Ateistit tahtovat elää kauan

Ateistit eivät tahdo elää ikuisesti, mutta mahdollisimman kauan kuitenkin. Nykyiset 70-80 vuotta eivät riitä ateistille: ateisti tahtoo elää reilusti yli 100 vuotta ja jopa tuhat vuotta! Siihen päästään helposti muutaman vuoden kuluttua, kun tiede kehittyy! Sitten ateistit elävät tuhat vuotta ja ylikin! Tämä sen vuoksi, että ateistit eivät pidä kuolemasta ja toivovat elävänsä vaikka heikkona ja sairaana tuhat vuotta tai enemmän! Miksi?

Ei muuta kuin ottamaan selvää, miten elämän voi päättää omatoimisesti! Suosittelen! Kaikille ateisteille! Turha elämä on syytä päättää ja parantaa siten eloon jäävien nuorten mahdollisuuksia hyvään ja rikkaaseen. elämään!

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieläkin on ihmisiä, jotka ei tiedä mitään ateisteista kuten tämä G4G.

• Joo, en tiedä mitään ateisteista. Tai sen tiedän, että suurin osa ateisteista ei tahdo elää yli 70 vuotta vanhaksi ja siitä syystä he tappavat itsensä.

Hienoa!

• Anonyymi

Oisko kiva nyt rauhoitella mieltä, vaikka Kensington templessä.

• G4G taitaakin olla ns. työelämävalmennuksessa, kansanomaisemmin orrrrjatyössä. Näkee siitä että aloittaa trollaamisen aina torstaina, eli tekee nelipäiväistä työviikkoa.

• Aloitan milloin se sattuu minulle sopimaan. Parina viikkona on torstai ollut hyvä aloitukselle. Suatanpa kirjoitella vaikka viikon joka päivä, jos mieli tekköö...

• G4G kirjoitti:

Aloitan milloin se sattuu minulle sopimaan. Parina viikkona on torstai ollut hyvä aloitukselle. Suatanpa kirjoitella vaikka viikon joka päivä, jos mieli tekköö...

Ilmeisesti se orrrrrrrrrrrrrrrrjatyö sitten loppui.

Toinen mahdollisuus on että podet säännöllisesti krapulaa torstaina alkaneen ja maanantaihin kestäneen ryyppyputken seurauksena hamaan keskiviikkoon.

• kekek-kekek kirjoitti:

Ilmeisesti se orrrrrrrrrrrrrrrrjatyö sitten loppui.

Toinen mahdollisuus on että podet säännöllisesti krapulaa torstaina alkaneen ja maanantaihin kestäneen ryyppyputken seurauksena hamaan keskiviikkoon.

No tuohan selittääkin sen, miksi näin työpäivän aikana tulee tehtyä enemmän kirjoitusvirheitä kuin illalla ja yömyöhään kännipäissään. Kännissä ehtii ennen postaamista tarkistaa sen, mitä on kirjoittanut, mutta työpäivän aikana krapulassa on kirjoitettava nopeasti ja postattava viestit ennen kuin reksi taas seuraavan kerran syöksyy ovesta sisään katsomaan, mitä minulle oikein kuuluu ja onko kaikki ok ennen eläkkeelle jäämistä. Vois pirun ateisti jo lopettaa tuon ravaamisen ja jatkuvat kyselyt...

• Anonyymi

Juuri valmistuneen tieteellisen tutkimukseni mukaan G4G:n aivot surkastuivat kauan sitten, ja niinpä hänen äänihuulensa siirtyivät persreikään pajattamaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5180
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2377
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2352
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2349
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1624
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1448
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1038
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe