🙂 👓 👜 Elämä se soljuu eteenpäin teki jotakin tai ei. Tämä aamu alkoi veren juoksutuksella. Neljä törpöllistä verta päätyi lapraan käsiteltäväksi. Siitä hyvästä kävin kahvilassa nauttimassa lohipiirakan ja kaffeekupposen ennen kotiin lähtöä. Kotona odottikin poikkeavista aamurutiineista hämmentynyt koira, jonka kanssa lähdettiin aamulenkille.
Lounaana oli leipien päällä eilinen herkkusienikastike kuorrutettuna juustoraasteella. Olis varmaan maistunut hänellekin (pk-seudulla)
Rakas päiväkirja
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi
a) Tämä ei ole Sun päiväkirjas
b) Paavo lähtee Varmasti mielellään kanssas lounaalle syömään Halalia
c) Sä et oo herkkusieniä nähnykkään. Ja tuskinpa tulet näkemäönkä, muuta ku siel lap rassas, Topitki valmiina päällä.
T. Kissalan Pojjaat ;) - Anonyymi
Eiks valikostas todellaka löydy ku toisten päiväkirjoja?
- Ei näköjään. ;)- Anonyymi
Eiks sun pitäny pakkopaitas kans suksia vittuun näist aihe- alueist? Oot ilm sellanen et haluutki kattoo kui paskaks kaikki voi mennä :D mut joo en mä sua hiillosta kuhan vaan kattelen hiukan sun perään vaiks hoitajatkin sen osaa mut ei tollasta roskaläjää saa jättää hetkekskää ilman valvontaa :)
- Anonyymi
Vähän erilainen kun Frankin Annen päikkis. 🙂🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053040Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71933- 42807
- 68752
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43535Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25460Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451