Ei riitä että seuraat Jeesusta vaan sinun tulee olla niin kuin Jeesus!

Anonyymi

1. Joh. 2:3 Siitä me tiedämme tuntevamme HÄNET, että pidämme HÄNEN käskynsä. 4 Joka sanoo tuntevansa HÄNET mutta ei pidä HÄNEN käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä. 5 Mutta joka noudattaa HÄNEN sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme HÄNEN yhteydessään. 6 Sen, joka sanoo pysyvänsä HÄNESSÄ, tulee myös elää samalla tavoin kuin HÄN eli.

Biblia: Ja siitä me ymmärrämme, että me HÄNET tunnemme, jos me HÄNEN käskynsä pidämme. / Joka sanoo: minä tunnen HÄNET, ja ei pidä HÄNEN käskyjänsä, hän on valehtelia, ja ei hänessä ole totuus. / Mutta joka HÄNEN sanansa pitää, totisesti on Jumalan rakkaus hänessä täydellinen. Siitä me tiedämme, että me HÄNESSÄ olemme. / Joka sanoo itsensä HÄNESSÄ pysyvän, hänen pitää niin vaeltaman kuin HÄNKIN vaelsi.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin eli kerroppa käytännössä mitä tuo tarkoittaa uskovaisen kohdalla?

      • Anonyymi

        Jeesus oli synnitön ja täydellinen uhrikaritsa joka antoi henkensä kaikkien puolesta. Se on täydellisin uhri jonka Jumalalle saattaa antaa. Nöyränä ja Jumalalle kaikintavoin alentuvana. Hän ei tullut palveltavaksi vaan palvelemaan, hän ei haastanut riitaa vaan rakasti loppuun asti koko sydämmessään veljeään, läheistään ja jokaista vihamiestään. Näin hän osoitti sen täyden Jumalaa kohtaa jonka Jumala, meidän Herramme, maailmankaikkeuden hallitsija, ansaitsee. Vilpittömin sydämmin, kirkkain mielin, lanteet vyötettyinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli synnitön ja täydellinen uhrikaritsa joka antoi henkensä kaikkien puolesta. Se on täydellisin uhri jonka Jumalalle saattaa antaa. Nöyränä ja Jumalalle kaikintavoin alentuvana. Hän ei tullut palveltavaksi vaan palvelemaan, hän ei haastanut riitaa vaan rakasti loppuun asti koko sydämmessään veljeään, läheistään ja jokaista vihamiestään. Näin hän osoitti sen täyden Jumalaa kohtaa jonka Jumala, meidän Herramme, maailmankaikkeuden hallitsija, ansaitsee. Vilpittömin sydämmin, kirkkain mielin, lanteet vyötettyinä.

        Kykenetkö tuohon? Tuollaiseen täydellisyyteen vai pitääkö sinun tunnustaa se mahdottomaksi?


      • Anonyymi

        Jes. 42:1 Katso: minun PALVELIJANI, jolle minä annan voiman, minun VALITTUNI, johon olen mieltynyt. Henkeni olen laskenut HÖNEN ylleen, HÄN tuo oikeuden kansojen keskuuteen. 2 Ei HÄN huuda eikä melua, ei kuulu HÄNEN äänensä kaduilla. 3 Murtunutta ruokoa HÄN ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä HÄN ei sammuta. Tinkimättä HÄN toteuttaa oikeuden. 4 Eikä HÄN murru, ei himmene HÄNEN liekkinsä, vaan HÄN saattaa kaikkialla oikeuden voimaan. HÄNEN opetustaan ikävöivät kaukaiset rannat. 5 Näin sanoo Jumala, Herra, hän, joka loi taivaan ja levitti sen auki, joka muovasi maan ja kaiken mitä siitä versoo ja antoi sen päällä kulkeville elämän hengen: 6 -- Vanhurskaan suunnitelmani mukaan minä, Herra, olen kutsunut SINUT. Minä tartun SINUN käteesi ja suojelen SINUA. SINUT minä asetan toteuttamaan sen liiton, jonka olen tehnyt tämän kansan kanssa kaikkien kansojen valoksi, 7 avaamaan sokeat silmät, päästämään kahlitut vankeudesta, tyrmästä ne, jotka sen pimennossa istuvat.

        Biblia: Katso, minun PALVELIANI, minä HÄNTÄ tuen, ja minun VALITTUNI, jossa minun sieluni mielistyi. Minä olen HÄNELLE minun Henkeni antanut, HÄNEN pitää oikeuden saattaman pakanoille. / Ei HÄN huuda, eikä riitele, ja HÖNEN ääntänsä ei kuulla kaduilla. / Särjettyä ruokoa ei HÄNEN pidä murentaman, ja suitsevaista kynttilän sydäntä ei pidä HÄNEN sammuttaman; HÄN saattaa oikeuden totuudella. / Ei HÄNEN pidä nurjan eikä hirmuisen oleman, sillä HÄNEN pitää oikeuden maan päälle säätämän; ja luodotkin pitää HÄNEN lakiansa odottaman. / Näitä sanoo Herra Jumala, joka luo taivaat, ja venyttää ne, joka levittää maan, ja hänen kasvonsa; joka kansalle, joka sen päällä on, hengittämisen antaa, ja hengen niille, jotka siinä käyvät. / Minä Herra olen SINUT kutsunut vanhurskaudessa, ja rupesin SINUN kätees, ja varjelin sinua, ja olen SINUT antanut kansoille liitoksi ja pakanoille valkeudeksi. / Avaamaan sokiain silmiä, ja vankeja pelastamaan vankeudesta, ja tornista niitä, jotka pimeydessä istuvat.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kykenetkö tuohon? Tuollaiseen täydellisyyteen vai pitääkö sinun tunnustaa se mahdottomaksi?

        Ei tuohon erkkikään pysty, tuskin itse Jumalakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes. 42:1 Katso: minun PALVELIJANI, jolle minä annan voiman, minun VALITTUNI, johon olen mieltynyt. Henkeni olen laskenut HÖNEN ylleen, HÄN tuo oikeuden kansojen keskuuteen. 2 Ei HÄN huuda eikä melua, ei kuulu HÄNEN äänensä kaduilla. 3 Murtunutta ruokoa HÄN ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä HÄN ei sammuta. Tinkimättä HÄN toteuttaa oikeuden. 4 Eikä HÄN murru, ei himmene HÄNEN liekkinsä, vaan HÄN saattaa kaikkialla oikeuden voimaan. HÄNEN opetustaan ikävöivät kaukaiset rannat. 5 Näin sanoo Jumala, Herra, hän, joka loi taivaan ja levitti sen auki, joka muovasi maan ja kaiken mitä siitä versoo ja antoi sen päällä kulkeville elämän hengen: 6 -- Vanhurskaan suunnitelmani mukaan minä, Herra, olen kutsunut SINUT. Minä tartun SINUN käteesi ja suojelen SINUA. SINUT minä asetan toteuttamaan sen liiton, jonka olen tehnyt tämän kansan kanssa kaikkien kansojen valoksi, 7 avaamaan sokeat silmät, päästämään kahlitut vankeudesta, tyrmästä ne, jotka sen pimennossa istuvat.

        Biblia: Katso, minun PALVELIANI, minä HÄNTÄ tuen, ja minun VALITTUNI, jossa minun sieluni mielistyi. Minä olen HÄNELLE minun Henkeni antanut, HÄNEN pitää oikeuden saattaman pakanoille. / Ei HÄN huuda, eikä riitele, ja HÖNEN ääntänsä ei kuulla kaduilla. / Särjettyä ruokoa ei HÄNEN pidä murentaman, ja suitsevaista kynttilän sydäntä ei pidä HÄNEN sammuttaman; HÄN saattaa oikeuden totuudella. / Ei HÄNEN pidä nurjan eikä hirmuisen oleman, sillä HÄNEN pitää oikeuden maan päälle säätämän; ja luodotkin pitää HÄNEN lakiansa odottaman. / Näitä sanoo Herra Jumala, joka luo taivaat, ja venyttää ne, joka levittää maan, ja hänen kasvonsa; joka kansalle, joka sen päällä on, hengittämisen antaa, ja hengen niille, jotka siinä käyvät. / Minä Herra olen SINUT kutsunut vanhurskaudessa, ja rupesin SINUN kätees, ja varjelin sinua, ja olen SINUT antanut kansoille liitoksi ja pakanoille valkeudeksi. / Avaamaan sokiain silmiä, ja vankeja pelastamaan vankeudesta, ja tornista niitä, jotka pimeydessä istuvat.

        Ap

        Apostoleille Jeesus antoi lähetyskäskyn, Hänen opetuslapsilleen. Siinäpä se. Ei me uskovat mitään sen ihmeellisempiä olla kuin epäuskovatkaan. Armosta uskomassa.


    • Anonyymi

      Epäraitista. Myöskin jumalanpilkkaa.

      Gnostilaista ansio-oppia, joka tekee tyhjäksi Jeesuksen täyden sovitustyön.

      Korottaa ihmisen Jumalan tasolle. Vapaamuurarien ja teosofien oppeja.

      Kuulostaa kauniilta mutta on isästä perkeleestä.

      • Anonyymi

        Sanoo hän joka kiroaa Jumalan sanan Raamatusta, hän joka ei sydämmeessään kirjoituksia tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo hän joka kiroaa Jumalan sanan Raamatusta, hän joka ei sydämmeessään kirjoituksia tunne.

        Mitä sinä sanot sydämmen tuntemisesta. Se on Herra, joka tuntee ihmisen sydämmen. En ole edellinen kirjoittaja.
        Ja kirjoituksien tunteminen, ilman rakkautta se raukeaa tyhjiin.

        Koko maailman viisaus ei riitä jos ihmisellä ei ole rakkautta eikä armoa ja anteeksi antoa toista kohtaan. Sillä lainoppinu ei ymmärrä sanaa ilman rakkautta eikä evankeliumi leviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo hän joka kiroaa Jumalan sanan Raamatusta, hän joka ei sydämmeessään kirjoituksia tunne.

        Sinä kirosit itse itsesi. Kuivut kuin viinipuu niille sijoillesi, kielesi tarttuu kitalakeesi koska suullasi herjasit jumalansanaa.

        Menet edemmäs Kristuksen opissa.

        Et tunnusta Jeesusta Herraksi vaan pyrit itse herraksi Hänen paikalleen. Puheesi on kuin suoraan Saatanan suusta: "Onko Jumala todellakin sanonut? Ei riitä, että seuraat Jeesusta..., Jumala tahtoo sinun olevan hänen vertaisensa!"

        Langenneen Luciferin valheita suoraan Edenin puunoksalta!


      • Anonyymi

        Jeesus on itse vapaamuurari ja teosofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kirosit itse itsesi. Kuivut kuin viinipuu niille sijoillesi, kielesi tarttuu kitalakeesi koska suullasi herjasit jumalansanaa.

        Menet edemmäs Kristuksen opissa.

        Et tunnusta Jeesusta Herraksi vaan pyrit itse herraksi Hänen paikalleen. Puheesi on kuin suoraan Saatanan suusta: "Onko Jumala todellakin sanonut? Ei riitä, että seuraat Jeesusta..., Jumala tahtoo sinun olevan hänen vertaisensa!"

        Langenneen Luciferin valheita suoraan Edenin puunoksalta!

        Lucifer ei ole mihinkään langennut. Hän vaikuttaa valon tuojana vapaamuurareilla, gnostilaisuuden ja teosofian kautta. Lucifer on Logos itse.


    • Anonyymi

      Gnostilaista harhaoppia!

      • Anonyymi

        Aamen. Piste.


    • Anonyymi

      Kirkon herra Juho-Maria Hintti kertoo, ettei saa olla vihkimättä kahta naarasta , jos ne syttyvät toisiinsa kovissa kiimoissaan.
      Kaksi urosta taas ovat oikeutettuja vihkiytymiseen kirkon alttarilla jos he siinä lupaavat toisilleen olla käytettävissä kovaa juoksuaikana. Ja paappi vihkiköön heitä siihen.

    • Anonyymi

      Rakkaat ystävät! Raamatussa on kirjoitettu, että jos väitämme ettemme ole syntisiä, ei totuus ole meissä.

    • Anonyymi

      Missä Raamatussa on muka noin sanottu?

      • Anonyymi

        Miten?


