna 1274 ja hän sanoi itse, että se oli sitten viimeinen kerta.


      • Anonyymi
        asdsf kirjoitti:

        Turpa kiinni, ateistitrolli.

        Älä mesoa. On sitä isommatkin tippuneet maailman reunalta alas.


    • Anonyymi

      Naru valmiiksi kaulaan ja odottamaan seuraavaa tempausta.

    • Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus varoitti viimeisinä aikoina tulevista vääriä profeettoja, jotka ennustelevat valhetta "Kristus on siellä, Kristus on tuolla ja Kristus täällä" ja kehotti olemaan uskomatta niitä. Paavali varoitti jo silloin nousseista vääristä profeetoista jotka väittivät Herran päivän jo alkaneen ja he saivat aikaan hämmennystä ja sekaannusta aikaan seurakunnissa.

      Katollisessa kirkossa ja monissa muissakin kirkoissa on paljon pedofiliaa, ehkä vain jäävuoren huippu on huomattu, Jeesus varoitti "Kaikki sen mitä olette tehneet näille pienimmillle, sen te olette tehneet minulle", tämän tapaiset "kristityt" ovat ongelmissa Tuomiopäivänä, koska kaikki, jotka ovat pahennukseksi Jeesuksen Kristuksen seurakunnassa heitetään osoitteeseen Gehenna, Hades, the Hell, Tulijärvi ei siellä mato kuole eikä tuli sammu, siellä on ikuinen sanoin kuvaamaton kauhu, toivottomuus, katumus siinä samassa ruumiissa jonka jätit kun siirryit ajasta iäisyyteen ja jonka saat kuoleman ylösnousemuksessa takaisin.

      Jokainen ihminen on tilivelvollinen Jumalan edessä sanoista, teoista, tekemättä jättämisestä, ei ole poikkeuksia ja jokainen saa oikeuden mukaisen tuomion ansionsa mukaan. Tässä etsikkoaikanasi sinun on tehtävä parannus, tunnusta siis kaikki syntisi Jeesukselle Kristukselle, niin sinulle tapahtuu laupeus, kaikki sinun syntisi ovat pois pesty Jeesuksen Kristuksen mittaamattoman kalliilla Verellä ja uudesti synnyt Jumalan Valtakunnan lapseksi.

      Tunnusta suullasi uskosi Jeesukseen Kristukseen, niin sinä pelastut, "sillä sydämen uskolla ja suun tunnustuksella pelastutaan". Jos on niin huonosti asiasi, ettet tunne Jeesusta Kristusta, niin pidä kiirettä, älä jätä huomiseen, huomenna kaikki voi olla ohi, eikä enää ole mitään tehtävissä. Kaikki on ohi, peruuttamatomasti ohi. Myöhäistä. liian myöhäistä tehdä parannus. Pane asiasi kuntoon, kun vielä olet elossa, kuolema sinetöi ratkaisusi. Ei ole "kultaista keskitietä", on vain joko tai, olet uskossa tai et ole uskossa. Mitä sinun on sitten tehtävä joutuaksesi Helvettiin? Bad news. Sinun ei tarvi tehdä mitään, olet jo sinne matkalla.

      Käänny siis pahoilta synnin teiltäsi, kun vielä voit, ettet joutuisi sinne. Sinun ei tarvi mennä Helvettiin, Jumala rakastaa sinua ja on tehnyt kaiken mahdollisen voitavan sinun eteesi, sinun on tehtävä parannus ja sinun on otettava vastaan Jumalan armo ja rakkaus joka on Jeesuksen Kristuksen kautta annettu, ettei yksikään, joka uskoo Häneen joutuisi kadotukseen. Jumala ei ole tehnyt Helvettiä sinua varten vaan Saatanaa varten.

      Jumala vihaa syntiä, olet syntinen ihminen ja Jumala vihaa syntejäsi ja syntiesi takia olet joutumassa Helvettiin. Hylkää kaikki syntisi tunnustamalla ne kaikki Jeesukselle Kristukselle, niin Jeesuksen Kristuksen Pyhä, mittaamattoman kallis Veri pesee ne kaikki pois ja olet pelastettu Helvetin tuomiosta, joka muutoin kohtaisi sinua jos et tee parannusta.

      Ei ole olemassa "kasteen armoa", siihen luottaen ihmiset on joutunut ja joutuu ikuiseen Tulijärveen "kasteen armosta", älä luota siihen. Vain ja ainoastaan Jeesuksen Kristuksen mittaamattoman kallis Pyhä Veri voi pestä pois syntisi. Sinä et anteeksi saa syntejäsi aneilla, hyvillä teoilla, sinä et puhdistu synneistäsi kiirastulessa. Älä petä itseäsi luottamalla valheisiin.

      Jumalan Kaikkivaltiaan siunaus olkoon kanssasi. Anno 2019 Domini.

      • Anonyymi

        Mikäs ihmeen varajeesus sinä luulet olevasi? Ahdistaako? Onko uskonkriisi? Aito uskova sinä et ainakaan ole, koska puhut noin uskonnonvastaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs ihmeen varajeesus sinä luulet olevasi? Ahdistaako? Onko uskonkriisi? Aito uskova sinä et ainakaan ole, koska puhut noin uskonnonvastaisesti.

        Anonyymi, tarkoitatko ehkä minua? En ole "varajeesus", enkä mikään muukaan korvike. Mikä ahdisttaisi minua? Minua ahdistaa kaikki ne ihmiset, jotka ovat matkalla ikuisuuteen ilman toivoa, syntisinä, antiteistina, ateistina, agnosteja, jehovia, evolutionistina, nimikristittynä etc, he ovat matkalla halki elämän ikuiseen tuskaan, pimeyteen, epätoivoon,

        Olen itsessäni syntinen ihminen, en voi muuttaa itseni Taivaskelpoiseksi. Olen Jumalan Armosta ottanut vastaan Jeesuksen Kristuksen syntieni sovittajan ja Hänen mittaamattoman kallis Pyhä Veri on pessyt pois minun syntini. Hänen täydellisen uhrikuoleman kautta olen pelastettu Tuomiosta Helvettiin, siihen Tulijärveen joka on valmistettu Perkeleelle ja hänen enkeleilleen.

        Olen ehdottomasti uskonnon vastainen ja kirjoitan sen mukaisesti. Kaikki uskonnot alkoivat Edenissä, johtajana Saatana ihmisen syntiin lankeemuksessa, hän sanoi "Tulette kuin Jumala tietämään hyvän ja pahan", myöhemmin hän päivitti uskontonsa "Tulette jumaliksi evoluution kautta".

        Syntiin lankeamisen seurauksena mutaatiot alkoivat elämää tuhoavan prosessinsa, luomakunta joutui kirouksen alaiseksi, monille eläimille kasvoivat hampaat ja kynnet sellaisiksi että niillä saa saalista ja sen syönti. Monet hyönteiset imevät verta ja samalla levittävät tauteja, hämähäkit kutovat verkkoja muita hyönteisiä varten, joita se syö, ne ja skorpionit saivat myrkkynsä ja injektorinsa, loispistiäiset käyttävät muita hyönteisiä ja niiden toukkia jälkeläistensä ruuaksi etc.

        Adam ja Evan ensimmäinen uskonnollinen teko oli viikunapuun lehvät, seuraavaksi käräjät jossa uskonnolliset Adam ja Eva syyttivät muita, heidät Jumala karkoitti pois Edenistä, mutta sitä ennen Jumala näytti uskon teon, kun Hän teki nahasta heille vaatteet. Heille syntyi poikia ja tyttäria, seuraava kuvaa hyvin uskontoa ja uskoa,

        Cain oli peltomies ja Abel kaitsi karjaa, eräänä päivänä he päättivät uhrata Jumalalle, Cain rakensi alttarinsa ja Abel samoin. Cain asetti kasveja alttarilleen, Abel teurasti lampaan ja he sytyttivät tulen. Cainin uhrisavu painui maata pitkin ja kirveli Cainin silmiä.

        Abelin uhrisavu nousi taivaalle, Jumala hylkäsi Cainin uhrin ja otti vastaan Abelin uhrin. Sitä seurasi hyvin uskonnollinen teko, Cain murhasi veljensä Abelin. Uskonnot ovat peräisin Perkeleeltä, Usko on peräisin Jeesukselta Kristukselta, sillä Hän on kaiken uskon alkaja ja täyttäjä.

        Evoluutio "teoria" on hyvin uskonnollinen ja saatanallinen filosofia tieteeksi naamioituna ja verhottuna, sen tarkoituksena on mitätöidä Jeesuksen Kristuksen Evankeliumi ja pitää ihmiset Helvetin Tuomion alaisina. Uskoessaan evoluutio valheen kukaan ihminen ei tarvi hänen syntiensä sovitusta. Evoluutio on hengellinen parasiitti, joka ohjaa ihmisen toimintaa ja estää ihmistä uskomasta Evankeliumin traagisin seurauksin sekä ajassa että ajattomuudessa.

        Anno
        230419
        Domini


      • Anonyymi
        Jisbi kirjoitti:

        Anonyymi, tarkoitatko ehkä minua? En ole "varajeesus", enkä mikään muukaan korvike. Mikä ahdisttaisi minua? Minua ahdistaa kaikki ne ihmiset, jotka ovat matkalla ikuisuuteen ilman toivoa, syntisinä, antiteistina, ateistina, agnosteja, jehovia, evolutionistina, nimikristittynä etc, he ovat matkalla halki elämän ikuiseen tuskaan, pimeyteen, epätoivoon,

        Olen itsessäni syntinen ihminen, en voi muuttaa itseni Taivaskelpoiseksi. Olen Jumalan Armosta ottanut vastaan Jeesuksen Kristuksen syntieni sovittajan ja Hänen mittaamattoman kallis Pyhä Veri on pessyt pois minun syntini. Hänen täydellisen uhrikuoleman kautta olen pelastettu Tuomiosta Helvettiin, siihen Tulijärveen joka on valmistettu Perkeleelle ja hänen enkeleilleen.

        Olen ehdottomasti uskonnon vastainen ja kirjoitan sen mukaisesti. Kaikki uskonnot alkoivat Edenissä, johtajana Saatana ihmisen syntiin lankeemuksessa, hän sanoi "Tulette kuin Jumala tietämään hyvän ja pahan", myöhemmin hän päivitti uskontonsa "Tulette jumaliksi evoluution kautta".

        Syntiin lankeamisen seurauksena mutaatiot alkoivat elämää tuhoavan prosessinsa, luomakunta joutui kirouksen alaiseksi, monille eläimille kasvoivat hampaat ja kynnet sellaisiksi että niillä saa saalista ja sen syönti. Monet hyönteiset imevät verta ja samalla levittävät tauteja, hämähäkit kutovat verkkoja muita hyönteisiä varten, joita se syö, ne ja skorpionit saivat myrkkynsä ja injektorinsa, loispistiäiset käyttävät muita hyönteisiä ja niiden toukkia jälkeläistensä ruuaksi etc.

        Adam ja Evan ensimmäinen uskonnollinen teko oli viikunapuun lehvät, seuraavaksi käräjät jossa uskonnolliset Adam ja Eva syyttivät muita, heidät Jumala karkoitti pois Edenistä, mutta sitä ennen Jumala näytti uskon teon, kun Hän teki nahasta heille vaatteet. Heille syntyi poikia ja tyttäria, seuraava kuvaa hyvin uskontoa ja uskoa,

        Cain oli peltomies ja Abel kaitsi karjaa, eräänä päivänä he päättivät uhrata Jumalalle, Cain rakensi alttarinsa ja Abel samoin. Cain asetti kasveja alttarilleen, Abel teurasti lampaan ja he sytyttivät tulen. Cainin uhrisavu painui maata pitkin ja kirveli Cainin silmiä.

        Abelin uhrisavu nousi taivaalle, Jumala hylkäsi Cainin uhrin ja otti vastaan Abelin uhrin. Sitä seurasi hyvin uskonnollinen teko, Cain murhasi veljensä Abelin. Uskonnot ovat peräisin Perkeleeltä, Usko on peräisin Jeesukselta Kristukselta, sillä Hän on kaiken uskon alkaja ja täyttäjä.

        Evoluutio "teoria" on hyvin uskonnollinen ja saatanallinen filosofia tieteeksi naamioituna ja verhottuna, sen tarkoituksena on mitätöidä Jeesuksen Kristuksen Evankeliumi ja pitää ihmiset Helvetin Tuomion alaisina. Uskoessaan evoluutio valheen kukaan ihminen ei tarvi hänen syntiensä sovitusta. Evoluutio on hengellinen parasiitti, joka ohjaa ihmisen toimintaa ja estää ihmistä uskomasta Evankeliumin traagisin seurauksin sekä ajassa että ajattomuudessa.

        Anno
        230419
        Domini

        Miten voit olla varma että uskosi on oikea,kun luettelet monenlaisia ryhmiä jotka joutuvat
        kadotukseen.Tänään on tuo 23.4.2019 onko tapahtunut se mitä olet sanonut ?
        Mikä se sellainen raamattu on kun mainitset" Cain",minun kirjassa lukee Kain.Onko kääntäjälle
        tullut virhe,vai sinulle. ?
        Kannattaisi tutkia raamattua tarkemmin,että ymmärtäisi,minkälaiset ihmiset on kelvollisia
        luvattuun paratiisiin.Sinun uskosi mukaan luultavasti kaikki oikeassa uskossa olevat pääsevät
        taivaaseen.Kysynkin jääkö maa sitten tyhjäksi,kun Jumalan lupauksen mukaan maa pysyy
        iäti.Ps 37:29"Vanhurskaat saavat omistaa maan,ja he asuvat siinä ikuisesti".Eli Jumalan lupaus
        on turha kun kaikki odottavat tempausta taivaaseen.H hetkeen alle 4 tuntia.


      • Anonyymi

        Aika sekavaa tekstiä...etten sanoisi ;). Koita nyt päättää jos Jumala a rakastaa ihmistä b vihaa ihmistä. Joillakin uskovilla on monimutkainen suhde tähän Jumalan oletettuun vihaan, mitähän psykoterapeutti ajattelisi asiasta...


    • Anonyymi

      Täytyy muistaa että kristityt ovat nimenomaan luotu tempaistaviksi. Ilman tempaisua kristityn elämä on täysin merkityksetöntä.

      Joten olkaa heille ystävällisiä ja tempaiskaa heitä aina tavatessa kunnolla. Näin hekin voivat kokea elämänsä merkityksen.

      • Anonyymi

        Muistakaa käyttää käsidesiä tempaistuanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa käyttää käsidesiä tempaistuanne.

        Kannattaa ottaa myös matkalukemista mukaan, Taivaaseen voi olla matkaa


    • Anonyymi

      Italiassa on jo aloitettu ylöstempaus. Jopa 500 uskovaista tai pakanaa temmataan ylös joka päivä. Huhtikuuhun mennessä voi päivittäinen ylöstempaus jopa moninkertaistua. Nyt ne lopun ajat tulivat, kiittäkäämme Herraa!

    • Anonyymi

      Se voi olla myös alastempaus, koska Maan ilmakehän ulkopuolella eli avaruudessa ei ole suuntia ylös ja alas.
      Missähän Taivas on, Kuun takana, viisi miljoonaa km Saturnuksesta itään vai Orionissa

    • Anonyymi

      Et ole itse uskossa, ja silti esität tuollaisen höpöuutisen?! Jeesus itse sanoi ylösnoustuaan, Apostolien tekojen 1. luvussa sanoi:"Ei teidän kuulu tietää aikoja ja hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettuanut"...
      Kaikki jotka ennustavat Jeesuksen tulevan tai tms. ylösotot, on höpöpuhetta, ainakin jos joku luulee voivansa sellaisen päivämäärän itse asettaa...
      SE On totta, että tämä luomissykli loppuu, sapattivuosituhat alkaa, ja Saatana sidotaan, ja koska Jeesus oli haudassa, vajaat kolme päivää, se tarkoittanee alle 3000 vuotta Jeesuksen tuloon takaisin, mutta millä tavoin Hän mielestänne sitten tulee takaisin? Inkarnaatio ts. syntyminen vauvasta tänne uudelleen, kun on edelleenkin ainoa tapa TÄNNE tulla, ei kukaan ole näet saanut uudestaan massaa muistojensakaan hahmolle, ainakaan tätä ennen, vaan jokaisen materiaan syntyneen ihmisen, on pitänyt tulla tänne vauvasta lähtien uudelleen?!

      Oletteko te tahalleen harhassa, kun rupeatte veikkalemaan Jeesuksen tuloon liittyvää ylösottoa, vaikka tässä tapauksessa oli kyseessä "trolli-viesti", jossa henkilö ei ilmeisesti itse ole edes kristitty?!

    • Anonyymi

      Ja lopettakaa tuo höpöpuhe "Iankaikkisesta kadotuksesta", ei Raamattu käytä kyseistä termiä muistaakseni lainkaan, se oli jokun katolisen kirkon piispa-paavin oma oppi. Jos synnin aika Aadamista ja Eevasta laskein kesti ja kestää 7000 vuotta, niin myöskin Helvetti kestää osapuilleen saman ajan, en puhu omiani, vaan tämän oli eräs profeetta ilmoittanut, ja oliko hän sitten väärässä, niin sen tulemme havaitsemaan, noin 8000 vuoden päästä... Itsekin silti uskallan sen ennustaa, että ydinsotaa tuskin tulee ennen nykyisen vuosituhatviikon loppua, se on se "Saatanan pakeneminen vankilastaan ja Sapattivuosituhat", jonka jälkeen Perkele eksyttää kaikki jumalattomat kansat, käymään Pyhien Kapunkiakin vastaan, jota täytyy rakentaa siis ainakin seuraavat tuhat vuotta, muuten Raamattu ei ole Ilmestyskirjan osalta edes totta... Ja siis Johanneskin osoittautuisi "vääräksi profeetaksi"..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe