Perussuomalaisiin kohdistuva rasismi

Anonyymi

Miksi sitä ei tuomita millään tavalla? Kai ihmisellä on kuitenkin vielä toistaiseksi oikeus olla suomalainen omassa maassaan ihan häpeilemättä?

10

<50

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska maailma ei näe sitä ongelmana. Maailma vihaa vähemmistöä johon kuuluu suomalaiset valkoihoiset hetero miehet.

    • Anonyymi

      Niinpä. Tuo perus-liite on turha suomalainen-sana edessä. Suomalaisvastaiset valtaeliittimme, puolueet ja media yrittävät vain taktisista ja propagandasyistä liittää suomalaisuuden ja sen puolustamisen vain yhteen puolueeseen.

    • Anonyymi

      Minua ja Centtiä syrjitään kokoajan vaikka olemme rakkauden lähettiläitä

    • Anonyymi

      Pikkunatsi kylvää täällä Perussuomalaisten vihaa - osaatko edes hävetä?

      Nu, juu, eipä ollut yllätys että tällaisella Hitleriä ihanoivalla suomi24-kanavalla poistetaan persuja puolustavat ja selittävät kommentit.

      Persuja äänesti yli puolimiljoonaa, mites monta teitä Hitlerin ihailijoita äänesti?

      vastaus = 300 ja että mä nauran

    • Anonyymi

      Miksi suomi24 nauttii vihata ja levittää vihaa persuja kohtaan?
      Sitä samaa teki Hitler usutti ihmisiä vihaamaan juutalaisia.

      En arvosta rasistista suomi24. Te olette rasistinen kirjoituspalsta, jossa hyväksytään vain suomalaisten vihaaminen - siksi tääällä ei kukaan kirjoita. Vuosia sitten täällä kirjoitti edes 10 tyyppiä. Ei ketään kiinnosta suomalaisia rasistisesti vihaava suomi24. Suomessa on kuitenkin 4 miljoonaa äänestysikäistä, eikä niistä enää edes se 10 halua lotkauttaa silmäänsä tälle palstalle.

      Syy siihen on teidän rasistinen suomalaisvihanne. Te usutatte ihmisiä vihaamaan valkoisia suomalaisia. Te haluatte tuhota valkoisen suomalaisen rodun - moderointityylinne oon sitä. Tämä palsta on tarkoitettu pohjustukseksi suomalaisvihaan, jota vasemmisto kommunistit kylvää.

    • Anonyymi

      YLLÄPITO, hoi
      "Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä."

      Ne ei olleet mitenkään sääntöjenvastaisia.

    • Anonyymi

      Tän Forumin julkinen viha Perussuomalaista puoluetta kohtaan on SAIRAS ja samallalailla s eon rasismia vaikka syy onkin toinen - Te vihaatte Persuja ilman syytä ja syytätte persuja rasisteiksi väärin perustein - ihan samalla tavalla kettä tahansa taimitä tahansa tai mitä puoluetta tahansa voisi syyttää ihan samallalailla itsekeksittyjen syytteiden tapaan niin teki Hitler juutalaisille niin teette te Persuille.

      Ei mitään eroa = Hitler on rasisti juutalaisillee = te olette samalla tavalla rasisteja Persuille

      Hävettäis olla teillä töissä Olette yhtä rasistinen firma kuin Hitler.

      Senkus poistat ei mulla täällä ole muille mitään asiaa kuin sulle saatanan rasistinen idiootti.

      Mä vihaan just tän lehden kaltaista rasismia. Siksi en koskaan osta seiskaan tai no on se muutenkin läpipasko-lehti.

    • Miten edes perussuomalaisia voi syyttää rasistiseksi , on puolueessa esimerkkejä ettei ole. Puolueessa on ei anti-valkoisia , miten se on mahdollista jos on rasistinen puolue. Toisekseen joka paikassa saa vapaasti mustamaalata perussuomlisia rasisteiksi Husu ja Suldaan mikä lie ainakin saavat tehdä sitä ihan vapaasti facebookissa, Itse siel ei saakkaa mitään kirjoittaa jo laulunsanoista bannia tulee. Suvaitsevaiset ei ole huomannut että puolueessa on myös miesten keskeisiä suhteite joten siitäkään heitä ei voi syyllistää ja voi vieläpä toinen mies on se ei anti valkoinen. Joten miten heillä on siihen mitään näyttöä. Samoin radio city jossa toimittaja ei saanut mitään Huhtasaaren nimittelystä/ arvostelusta, vaikka oli julkista. Jos tuon olisi tehnyt joku perussuomalainen jollekin puolueelle radiossa olisi tasan asiaa puitu oikeudessa. Kaikki SDP Al-Taee ja eläintä rääkännyt eivät mitään. Voi kun olivat joskus tyhmiä , Tuomion kärsineet perussuomalaiset taas ovat tuomion kärsittyään edelleen kamalia eivät saa anteeksi mitään. jHuolimatta siitä että suurin osa on ollut vain kirjoittelua.Tämä on yhdenvertaisuutta jos mikä, joidenkin mielestä.

      • Anteeksi kirjoitusvirheet kissa on toimessa mukana, Niin olen siis huomannut että määrätyt tahot saavat käyttäytyä rasistisesti perussuomalaisia kohtaan.Samoin haukkua heitä miten vaan.


    • Anonyymi

      äänestän perusteeellisesti perus S niin kauan kuin olen hengissä. (piste)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe