Ateistit eivät tahdo elää ikuisesti, mutta mahdollisimman kauan kuitenkin. Nykyiset 70-80 vuotta eivät riitä ateistille: ateisti tahtoo elää reilusti yli 100 vuotta ja jopa tuhat vuotta! Siihen päästään helposti muutaman vuoden kuluttua, kun tiede kehittyy! Sitten ateistit elävät tuhat vuotta ja ylikin! Tämä sen vuoksi, että ateistit eivät pidä kuolemasta ja toivovat elävänsä vaikka heikkona ja sairaana tuhat vuotta tai enemmän! Miksi?
Ei muuta kuin ottamaan selvää, miten elämän voi päättää omatoimisesti! Suosittelen! Kaikille ateisteille! Turha elämä on syytä päättää ja parantaa siten eloon jäävien nuorten mahdollisuuksia hyvään ja rikkaaseen. elämään!
Ateistit tahtovat elää kauan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkin on ihmisiä, jotka ei tiedä mitään ateisteista kuten tämä G4G.
Joo, en tiedä mitään ateisteista. Tai sen tiedän, että suurin osa ateisteista ei tahdo elää yli 70 vuotta vanhaksi ja siitä syystä he tappavat itsensä.
Hienoa!
- Anonyymi
Oisko kiva nyt rauhoitella mieltä, vaikka Kensington templessä.
G4G taitaakin olla ns. työelämävalmennuksessa, kansanomaisemmin orrrrjatyössä. Näkee siitä että aloittaa trollaamisen aina torstaina, eli tekee nelipäiväistä työviikkoa.
Aloitan milloin se sattuu minulle sopimaan. Parina viikkona on torstai ollut hyvä aloitukselle. Suatanpa kirjoitella vaikka viikon joka päivä, jos mieli tekköö...
G4G kirjoitti:
Aloitan milloin se sattuu minulle sopimaan. Parina viikkona on torstai ollut hyvä aloitukselle. Suatanpa kirjoitella vaikka viikon joka päivä, jos mieli tekköö...
Ilmeisesti se orrrrrrrrrrrrrrrrjatyö sitten loppui.
Toinen mahdollisuus on että podet säännöllisesti krapulaa torstaina alkaneen ja maanantaihin kestäneen ryyppyputken seurauksena hamaan keskiviikkoon.kekek-kekek kirjoitti:
Ilmeisesti se orrrrrrrrrrrrrrrrjatyö sitten loppui.
Toinen mahdollisuus on että podet säännöllisesti krapulaa torstaina alkaneen ja maanantaihin kestäneen ryyppyputken seurauksena hamaan keskiviikkoon.No tuohan selittääkin sen, miksi näin työpäivän aikana tulee tehtyä enemmän kirjoitusvirheitä kuin illalla ja yömyöhään kännipäissään. Kännissä ehtii ennen postaamista tarkistaa sen, mitä on kirjoittanut, mutta työpäivän aikana krapulassa on kirjoitettava nopeasti ja postattava viestit ennen kuin reksi taas seuraavan kerran syöksyy ovesta sisään katsomaan, mitä minulle oikein kuuluu ja onko kaikki ok ennen eläkkeelle jäämistä. Vois pirun ateisti jo lopettaa tuon ravaamisen ja jatkuvat kyselyt...
- Anonyymi
Juuri valmistuneen tieteellisen tutkimukseni mukaan G4G:n aivot surkastuivat kauan sitten, ja niinpä hänen äänihuulensa siirtyivät persreikään pajattamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106