"Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
Joh 6:37
Jeesus ei hylkää!
18
212
Vastaukset
Mutta ihminen voi hyljätä Kristuksen.
- Anonyymi
Se on hyvin surullista.
- Anonyymi
Ihmettelen miten olemattoman voi hylätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän sitten ihmettelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaton ei voi ymmärtää hengellisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siksi, kun se on olematon.
- Anonyymi
Ei hylkää ei. Odotelkaa nyt ensin ihan rauhassa ja vouhkaamatta toiset 2000 vuotta.
Usko tai elä.- Anonyymi
Hyvää kannattaa odottaa. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti."
”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”
Selvä tehtäväjako!
- Anonyymi
Älähän heitä VT roskiin.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Ylistys Jeesukselle!
- Anonyymi
Mahtava lupaus!
- Anonyymi
Luulisi tuon jo uskovan, katteeton lupaus!!! Mitäpä muuta satuolennolta voi odottaakaan,
- Anonyymi
se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
- Anonyymi
Taybeth tänään. Israelin siionistit hyökkäävät parhaillaan kristittyyn Taybethin kylään länsirannalla ja polttavat taloja ja autoja.
Tyypillinen toimintatapa siirtolaisille on mennä M-16 rynkyilla aseistettuina kyliin ja sytyttää autoja ja taloja palamaan. Aseistamattomat asukkaat sammuttavat paloja ja yrittävät häätää siionistit. Tässä vaiheessa israelin armeija puuttuu peliin ja tulittaa sotilasasein siviilejä.
Jos länsimedia kertoo näistä tapahtumista, se kertoo yleensä vain "kahakoista".
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3336836Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574743Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit281864MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241752