"Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
Joh 6:37
Jeesus ei hylkää!
19
173
Vastaukset
Mutta ihminen voi hyljätä Kristuksen.
- Anonyymi
Se on hyvin surullista.
- Anonyymi
Ihmettelen miten olemattoman voi hylätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän sitten ihmettelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaton ei voi ymmärtää hengellisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siksi, kun se on olematon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaton ei voi ymmärtää hengellisiä.
Ne hengelliset on pelkkää suolikaasua.
- Anonyymi
Ei hylkää ei. Odotelkaa nyt ensin ihan rauhassa ja vouhkaamatta toiset 2000 vuotta.
Usko tai elä.- Anonyymi
Hyvää kannattaa odottaa. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti."
”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”
Selvä tehtäväjako!
- Anonyymi
Älähän heitä VT roskiin.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Ylistys Jeesukselle!
- Anonyymi
Mahtava lupaus!
- Anonyymi
Luulisi tuon jo uskovan, katteeton lupaus!!! Mitäpä muuta satuolennolta voi odottaakaan,
- Anonyymi
se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
- Anonyymi
Taybeth tänään. Israelin siionistit hyökkäävät parhaillaan kristittyyn Taybethin kylään länsirannalla ja polttavat taloja ja autoja.
Tyypillinen toimintatapa siirtolaisille on mennä M-16 rynkyilla aseistettuina kyliin ja sytyttää autoja ja taloja palamaan. Aseistamattomat asukkaat sammuttavat paloja ja yrittävät häätää siionistit. Tässä vaiheessa israelin armeija puuttuu peliin ja tulittaa sotilasasein siviilejä.
Jos länsimedia kertoo näistä tapahtumista, se kertoo yleensä vain "kahakoista".
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622594Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262272Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131652- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931270
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241133Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967