      • 19. Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
        20. sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.
        21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
        23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
        25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
        ( Room.3 )


      • Anonyymi
        Saviseutulainen kirjoitti:

        19. Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
        20. sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.
        21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
        23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
        25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
        ( Room.3 )

        Ahaa...tuota tarkoitettiin. Myö 1 Jos 1: 8 on mainittu asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa...tuota tarkoitettiin. Myö 1 Jos 1: 8 on mainittu asiasta.

        Oho, Korjaan 1 Joh...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, Korjaan 1 Joh...

        1. Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
        2. ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
        3. minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
        4. Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
        5. Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
        6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
        7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
        8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
        9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
        ( 1. Joh.1 )


      • Anonyymi
        Saviseutulainen kirjoitti:

        1. Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
        2. ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
        3. minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
        4. Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
        5. Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
        6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
        7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
        8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
        9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
        ( 1. Joh.1 )

        Amen!


    • Anonyymi

      Aloitus on väkevää eksytystä, Heresiaa! Ketjun aloittaja on antikristus, hänessä elää väärän profeetan saatainen henki!

    • Anonyymi

      2000V vanha ja kuollut? Puhua sekavia, riehua ja kierrellä maata poikaporukan kanssa, homoseksuaali kuin yön susi?
      Eipä tuo montaa onneksi kiinosta.

    • Anonyymi

      1Joh.2:6 Joka tahtoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. Matt.11:30 Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani keveä. Ap.t.15:10 Miksi te nyt kiusaatte Jumalaa ja tahdotte panna opetuslasten niskaan ikeen, jota eivät meidän isämme emmekä mekään ole jaksaneet kantaa?

    • Anonyymi

      Pseudo-Johanneksen kirjeet eivät ole pistetty Raamattuun ooettamaan meitä vaan varoittamaan väärästä ja eksyytävästä opetuksesta. Se joka opetta Oseudo-Johanneksen kirjeitä on väärä profeetta -- siis antikristus -- ja tämä Saatanan oma -- siis kerettiläinen -- syylistyy vakavaan ja anteekdiantamattomaan hereshiaan!

      • Anonyymi

        Kirjoita uudestaan kun olet selvinpäin. Vai onko tuo aivojesi jatkuva olotila? Hik!🥴

        Apostoli Johanneksen kirjeet ovat totisesti ehkä puhdassieluisimman apostolin pyhää hengentuotetta, Pyhässä Hengessä ja jonka hengen - olkoon vaikka jonkun muunkin kirjeitä - sinä kuitenkin nimesit Saatanaksi.

        Tuomitsit kirjeiden Hengen ja herjasit Häntä. Omapa on syntisi.


      • Anonyymi

        Eikö tuo P kurjain tule herkästi O.ksi.
        Ivat vierekkäin näppäimistössä. Minulla sama hikotus.

        Niin eikö Johanneksen evankeliumia ole kutsuttu rakkauden evankeliumiksi myös?

        -ST-


      • Anonyymi

        Evankeliumia Johanneksen mukaan kutsutaan myös ihmeiden evankeliumiksi. Johanneksen kirjuri kirjoitteli sinne useita ihmeitä. Johannes ei itse siis osannut kreikkaa vaan oli arameankielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumia Johanneksen mukaan kutsutaan myös ihmeiden evankeliumiksi. Johanneksen kirjuri kirjoitteli sinne useita ihmeitä. Johannes ei itse siis osannut kreikkaa vaan oli arameankielinen.

        Tuota en ole kuullutkaan. Johanneksen evankeliumi on minulle erityisen rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo P kurjain tule herkästi O.ksi.
        Ivat vierekkäin näppäimistössä. Minulla sama hikotus.

        Niin eikö Johanneksen evankeliumia ole kutsuttu rakkauden evankeliumiksi myös?

        -ST-

        Rakkauden evankeliumiksi, kyllä

        Tiesitkö, että Johannes ensinnäkään ei kuollut marttyyrina vaan vanhuuteen. Kun häntä lavitsalla kannettiin kristittyjen kokoontumisiin, hän siunasi heitä käsillään joka suuntaan ja lausui aina: "Lapsukaiset, muistakaa aina rakastaa toinen toisianne!"

        Minäkin rakastan sinua, siskoni, sekä kaikkia pyhiä Kristuksessa, myös veljiä! 👱‍♀️

        -sph-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe