Pari päivää sitten uutisoitiin, että noin puolet suomalaisista haluaa perussuomalaiset hallitukseen. Onko tutkittu kuinka suuri osa suomalaisista haluaa sosialidemokraatit hallitukseen? 17,7 % kannatus ei nimittäin paljon paina.
Minä en halua. Ajattelen lasteni ja lastenlasteni etua.
Moniko haluaa sdp:n hallitukseen?
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
Minä haluan. Ajattelen omaa ja lasteni tulevaisuutta toisinkuin oikeisto psykopaatit.
- Anonyymi
Uutisten mukaan YLI PUOLET suomalaisista haluaa persut hallitukseen.
Yksi kolmasosa ei halua.
Mitä ne väliin jäävät suomalaiset haluavat? Vai oliko nekin niitä, jotka haluavat persut hallitukseen. Uutisessahan ei kerrottu tarkkaa prosenttimäärää ko. persujen kannattajista.
- Anonyymi
Mikäli haluavat lisää veroja , sekä erilaisia maksuja etenkin tavalliselle kansalle , niin haluavat Demut hallitukseen.
- Anonyymi
Demarit tulevat lisäämään velanottoa ja korottamaan mm. polttoaineiden, viinan ja tupakan verotusta ja leikkaamaan etuisuuksia köyhiltä. Pääomatulojen ja perintöjen veroihin ei kosketa, ei myöskään yritystukiin. Demarit ovat sinipuna-hallituksessa kokoomuksen juoksupoikina.
- Anonyymi
Sitä ne olivat jo Kataisen aikana ja ovat taas.
- Anonyymi
Yksikin viisas mies voisi korvata koko typeristä poliitikoista kootun hallituksen ja tulos olisi maan kannalta paljon parempi. Hallitusohjelmaan, jota ei kuitenkaan pystytä noudattamaan eikä toteuttamaan, on turha laittaa panoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746