No niin kretupellet ja uskisnyhveröt!
Nyt sitä näyttöä pöytään, joka todistaa epäjumalanne todelliseksi!
Näyttöä vaaditaan
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tossa ois kova näyttö
https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/127785/9h-lf9la-tbe/benq-32-pd3200u-4k-designer-monitori-harmaa
Saat todisteita sitä katsomalla- Anonyymi
Tässä ois myös pöytä että voit laittaa näytön pöytään
https://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S49047119/ - Anonyymi
sori
pakko tunnustaa että on se Jumala kova jäbä! - Anonyymi
x1600 näyttis Acer Ferrari 5005 läppärin sisällä ON Jumala vuodelta 2007
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
On päivä ja yö, on kuu ja aurinko, on tottuus ja valhe, on hyvä ja paha, on jumalaton ja Jumala.
- Anonyymi
Kuu on hyvä, aurinko paha? Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuu on hyvä, aurinko paha? Miksi?
Onhan aurinkokin hyvä.
>>>No niin kretupellet ja uskisnyhveröt!
Nyt sitä näyttöä pöytään, joka todistaa epäjumalanne todelliseksi!<<<
---
Eihän epäjumalaa tarvitse oikeaksi todistaa, sellaisiahan on kaikkialla, mikä kenelläkin.
Sinulla se voi olla vaikka lompakossasi. Sellainen on raha, tai paremminkin rahan himo!
Jumalaton ateisti, jonka uudestisyntymätön (Joh. 3) henki uinuu synnin raskaassa painolastissa, ei voi tulla siinä tilassa tuntemaan Jumalaa.
Uskovaisille Jumala - kolmiyhteinen Jumala [Isä Jumala / Poika Jumala (Jeesus) / Pyhä Henki Jumala] - ilmoittaa itse itsensä:
Roomalaiskirje:
8:16 Henki itse (Pyhä Henki) todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla- Anonyymi
Turhaan kyselet. Ei jumalista ole näyttöä muualla kuin uskovien korvien välissä.
- Anonyymi
jumalattomilla ei olisi mitään, ilman Jumalaa, edes 7 päivää viikossa.
- Anonyymi
Et tietenkään voi uskoa kun,et näe metsää puilta,eli todisteet Jumalasta on kaikkialla
siitä mitä on olemassa.Pidät sitä itsestään selvyytenä,että ne on vaan tulleet jostakin
itsestään,ilman älykästä suunittelijaa.Sinä olit aluksi vain 1 solu,joka lähti jakautumaan
DNA koodin määräämänä,jonka pituus on 7000 km pitkä.
Luultavasti et usko,koska ennakkoluulo estää sinua ottamasta selvää asioista.Et ole
yksin,kaltaisiasi on paljon,jotka uskovat tyhjästä tulleeseen maailmaan.
- Anonyymi
Uskovat puolestaan uskovat että oman mielen luoma jumaluus on luonut maailman. Sekö on sitten järkevä johtopäätös?!? nimimerkki: uskoonpakopaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872