Onko islam jo Ranskan suurin uskonto?

Anonyymi

Pari vuotta sitten oli ihan kristinuskon kintereillä?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On. Siksi siellä on kova hyökkäys tuhota kaikki kristillisyys.

      • Onko kristittyjä siellä enää alle 10 prosenttia? On kyllä heikoksi mennyt. Itsehän he "tuhoavat kristillisyyden", jos eivät enää ole kristittyjä.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Onko kristittyjä siellä enää alle 10 prosenttia? On kyllä heikoksi mennyt. Itsehän he "tuhoavat kristillisyyden", jos eivät enää ole kristittyjä.

        Sinusta on siis hyvä kun muslimeita on enemmän kuin kristittyjä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on siis hyvä kun muslimeita on enemmän kuin kristittyjä

        Sanoin menneen heikoksi, kun kristittyjä on enää alle 10 prosenttia ranskalaisista. Minusta mikään uskonto ei ole hyvä, eikä myöskään uskonnolliset ihmiset ole tarpeellisia.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Sanoin menneen heikoksi, kun kristittyjä on enää alle 10 prosenttia ranskalaisista. Minusta mikään uskonto ei ole hyvä, eikä myöskään uskonnolliset ihmiset ole tarpeellisia.

        Mikä ateismissa on parempaa kuin uskonnossa? Sinä ainakin olet onneton ja yksinäinen ateistina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ateismissa on parempaa kuin uskonnossa? Sinä ainakin olet onneton ja yksinäinen ateistina.

        Uskonnoista ei näytä olevan mitään hyötyä. Itse olen onnellinen ja elämä luistaa. Viikon päästä vielä yksi 10 km juoksukisa, ja sitten siitä kesäloma.

        Ateistina elämä on ollut paljon parempaa kuin sitä ennen.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Uskonnoista ei näytä olevan mitään hyötyä. Itse olen onnellinen ja elämä luistaa. Viikon päästä vielä yksi 10 km juoksukisa, ja sitten siitä kesäloma.

        Ateistina elämä on ollut paljon parempaa kuin sitä ennen.

        Mitä hyötyä sitten ateismista on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä sitten ateismista on?

        Ei kylläkään mitään. Mutta on vapaa kaiken maailman uskonnoista ja ei tarvitse uskotella yhtään mitään ja todistella muille olevansa ihan "oikeassa".


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Uskonnoista ei näytä olevan mitään hyötyä. Itse olen onnellinen ja elämä luistaa. Viikon päästä vielä yksi 10 km juoksukisa, ja sitten siitä kesäloma.

        Ateistina elämä on ollut paljon parempaa kuin sitä ennen.

        Mitä elämässäsi oli ennen ateismin tilalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä elämässäsi oli ennen ateismin tilalla?

        Uskon piirejä, Raamatun lukua, työtä, perhe-elämää.

        Kokonaisuutena nykyään asiat ovat paremmin.


    • Anonyymi

      Huomioitavaa on, että osa euroopan maista ei ota yhtään muslimia ja osa ei ole niin vetovoimaisia, että sinne menisi muslimeja. Kun taas niiden maiden muslimi määrät kasvavat huomattavasti, jotka ovat vetovoimaisia ja ottavat vastaan, kuten Suomi.

    • Tuskin vajaalla 6 % kristinuskon kintereillä ollaan.

      • Anonyymi

        Paljonko siellä on kristittyjä ja paljonko muslimeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko siellä on kristittyjä ja paljonko muslimeita?

        Repen linkin mukaan kristittyjä 63% ja muslimeita 7,5%. Taitaa olla vielä aikalailla matkaa ennen kuin kristittyjen kintereille muslimit pääsevät.


    • https://www.religion-facts.com/fi/173

      No justiinsa juu, kintereillä oikein tuntuu olevan. 😁

      Neiti ei sitten millään ehtinyt itse tarkistaa. Se olisi käynyt nopeammin kuin tämän tyhjänpäiväisen aloituksen teko...

      • Anonyymi

        Miltä vuodelta tuo on? Ilmeisesti viime vusoituhannelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä vuodelta tuo on? Ilmeisesti viime vusoituhannelta.

        Toisaalta sanotaan, että Ranskassa on aika suuri muslimien määrä johtuen osittain siitä, että Ranskan entisissä alusmaissa on muslimeja. Ja sieltä voi tulla Ranskaan aika vapaasti.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Toisaalta sanotaan, että Ranskassa on aika suuri muslimien määrä johtuen osittain siitä, että Ranskan entisissä alusmaissa on muslimeja. Ja sieltä voi tulla Ranskaan aika vapaasti.

        Älä höpötä! Ei isöntämaa ole velvollinen ottamaan alusmaidensa väkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä! Ei isöntämaa ole velvollinen ottamaan alusmaidensa väkeä.

        Juu. Mutta sillä on ollut se vaikutus, että sieltä on tultu Ranskaan ihan vapaasti, ja ilmeisesti perustettu perheitä muslimien kesken. Ja sillä on ollut sitten oma vaikutuksensa muslimien määrään.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Juu. Mutta sillä on ollut se vaikutus, että sieltä on tultu Ranskaan ihan vapaasti, ja ilmeisesti perustettu perheitä muslimien kesken. Ja sillä on ollut sitten oma vaikutuksensa muslimien määrään.

        Miten se muka vaikuttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se muka vaikuttaa?

        Eli miten Suomen väkiluku on noussut? Tekemällä perheissä lapsia. Sellainen on vaikutus.


      • Anonyymi

        Älä taas ala kiemurrella vaan vastaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä taas ala kiemurrella vaan vastaa!

        Mitä enemmän miehiä ja naisia, sitä enemmän parisuhteita, ja sitä enemmän lapsia.

        Minkälaista vastausta oikein odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä vuodelta tuo on? Ilmeisesti viime vusoituhannelta.

        Vuonna 2014 tehdyn tutkimuksen mukaan 63-66% kristittyjä, 7-9% muslimeja.
        ttps://www.worldatlas.com/articles/religious-demographics-of-france.html


    • Paikalliset usko.vaiset ja aktiivit terroristi-islamilaiset tekevät hyvää työtä että uskonto menettää Ranskassakin otteensa ennestäänkin vähiin ranskalaisuskoviin.

      • Kattos sageliinillä on taas kiukuttelupäivä 😂


    • Anonyymi

      Asiasta ei uskalleta edes julkaista tilastoa. Siis ON.

      • Eilen radiossa sanottiin niin, mutta en voi todistaa koska se oli vain kuulotieto 🤔


      • Anonyymi

        Tässä ketjussa julkaistu linkki yhteen tilastoon. Useampiakin löytää jos vain osaa ja vaivautuu etsimään. Joten kumpi sinä olet, uusavuton joka ei osaa etsiä vai liian laiska etsiäksesi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe