Niinistön 50 euron setelin käyttö taskunenäliinana kerää tykkäyksiä arabimaiden mediassa: https://www.is.fi/politiikka/art-2000006084076.html
Niinistön 50 euron "taskunenäliina" al Jazeera-hitti uutinen
22
72
Vastaukset
- Anonyymi
Presidentin kanslia korjasi: pahoittelemme tasavaltamme puolesta epähuomiossa esille noussutta väärää esinettä. Kyseessä kun piti olla TONNIN seteli!
T: TP-Kansliasta iltapäivää- Anonyymi
Näytetään kansalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytetään kansalle
Meillä riittää pätäkkää
- Anonyymi
Lisää fyffee lupaa uusi pääminsteri! Siksi muikkari ensitapaamisessa!
- Anonyymi
Niinistö vaan halusi esittää että Kokoomuksesta ollaan.
- Anonyymi
Jäi vähän yli vaalikampanjasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi vähän yli vaalikampanjasta.
Jäi vähä vielä Kehittyvien Maakuntien rahoista?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kehittyvien_maakuntien_Suomi
- Anonyymi
Kokkareilla taskuliinatkin seteleitä. Vitun röyhkeitä. Leveillä köyhile..
50€ tuskin on leveilyä missään piireissä, eiköhän sossukin niitä jaa!
En myöskään ole koskaan tavannut röyhkeää v-ttua, voisitko selvittää mitä sellaisella itse asiassa tarkoitat?
Se mihin itse tuon sanan yhdistän on vallan muuta kuin mitään määrää ilmaisevaa! Siinä vaikka P--keleen olisi ollut lähempänä totuutta kuin se paikka josta itsekin lienet kotoisin. Alkuperäänsä kannattaa kunnioittaa enemmän joskaan en tunne äitiäsi!Et sitten saanut sanottua!
Tiedän sinun yrittäneen jotain riistetyllä kansalla kikkailua mutta mitähän oikeasti kansan itse omalla työllään ansaitsemaa on riistetty? Kerro se!
Uutinen, uutinen presidentillä on rahaa!
- Anonyymi
Hauska nähdä telkussa kun Niinistö käveli Rinteen ohi, siinä silmät pullistui päästä vanhalla kavaltajalla. Heti oli demarin käsi menossa toisen taskulle.
- Anonyymi
Kaksi rahamiestä kohtasivat toisensa, toinen tuumasi, että mitäs me rahamiehet ei minulla kyllä ole kuin yksi euro taskussa, toinen miehistä tuumasi, että ei minullakaan ole kuin yksi euro. Niinistö varmaan viestitti Antille edellä mainittua sanomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi rahamiestä kohtasivat toisensa, toinen tuumasi, että mitäs me rahamiehet ei minulla kyllä ole kuin yksi euro taskussa, toinen miehistä tuumasi, että ei minullakaan ole kuin yksi euro. Niinistö varmaan viestitti Antille edellä mainittua sanomaa.
Jos tuo on maan korkeimman johdon tapa viestitellä niin apuva! Ollaan kuin peruskoulun 1 asteella!
- Anonyymi
Pyyhkiikö perseensä kakskympisillä? Nenäliina viiskymppinen?
- Anonyymi
Näytti miten pikkuraha on Sipilän apteekin kynnysraha, viiskymppii. Käy nenälinasta!
- Anonyymi
Rahat on mun aatteet
- Anonyymi
Wanha tapa näyttää ns lahjusrahaa joka ei ole ns lahjus.. (jos vaikka ennen ajoit ylinopeutta poliisille..)
- Anonyymi
Mikä on lähinnä kokoomuslaisen sydäntä? - No viidenkympin seteli!
- Anonyymi
Sauli on luonut uuden trendin. Ensi vuonna muotitrendi linnanjuhlissa?
https://youtu.be/e-R8V9u9I-4 - Anonyymi
Tapaus osoittaa selvästi kokoomuksen turhuuden puolueena.
Persut ja kepulit ajavat kokoomuksesta oikealta ohi.
Lähtölaskenta puolueelle alkoi viiskymppisestä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846