Näyttöä vaaditaan

Anonyymi

No niin kretupellet ja uskisnyhveröt!

Nyt sitä näyttöä pöytään, joka todistaa epäjumalanne todelliseksi!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        sori

        pakko tunnustaa että on se Jumala kova jäbä!


      • Anonyymi

        x1600 näyttis Acer Ferrari 5005 läppärin sisällä ON Jumala vuodelta 2007


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      On päivä ja yö, on kuu ja aurinko, on tottuus ja valhe, on hyvä ja paha, on jumalaton ja Jumala.

      • Anonyymi

        Kuu on hyvä, aurinko paha? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuu on hyvä, aurinko paha? Miksi?

        Onhan aurinkokin hyvä.


    • >>>No niin kretupellet ja uskisnyhveröt!
      Nyt sitä näyttöä pöytään, joka todistaa epäjumalanne todelliseksi!<<<

      ---

      Eihän epäjumalaa tarvitse oikeaksi todistaa, sellaisiahan on kaikkialla, mikä kenelläkin.
      Sinulla se voi olla vaikka lompakossasi. Sellainen on raha, tai paremminkin rahan himo!

      Jumalaton ateisti, jonka uudestisyntymätön (Joh. 3) henki uinuu synnin raskaassa painolastissa, ei voi tulla siinä tilassa tuntemaan Jumalaa.

      Uskovaisille Jumala - kolmiyhteinen Jumala [Isä Jumala / Poika Jumala (Jeesus) / Pyhä Henki Jumala] - ilmoittaa itse itsensä:

      Roomalaiskirje:
      8:16 Henki itse (Pyhä Henki) todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
      8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla

    • Anonyymi

      Turhaan kyselet. Ei jumalista ole näyttöä muualla kuin uskovien korvien välissä.

      • Anonyymi

        jumalattomilla ei olisi mitään, ilman Jumalaa, edes 7 päivää viikossa.


      • Anonyymi

        Et tietenkään voi uskoa kun,et näe metsää puilta,eli todisteet Jumalasta on kaikkialla
        siitä mitä on olemassa.Pidät sitä itsestään selvyytenä,että ne on vaan tulleet jostakin
        itsestään,ilman älykästä suunittelijaa.Sinä olit aluksi vain 1 solu,joka lähti jakautumaan
        DNA koodin määräämänä,jonka pituus on 7000 km pitkä.
        Luultavasti et usko,koska ennakkoluulo estää sinua ottamasta selvää asioista.Et ole
        yksin,kaltaisiasi on paljon,jotka uskovat tyhjästä tulleeseen maailmaan.


    • Anonyymi

      Uskovat puolestaan uskovat että oman mielen luoma jumaluus on luonut maailman. Sekö on sitten järkevä johtopäätös?!? nimimerkki: uskoonpakopaikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe