https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/278163-tutkija-hblssa-eduskuntavaaleissa-ainakin-5-poikkeuksellista-tulosta-enta-jos-pekka
Ukraina valitsi presidentin, joka pystyy neuvottelemaan Putinin kanssa.. Pekka Haavisto ei kutsua Venäjälle tulisi saamaan. Vaikea ajatella, että A-M Henriksson olisi hallitusneuvotteluissa micropuolueen edustajana.
Pääministeri johtaa Suomen EU-politiikkaa. Suomen kaikkien aikojen suosituin politiikko Jussi Halla-aho on EU-parlamentissa ehdottomasti pätevin pääministeriksi.
Djupsund voisi keskittyä kalastamiseen, kun ajatus ei muuhun riitä!
Uusi Suomi julkaisee älyttömiä ajatuksia!
3
85
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäks Haaviston pitäis voittaa Vihreiden seuraavassa puoluekokouksessa Vihreiden puheenjohtajan paikkakin, tai tulis aika tynkä pääministerikausi!
Noin typerä ajatus ei kyllä voi olla kotosin kun naisen kaalista. :/
Ei jatkoon!Djupsund on Åbo Akademin professori, joten ei voi kuin sääliä. Toki hän tekee Perussuomalaisille palveluksen Euro vaaleja ajatellen.. Perussuomalaiset luultavasti saavat murskavoiton.
Sari sairaanhoitajalle SDP:n, Kokoomuksen, Vihreiden Vasemmistoliiton ja RKP:n hallitus olisi katastrofi. Yksityiset hoiva-alan yritykset aloittaisivat massiivisen hoitajien tuonnin esimerkiksi Filippiineiltä. Sari joutuisi sitten työnohjaajiksi ilman lisäpalkkaa. Itseasiassa ulkomaalaiset työntekijät estävät palkkojen nousun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043