Minulla on pieni scripti joka vaihtaa kuvan sisältöä toiseen kuvaan
function newtrack(id, picture){
document.findById(id).src = picture
}
ja osassa:
1981
1982
ja tässä on kuva jonka sisältöä vaihdetaan:
(eli (jos kiinnostaa) kyse on kartasta jonka päälle asennetaan läpinäkyvä .gif-kuva joka näyttää lomareitit eri vuosina (1981, 1982...) kun vuosilukua klikataan)
Kaikki toimii mutta...tulee suojausherjaa selaimeen kun testaan sivuja selaimessa (IE 6.0)omalla koneellani.
"Aktiivinen sisältö estetty tai jotain". Palomuurina Kerio Personal Firewall. Kuitenkin täysin vastaavia rakenteita toimii verkossa muiden sivuilla ilman mitään herjaa?!
Minulla ei tällä hetkellä ole mahdollisuutta viedä omat sivuni verkkoon testattavaksi, onko kellään jotain aavistusta mistä on kysymys?
(Vähän pähkäilin että olisiko niin että oma koneeni ei ole "luotettava lähde" tai pitäisikö pakottaa näkymättömät kuvat lataukseen samalla kuin sivu latautuu (eli lukisin ne vektoriin myöhempää käyttöä varten) tai jotain)
Ratkaisun lisäksi arvostaisin hieman selitystä, että välttyy moisesta tulevaisuudessa!
Suojausongelma
vai mikä?
2
264
Vastaukset
- LOL!!!!!!!!!
IE ei salli Javascriptin suoritusta omalta kovalevyltä ilman käyttäjän hyväksyntää.
- mutta tarkoitatko
että scripti toimii niin kuin sen pitää kun olen siirtänyt sen palvelimelle? (siis ilman valituksia?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683