Täällä on väärä mariamagda nyt

mariamagda

Minä häippäsen väkäksi aikaa, joten minä mariamagda itse en täällä kirjoita vähään aikaan.
Säälittävintä toisen nimmarilla kirjoittelu.

18

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiootti

täällä(kin) liikkuu kaikenlaisia feikki-idiootteja!

• feministi

Kun alkoi saada omaa lääkettään.

• feministikö

Jotenkin tuntuu siltä, että täällä kannatas itse kunkin tarkistaa noita lääkkeittään.

• feministi
        feministikö kirjoitti:

Jotenkin tuntuu siltä, että täällä kannatas itse kunkin tarkistaa noita lääkkeittään.

Vai joko ollaan niin vahvassa pillerissä, että nauraa kauimmin ja parhaiten?

• feministikö
        feministi kirjoitti:

Vai joko ollaan niin vahvassa pillerissä, että nauraa kauimmin ja parhaiten?

... ja nyt on huomattavasti rauhallisempi olo. Suosittelen vahvasti sullekin.

• feministi
        feministikö kirjoitti:

... ja nyt on huomattavasti rauhallisempi olo. Suosittelen vahvasti sullekin.

olen täällä pitämässä huolen siitä, että jos joku vittuilee nimellä jostakusta toisesta kirjoittajasta, se saa samalla mitalla takaisin.
        Minun rauhassani ei ole mitään valittamista. Päinvastoin, olen mitä orientoitunein.

• feministikö
        feministi kirjoitti:

olen täällä pitämässä huolen siitä, että jos joku vittuilee nimellä jostakusta toisesta kirjoittajasta, se saa samalla mitalla takaisin.
        Minun rauhassani ei ole mitään valittamista. Päinvastoin, olen mitä orientoitunein.

Ottasit nyt vähän rennommin täti, ei tää niin vakavaa puuhaa oo.

• Härmän vapaa nainen

"Säälittävintä toisen nimmarilla kirjoittelu."

Ei kaihda mitään keinoja, mutta se jo tiedettiinkin.

Onhan nuo läpinäkyvät Kaket, Maket, feministit, tuuliat, naiset, Matit, Keijot, Kallet, antiloopit ja marikat jo nähty.

Kannattaa rekata oma nimimerkki, minäkin olen jo varannut omani jota käytän tarvittaessa.

• feministi

`Hämeen hidasälyisin nainen`, varmaan :DD

• feministi

loan heittoa toistenkin taholta kestää, kun sitä itsekin harrastaa.

• Kokeillaan nyt sitten miltä tämäkin hullutus näyttää.

Ottaa niin luonnon päälle tämmöset viralliset kirjautumiset.

• Kurre_Orava
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Kokeillaan nyt sitten miltä tämäkin hullutus näyttää.

Moro, hienoltahan tuo näyttää.

Onkos sulla maili osona [email protected]

;)

• nuttu

Hienoltahan tuo näyttää ;)

• cisma

On tässä se hyvä puoli, että kukaan ei pääse nimellä kirjoittamaan, vaikka joku sitä näemmä on epätoivoisesti eilen yrittänytkin.
        No kyllä tiedetään kuka täällä nimeäni huutelee, no huudelkoon, laps' on terve ku se leikkii, juu ja olen kuulemma tänne koko eilispäivän kommentoinut, hyvähän se on tietää itsekin.

• ave.maria
        cisma kirjoitti:

On tässä se hyvä puoli, että kukaan ei pääse nimellä kirjoittamaan, vaikka joku sitä näemmä on epätoivoisesti eilen yrittänytkin.
        No kyllä tiedetään kuka täällä nimeäni huutelee, no huudelkoon, laps' on terve ku se leikkii, juu ja olen kuulemma tänne koko eilispäivän kommentoinut, hyvähän se on tietää itsekin.

Tekee mieleni vastata sinulle tähän kuten sinä (tai joku muu) vastasi minulle aikoinaan, se nimittäin sopii niin hyvin:
        Kun käyttää niin montaa nimimerkkiä kuin sinä, ei aina voi muistaa, mitä minäkin päivänä tuli käytettyä.

• cisma
        ave.maria kirjoitti:

Tekee mieleni vastata sinulle tähän kuten sinä (tai joku muu) vastasi minulle aikoinaan, se nimittäin sopii niin hyvin:
        Kun käyttää niin montaa nimimerkkiä kuin sinä, ei aina voi muistaa, mitä minäkin päivänä tuli käytettyä.

Kyll nää hiekkalaatikkoleikit on sit eri kivoi, eiks vaa?

• ave.maria
        cisma kirjoitti:

Kyll nää hiekkalaatikkoleikit on sit eri kivoi, eiks vaa?

Paikan tavoin... Hiekkalaatikossa lentää hiekka ja idätyslaatikossa joku muu.

• mariamagda

kivalta näytät sinäkin !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe