Kun rotta yrittää asettua asumaan taloon, sitä ollaan heti häätämässä ja jopa tappamassa erilaisilla myrkyillä ja ansoilla. Niiden ei anneta rauhassa asustaa edes varastoissa ja ulkorakennuksissa.
Miksi ihmeessä ihmiset ovat näin äärimmäisen rasistisia rottia kohtaan?
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/278186-rasistinen-rottaruno-jarkyttaa-itavallassa-liittokanslerilta-tyrmays
Rottia kohdellaan rasistisesti
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tämä rasismi kohdistu vain rottiin, vaan antibiooteilla tapetaan valtavia bakteeripopulaatioita.
Missä on bakteerin ja viruksen oikeudet?
Millä oikeudella esim. vihreät vaativat eläinten suojelua, mutta samalla vaativat kemiallisia aineita itselleen tuhoamaan omasta kehostaan tappavia bakteereita?
Jos lääkäri ei kirjoita, niin hoitovirheestä vedetään oikeuteen.
Eläimen kokoko siihen on syynä? Miksi kaikkein pienimmistä eläimistä ei välitetä laisinkaan: kettuja kyllä päästetään vapaaksi, mutta pieniä tappajabakteereita surutta tapetaan? - Anonyymi
Rottakin on ihminen vaan, eikä sitä julmasti tappaa saa
- Hassisen kone Liito-oravat ovat, rotansukuisina hoitaneet asiansa hyvin. Levittelevät vain jätöksiään ja suojelu järjestyy välittömästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094