Tykkään pidellä rintoja. Hellisin ja hyväilisin niitä pitkään. Hellästi sivellen ja voimakkaammin puristaen sekä kaikkea siitä väliltä. Nännejä kiusottelisin ja hartaasti imisin. Parasta tietty olisi jos saisi pidellä raskaita maitorintoja.
Onko Turun suunnalta naista joka antaisi rintansa nautittavikseni? Muukin seksi tietty mielesssäni muttei ole pakollista.
Hyvät rinnat
20
709
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään pidellä naisia. Imisin ja pureskelisin niitä pitkään. Hellästi maistellen ja voimakkaammin survoen sekä kaikkea siitä väliltä. Nokkaa vääntelisin ja hartaasti söisin ne.
Onko Turun suunnalta rantaa joka antaisi rintamansa nuuhkittavakseni? Muutkin sakset tietty mielesssäni muttei ole pakollista. Moi! Kiehtoisiko aloittaa tunnustelut/pitelyt vaatteiden päältä?
- Anonyymi
Jooooo tissien hyväily vaatteiden päältä tuntuu taivaalliselta...
Anonyymi kirjoitti:
Jooooo tissien hyväily vaatteiden päältä tuntuu taivaalliselta...
Ihan mielenkiinnosta eli oletko minkälainen / ikäinen? Ajattele esim mieleisen päältä! 🙂
Moikka ,pirkanmaalta myös halukas rintojen ja imiä,nuolia vailla halukasta naistaMyös muu nuolenta
onnistuu.Laita viestiä suomi sivujen osoitteeseen.- Anonyymi
Olet ihana😋
- Anonyymi
Minulla olis isot rinnat ja nautin todella kaikista hyväilyistä, hellästä puristelusta, nännien näykkimisestä ja imemisestä.
- Anonyymi
Olisko sjoki hyväiltävää? Viiskytvee m tykkäis
- Anonyymi
Löytyykö naista joka tykkäisi tisujensa hieronnasta toisen naisen kanssa?
- Anonyymi
Ai että tekisi hyvää...nam... Tykkään nännieni hieronnasta
Nam 🥰
- Anonyymi
Jos olisin siellä, saisinko hyväillä tissejäsi Minni3? Olen taitavakätinen nainen.😍
- Anonyymi
Kelpaiskohan minun rinnat hyväiltäväksi?
Kuopiossa olisin... Satakunnan alueella tykättäs palvoa naisen rintoja, olisko vapaaehtoista hyväiltäväksi.
- Anonyymi
Onko Mikkelissä kiinnostusta rintojen hyväilyyn?
Kyselee F- kupin bi lady - Anonyymi
Hyvät tissit horo ;)
- Anonyymi
Rekisteröidy ilmaiseksi Saksan dating sivusto ja saada minun intiimi kuvia https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSd6Vi7hud-YVG6Uz0J5Py5E4yEM7jgFi6yxOjkhFcseWq8b8w/viewform
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258