Stadin isoase on saapunut hetkeksi palstalle et sillei hei!
Syynä Tepon saamisille on ennen kaikkea asenne et sillei hei! Teppo on sopivan ylimielinen, mutta silti kohtelias. Ulkoisista seikosta Teppo heittää teille tärpin: viikset! Teppo ei tarkoita mitään kunnon pensseleitä, vaan sivistyneen aristokraattiset ohuehkot viikset et sillei hei! Sellaiset nuorella miehellä - ja saanti on taattua. Usein baarissa naiset haluavat hypistellä Tepon viiksiä, ja siitä on luontevaa kysellä jatkoille. Ennen Tepolla oli viikset vain kesällä, mutta nyt ympäri vuoden et sillei hei!
Viiksien merkitys - nyt puhuu Teppo
Anonyymi
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä viiksissä sen verran kokoa pitää olla, että ne väpättävät kunnolla, kun kaunis mallimisu ilmestyy Tepon kainaloon et sillei hei! Kaiken kokenut mature on parasta sänkyseuraa, mutta statuksen ylläpitämisen vuoksi Tepon pitää näyttäytyä Helsingin yöelämässä myös parikymppisten kaunottarien kanssa et sillei hei!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026