Lähes kaikissa entisissä Länsi Suomen kunnissa on hyväkuntoiset yhdistysten omat työväentalot, joissa toistuen olen käynyt. Hienoa, ettei mainituissa tilaisuuksissa politikoida. Yleensä on ohjelmaa ja sen perään tanssimiset ja lähes samat ovat soittamassa, eri paikoissa. Yllätyksenä olin taannoin Lallintalolla, jossa soittivat minulle tuttu Säkyläläisten orgesteri ja olimme keskustelussa kahvitaudolla.
Olen huomannut, että useat samat käyvät tanssimassa eri kohteissa ja niin myös minä.
Erittäin hyvää liikuntaa on juuri eläkkeellä olevien tanssimiset, eri kohdepaikoissa. Minä olen innokas juuri tanssimisissa ja saan hyvää kunnon ylläpidon liikuntaa. Porissa liityin jäseneksi ja katsoin asialliseksi. Suuret kiitokset ohjelmien ja tilaisuuksien järjestäjille.
Olen syntyjään Säkylän Karhusuolta ja muuttanut 1962, sieltä Porin linjalta Enontekiölle, sekä tällä vuosikymmenellä olen muuttanut Poriin.
Merensininen Porista.
Eläkkeensaajien- Eläkeläisten, yhdistysten tanssit?
1
568
Vastaukset
- Anonyymi
Edelleen ovat alkaneen lomakesän jälkeen eri yhdistysten, suuntana eläkkeelle päässeiden, eläkeläisten päivätanssien pyöritykset Länsi Satakunnassa. Nyt torstaina15.8.2019 oli Säkylä ja Köyliö yhdessä järjestäneen päivätanssit Köylion Kepolan yhdistyksen toiminta rakennuksessa. Soittajina oli paikallinen soittokunta, erittäin rytmillisenä musiikkina, eri instrumentteina, haitarin soittajiakin oli kaksi, sekä erityisen hyvä puhalin soittaja ja laulajat. Myös oli hyvää ohjelmaa. Sisäänpääsy lippujen hinnat ovat hyvin halvat, sekä siihen sisältyy voileivät ja makea pulla. Myös on erityisen hyvä tarjoilu ja joukossa on useita sairastavia, joille on hyvänä voileivät. Paljon työtä vaatii juuri tilaisuuksien järjestämiset ja palvelujen hoitamiset, joille suuri kiitos.
Merensininen Porista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852137- 431710
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!671461- 741228
- 771161
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261144- 481133
- 591051
- 37923
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai37902