Pari vuotta sitten oli ihan kristinuskon kintereillä?
Onko islam jo Ranskan suurin uskonto?
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On. Siksi siellä on kova hyökkäys tuhota kaikki kristillisyys.
Onko kristittyjä siellä enää alle 10 prosenttia? On kyllä heikoksi mennyt. Itsehän he "tuhoavat kristillisyyden", jos eivät enää ole kristittyjä.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Onko kristittyjä siellä enää alle 10 prosenttia? On kyllä heikoksi mennyt. Itsehän he "tuhoavat kristillisyyden", jos eivät enää ole kristittyjä.
Sinusta on siis hyvä kun muslimeita on enemmän kuin kristittyjä
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta on siis hyvä kun muslimeita on enemmän kuin kristittyjä
Sanoin menneen heikoksi, kun kristittyjä on enää alle 10 prosenttia ranskalaisista. Minusta mikään uskonto ei ole hyvä, eikä myöskään uskonnolliset ihmiset ole tarpeellisia.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Sanoin menneen heikoksi, kun kristittyjä on enää alle 10 prosenttia ranskalaisista. Minusta mikään uskonto ei ole hyvä, eikä myöskään uskonnolliset ihmiset ole tarpeellisia.
Mikä ateismissa on parempaa kuin uskonnossa? Sinä ainakin olet onneton ja yksinäinen ateistina.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ateismissa on parempaa kuin uskonnossa? Sinä ainakin olet onneton ja yksinäinen ateistina.
Uskonnoista ei näytä olevan mitään hyötyä. Itse olen onnellinen ja elämä luistaa. Viikon päästä vielä yksi 10 km juoksukisa, ja sitten siitä kesäloma.
Ateistina elämä on ollut paljon parempaa kuin sitä ennen.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Uskonnoista ei näytä olevan mitään hyötyä. Itse olen onnellinen ja elämä luistaa. Viikon päästä vielä yksi 10 km juoksukisa, ja sitten siitä kesäloma.
Ateistina elämä on ollut paljon parempaa kuin sitä ennen.Mitä hyötyä sitten ateismista on?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyötyä sitten ateismista on?
Ei kylläkään mitään. Mutta on vapaa kaiken maailman uskonnoista ja ei tarvitse uskotella yhtään mitään ja todistella muille olevansa ihan "oikeassa".
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ateistina elämä on ollut paljon parempaa kuin sitä ennen.Mitä elämässäsi oli ennen ateismin tilalla?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä elämässäsi oli ennen ateismin tilalla?
Uskon piirejä, Raamatun lukua, työtä, perhe-elämää.
Kokonaisuutena nykyään asiat ovat paremmin.
- Anonyymi
Huomioitavaa on, että osa euroopan maista ei ota yhtään muslimia ja osa ei ole niin vetovoimaisia, että sinne menisi muslimeja. Kun taas niiden maiden muslimi määrät kasvavat huomattavasti, jotka ovat vetovoimaisia ja ottavat vastaan, kuten Suomi.
Tuskin vajaalla 6 % kristinuskon kintereillä ollaan.
- Anonyymi
Paljonko siellä on kristittyjä ja paljonko muslimeita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko siellä on kristittyjä ja paljonko muslimeita?
Repen linkin mukaan kristittyjä 63% ja muslimeita 7,5%. Taitaa olla vielä aikalailla matkaa ennen kuin kristittyjen kintereille muslimit pääsevät.
https://www.religion-facts.com/fi/173
No justiinsa juu, kintereillä oikein tuntuu olevan. 😁
Neiti ei sitten millään ehtinyt itse tarkistaa. Se olisi käynyt nopeammin kuin tämän tyhjänpäiväisen aloituksen teko...- Anonyymi
Miltä vuodelta tuo on? Ilmeisesti viime vusoituhannelta.
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta sanotaan, että Ranskassa on aika suuri muslimien määrä johtuen osittain siitä, että Ranskan entisissä alusmaissa on muslimeja. Ja sieltä voi tulla Ranskaan aika vapaasti.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Toisaalta sanotaan, että Ranskassa on aika suuri muslimien määrä johtuen osittain siitä, että Ranskan entisissä alusmaissa on muslimeja. Ja sieltä voi tulla Ranskaan aika vapaasti.
Älä höpötä! Ei isöntämaa ole velvollinen ottamaan alusmaidensa väkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä! Ei isöntämaa ole velvollinen ottamaan alusmaidensa väkeä.
Juu. Mutta sillä on ollut se vaikutus, että sieltä on tultu Ranskaan ihan vapaasti, ja ilmeisesti perustettu perheitä muslimien kesken. Ja sillä on ollut sitten oma vaikutuksensa muslimien määrään.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Juu. Mutta sillä on ollut se vaikutus, että sieltä on tultu Ranskaan ihan vapaasti, ja ilmeisesti perustettu perheitä muslimien kesken. Ja sillä on ollut sitten oma vaikutuksensa muslimien määrään.
Miten se muka vaikuttaa?
Anonyymi kirjoitti:
Miten se muka vaikuttaa?
Eli miten Suomen väkiluku on noussut? Tekemällä perheissä lapsia. Sellainen on vaikutus.
- Anonyymi
Älä taas ala kiemurrella vaan vastaa!
Anonyymi kirjoitti:
Älä taas ala kiemurrella vaan vastaa!
Mitä enemmän miehiä ja naisia, sitä enemmän parisuhteita, ja sitä enemmän lapsia.
Minkälaista vastausta oikein odotat?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 2014 tehdyn tutkimuksen mukaan 63-66% kristittyjä, 7-9% muslimeja.
ttps://www.worldatlas.com/articles/religious-demographics-of-france.html
Paikalliset usko.vaiset ja aktiivit terroristi-islamilaiset tekevät hyvää työtä että uskonto menettää Ranskassakin otteensa ennestäänkin vähiin ranskalaisuskoviin.
- Anonyymi
Asiasta ei uskalleta edes julkaista tilastoa. Siis ON.
- Anonyymi
Tässä ketjussa julkaistu linkki yhteen tilastoon. Useampiakin löytää jos vain osaa ja vaivautuu etsimään. Joten kumpi sinä olet, uusavuton joka ei osaa etsiä vai liian laiska etsiäksesi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165