A24 . Antti antaa anteeksi rasistille.

Ei se mitään vaikka kiihotit kansanryhmiä vastaan, saat anteeksi. Se että kansanedustajana kärähdit vielä valehtelustakin, ei sekään haittaa. Unohdetaan koko jutta ja tehdään sinusta ministeri.

7

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi CMI:n toiminnanjohtaja Tuija Talvitie valehtelee, että anteeksipyyntö on Husseinin kirjoittama?
      ”Se Hussein, jonka me tunnemme, kirjoittaa juuri tällaisen anteeksipyynnön. Tämä on johdonmukaista käytöstä. Meillä ei ole mitään syytä epäillä, että olisi muita tarkoitusperiä”,
      Jossakin on nyt pitkiä matoja! Olisi syytä tutkia mitä Ahtisaaren toimisto todellisuudessa tekee veronmaksajien kustantama. Onko CMI Irakin (sunnien) kassara?

    • Anonyymi

      Älkää jaksako jauhaa. Sattuuhan noita. Kelle tahansa Demarille olis voinut käydä noin.

    • Anonyymi

      Tämähän on Arvopohja Antin ja demareiden linja. Eikös se Arvopohja Antti ole sitä demarilaumansa kanssa hokenut vuosikausia jo, että kehitysmaamuslimi on koskematon ja niiden ihmisarvo on jakamaton (ei koske muita) sanoivat ne tai tekivät ihan mitä tahansa. Koska se kuuluu kultturiin ja uskontoon ja meidän on sitä kansaenvälisten sopimusten, Suomen perustuslain ja solidaarisuuden nimissä siedettävä kuinka paljon tahansa. Sillä nämä elementit kuuluu nimenomaa kulttuurin rikkauteen ja monimuotoisuuteen jne.... koskka Allahilla on suuri....

    • Anonyymi

      No ei hätää, kun tämä nousi Israelissa uutiseksi CMI on Mossadin listoilla. Valitettavasti ja se on saletti.

      • Anonyymi

        Ei hätää, SUPO on tehnyt Al-Taeesta laajan turvallisuusselvityksen, jossa ei paljastunut mitään luurankoja. Edes entiset nimet eivät paljastuneet. Al-Taee, tai mitä nimeä hän tänään tahtookaan itsestään käyttää, omaa kansanedustajana laajan tiedonsaantioikeus Suomen turvallisuusluokitelluista asioista. Irakilaisia on jo hästäämässä Suomen sisä-, ulko- ja turvallisuuspolitiikassa. Onpa varsin kumma että Suomen pitää ottaa irakialisia eläteiksi joka vuosi, mutta juuri ketään ei voi palauttaa ja lisäksi Suomi maksaa Irakille kaksinumeroisen määrän miljoonia. Öljyvaltioiden taloudellinen tukeminen on Suomen valttikortti maailmalla. Tulee hyvä maine suomalaisille poliitikoille kun jakaa miljoonia.

        CMI:ssä luotetun miehen kyvyt riittävät neuvonantamiseen ja asiantuntemukseen koko maailman ja ihan erityisesti Irakin osalta. Tutkintotodistuksia CMI:ssä ei kysellä kun on ruskeat silmät ja musta tukka. Koulunkäyntiä tutkintotodistuksineen edellytetään vain kantasuomalaislta perirasisteilta. Siis rasisteiksi syntyneiltä.


    • Anonyymi

      Jos ja kun demarit ohittavat nämä vihapuheet ja , pelkällä kiihottamiset kansanryhmiä kohtaan olankohautuksella, niin minkään puolueen ei pidä lähteä sosialistien kanssa hallitukseen, SE ON SELKEÄ KANTA HYVÄKSYÄ RASISMI. Asian mukainen rangaistus , sakot tai ehdonalainen voi puhdistaa ilmaa, sen verran, että rinne voinee jatkaa ehtojen jakamista muille,

    • Anonyymi

      Demarit eivät ole hallituskelpoisia. Demari on taas demarin pahin vihollinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe