Anonyymi aloitus,mahtava uudistus

Anonyymi

Kerrassaan mainio ja tasapuolinen uudistus kommentointiin.Tuo mielee Suomen eduskunnan ja poliittisen vaikuttamisen tilan yleensäkin Suomessa,Kaikki ovat yhtähyviä huutamaan asiasta kuin asiasta.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki ovat yhtä hyviä, siinäpä se

    • Anonyymi

      Että tietävät heti mihin osoitteeseen voivat soittaa poliisit jos syyllistyy vihapuheeseen, kiihotukseen kansanryhmää vastaan tai uskonrauhan rikkomiseen. Nyt voi sitten käyttää mieleistään nimimerkkiä välilyönneillä tai ilman.

      Yksi monien puolesta

      • Anonyymi

        Siis jos rekisteröityy. Olisi mielenkiintoista nähdä kokeilu, jossa olisi rekisteröitymispakko. Tämä systeemi kuihtuisi muutaman käyttäjän väittelykerhoksi. En aio antaa tietojani hakkerien hakkeroitavaksi jonkin nimimerkin takia. Pitäisi muuten perustaa AA-kerho eli Anonyymit Anonyymit.

        Yksi monnien puolesta


      • Anonyymi

        Sinun munasi pitäisi olla ensimmäisnä pölkyllä!


      • Anonyymi

        Onko sinun munillesi enää mitään muuta käyttöä kuin virtsaaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun munillesi enää mitään muuta käyttöä kuin virtsaaminen?

        Tuskin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos rekisteröityy. Olisi mielenkiintoista nähdä kokeilu, jossa olisi rekisteröitymispakko. Tämä systeemi kuihtuisi muutaman käyttäjän väittelykerhoksi. En aio antaa tietojani hakkerien hakkeroitavaksi jonkin nimimerkin takia. Pitäisi muuten perustaa AA-kerho eli Anonyymit Anonyymit.

        Yksi monnien puolesta

        Kannatettavaa! 👱‍♀️

        terv. Anonyymi Anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatettavaa! 👱‍♀️

        terv. Anonyymi Anonyymi.

        Hei. Olen Anonyymi ja anonyymi. Oma anonyymiyteni alkoi jo varsin nuorella iällä. Anonyymissä itsetunnossani en ollut mitään ja elin kaikkialla anonyyminä. Lopulta oli itseni pakko tunnustaa että anonyymiydestäni tuli minulle ongelma. Kerran anonyymiyttäni itkiessäni, murheen murtamana ja lähellä itsemurhaa sain kuulla sanoman muistakin anonyymeistä. Löysin toveriseuran jossa anonyymiyteni ei enää ollut yksin oma ongelmani, meitä on monta miljoonaa anonyymiä! Voin rohkeasti kertoa myös muille kärsiville anonyymeille: olen Anonyymi ja anonyymi, mutta vapaa huonosta itsetunnostani. Tule sinäkin mukaan meidän omaan Anonyymit Anonyymit-toveriseuraamme, meillä sinut hyväksytään juuri sellaisena anonyyminä kuin olet! Kiitos Suomi24:lle tästäkin anonyymistä päivästäni! 🌻


    • Anonyymi

      Seuraavaksi anonyymeiltä voisi kieltää avauksien teon ja jättää pelkkä kommentointimahdollisuus.

      • Hyvä ajatus. Kannatan alustavasti.


      • Nerokas ajatus, kannatetaan.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Nerokas ajatus, kannatetaan.

        Onko se tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta?


      • keskustellaan kirjoitti:

        Onko se tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta?

        Miksi ei olisi?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Miksi ei olisi?

        Mieti sitä.


      • keskustellaan kirjoitti:

        Mieti sitä.

        Mieti sinä ja kerro vastaus jos sellaisen pystyt antamaan.


      • Juuri niin.


      • keskustellaan kirjoitti:

        Juuri niin.

        No onko sinulla siis mitään mielipidettä itselläsi tuohon mitä kysyit?

        Osaatko perustella miksi asia olisi tasa-arvon tai yhdenvertaisuuden vastainen? Tai että ei olisi?

        Kerro nyt toki niin keskustellaan.

        Vai eikö sinulla ole mitään mielipidettä asiasta jonka itse otit esille?


      • Kommenttisi perusteella olet tuota itse.


    • Anonyymi

      miten MUKA pysyt salassa,on "JOKU"ip?mut on hyvä näin yksinäisen ja puhumisen ajatusten viestittämiseen tämä keskustelukanava.ei ole tarkoituksenikaan "vihapuhe"mut joskus lipsuu?tuo HIRMUNEN ajatuksenjuoksu?provoisuutuu ja sit menee,mut ANTEEKSI pyydän.ku .....

    • Anonyymi

      Rajaamisen toteutusta se vaan. Aikain merkit Sanassa nääs. Kuunnelkaa, jos kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe