Niinistön 50 euron "taskunenäliina" al Jazeera-hitti uutinen

Anonyymi

22

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Presidentin kanslia korjasi: pahoittelemme tasavaltamme puolesta epähuomiossa esille noussutta väärää esinettä. Kyseessä kun piti olla TONNIN seteli!

T: TP-Kansliasta iltapäivää

• Anonyymi

Näytetään kansalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytetään kansalle

Meillä riittää pätäkkää

• Anonyymi

Lisää fyffee lupaa uusi pääminsteri! Siksi muikkari ensitapaamisessa!

• Anonyymi

Niinistö vaan halusi esittää että Kokoomuksesta ollaan.

• Anonyymi

Jäi vähän yli vaalikampanjasta.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kokkareilla taskuliinatkin seteleitä. Vitun röyhkeitä. Leveillä köyhile..

• 50€ tuskin on leveilyä missään piireissä, eiköhän sossukin niitä jaa!

En myöskään ole koskaan tavannut röyhkeää v-ttua, voisitko selvittää mitä sellaisella itse asiassa tarkoitat?

Se mihin itse tuon sanan yhdistän on vallan muuta kuin mitään määrää ilmaisevaa! Siinä vaikka P--keleen olisi ollut lähempänä totuutta kuin se paikka josta itsekin lienet kotoisin. Alkuperäänsä kannattaa kunnioittaa enemmän joskaan en tunne äitiäsi!

• Et sitten saanut sanottua!

Tiedän sinun yrittäneen jotain riistetyllä kansalla kikkailua mutta mitähän oikeasti kansan itse omalla työllään ansaitsemaa on riistetty? Kerro se!

• Uutinen, uutinen presidentillä on rahaa!

• Anonyymi

Hauska nähdä telkussa kun Niinistö käveli Rinteen ohi, siinä silmät pullistui päästä vanhalla kavaltajalla. Heti oli demarin käsi menossa toisen taskulle.

• Anonyymi

Kaksi rahamiestä kohtasivat toisensa, toinen tuumasi, että mitäs me rahamiehet ei minulla kyllä ole kuin yksi euro taskussa, toinen miehistä tuumasi, että ei minullakaan ole kuin yksi euro. Niinistö varmaan viestitti Antille edellä mainittua sanomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi rahamiestä kohtasivat toisensa, toinen tuumasi, että mitäs me rahamiehet ei minulla kyllä ole kuin yksi euro taskussa, toinen miehistä tuumasi, että ei minullakaan ole kuin yksi euro. Niinistö varmaan viestitti Antille edellä mainittua sanomaa.

Jos tuo on maan korkeimman johdon tapa viestitellä niin apuva! Ollaan kuin peruskoulun 1 asteella!

• Anonyymi

Pyyhkiikö perseensä kakskympisillä? Nenäliina viiskymppinen?

• Anonyymi

Näytti miten pikkuraha on Sipilän apteekin kynnysraha, viiskymppii. Käy nenälinasta!

• Anonyymi

Rahat on mun aatteet

• Anonyymi

Wanha tapa näyttää ns lahjusrahaa joka ei ole ns lahjus.. (jos vaikka ennen ajoit ylinopeutta poliisille..)

• Anonyymi

Mikä on lähinnä kokoomuslaisen sydäntä? - No viidenkympin seteli!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tapaus osoittaa selvästi kokoomuksen turhuuden puolueena.
      Persut ja kepulit ajavat kokoomuksesta oikealta ohi.
      Lähtölaskenta puolueelle alkoi viiskymppisestä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1941
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      199
      1212
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1142
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1027
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      947
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      883
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      156
      846
    Aihe