Oletko tilanteen tasalla

Anonyymi

vai aina kartan ulkopuolella sekä itsesi että ympäristösi suhteen`?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina tilanteen tasalla tosin esitän tyhmää, kilttiä ja tietämätöntä. Small talk man

      • Anonyymi

        Myös minä sanoisin näin.


      • Anonyymi

        Ja helvetin hyvin menee läpi, jopa niin hyvin, että itsekin uskot feikkaukseesi totena


    • Anonyymi

      Tuo on mielenkiintoinen matemaattis-filosofinen pointti, eli jos vakio numeron 1 tilalle laitetaan kaikkiin yhtälöihin ääretön, miten ratkaiset?

      Vaikeampi tehtävä jos vakionumeroita ei olekaan lainkaan sitten pelkästään päättymättömiä irrationaalisia lukuja laskennassa, sekä imaginäärilukujakin :D

    • Anonyymi

      Vaihtelee tilanteen mukaan. Välillä pitää olla viisas, tai ainakin esittää olevansa, ja välillä taas sitten hieman vähemmän viisas. Millä nyt siinä tilanteessa sattuu pääsemään helpommalla.

      • Anonyymi

        Eli elämässäkin välillä kannattaa olla nolla ja sitten toisessa tilanteessa äärimmäisen viisas on totta, hyvä kun tajusit ideani, älykkyytesi siis täytyy olla yli IQ 63 :D


    • Anonyymi

      Olen pihalla kuin postilaatikko. T: mies

    • Anonyymi

      Tapanani on lukea ihmistä kuin kirjaa ja aina kiedon jos haluan hänet pikkusormen ympärille tarvittaessa. Sitten jos ja kun kyllästyn, heitän hänet ulos kuin paskaisen tiskirätin;)

    • Anonyymi

      Aika hyvin olen. Itseni tunnen todella hyvin. Ne jotka ei tunne toivonkin usein kysyyn asiantuntijalta eli minulta itseltäni ne käyttöohjeet minuun sillä multa löytyy kaikki tarvittavat tiedot ja ohjeet itseni suhteen.


      Taas sain vahvistuksen omaan itsetuntemukseni paikkansa pitävyyteen myös ulkoapäin kun minusta tehtiin arviointia koulutusasioihin liittyen. Olen hyvin perillä itsestäni kun ulkopuolelta tuleva näkemys yhtenee täysin minun näkemyksieni kanssa

      Minulle annettiin arvio että osaan ja pärjään mainiosti, mutta olen epävarma osaamisestani. En luota kykyihini ja osaamiseeni. Haen paljon varmisteluja asioille ennen kuin teen. peläten virhettä.
      Minulle sanottiin: itseluottamusta lisää. SINÄ OSAAT !


      Tämä itseluottamuksen puute kulkee mukana minulla lähes kaikessa mitä teen ja samanlainen varmistelu ja rohkaisun haku ennen kuin rohkaistun tekemään asioita kulkee mukana kaikessa mitä teen elämässäni tällä hetkellä... ei vain niissä ammattiopinnoissa.


      Toisten suhteen olen aika kartalla yleensä mutta sielläkin mukaan tulee vanha tuttu käytös. Itseluottamuksen puute, voimakas rohkaisun ja varmistelun tarve..


      Siksi usein ohjeistankin että ennen kuin sählää kysy ohjeita minulta minuun itseeni liittyvissä asoissa… kun se että tekee jotain mikä laskee itseluottamustani entisestään on paha juttu kun nimenomaan haen kaikessa mitä teen varmisteluja ja rohkaisuja kun epäröin.


      aivan niin kuin ammattiopinnoissakin kun sain sen varmistuksen ja rohkaisun menin ja tein ja aloin rohkaistuun enempi ja enempi luottamaan kykyihini niin sillä tavoin menee muussakin asiassa hommat elämässäni

    • Anonyymi

      Uskon olevani tilanteen tasalla.

    • Anonyymi

      Ristiriitaisuudet luo välillä outoja tilanteita ja tuntemuksia. Pyrin kuitenkin ymmärtämään asioita eri lähtökohdista, vaikuttimia voi olla monenlaisia. Siksi totuuskin voi olla monen mutkan takana ja siksi ymmärrys ja tilanteen tasalla olo ei välttämättä ole faktaa vaan vain oma tunne asiasta.

    • Anonyymi

      En pidä kirjaa ympäristön ihmisten menemisistä ja tulemisista, joten voin toki olla pihalla jostain, jos asioista ei ole syystä tai toisesta haluttu kertoa minulle.

    • Toisinaan saatan olla kartan ulkopuolella hieman, mutta niin on moni muukin, ja vielä tietämättään,heh!!

      jos itse ei tiedosta olevansa kartan ulkopuolella, ehkä vähemmän paha, kuin se että itse tiedostaa sen että on ulkopuolella ja pahasti!

    • Anonyymi

      Olen tilanteen tasalla tapahtumista, mutta en välttämättä motiiveista.

    • Omien tilanteideni tasalla yleensä olen. Jos muilla on jotain tilanteita joista en tiedä niin en kai voi ollakaan niiden tasalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3457
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      244
      1905
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      96
      1393
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1223
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      966
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe