Ei, nyt ei ole edes vauhti päällä. Mietin vain ihan oikeasti sitä, miten tylsältä ja tasapaksulta terveiden ihmisten elämä vaikuttaa. Tietysti masennuskaudet ovat kauheita, mutta tiedän niistä selviäväni. Hypomania taas on itselläni niin ihana olotila, että ajatus elämästä ilman niitä kausia tuntuu todella tylsältä. Eläisinkö sitten loppuelämäni kuitenkin mieluummin juuri tällaisena kuin olen... kaoottistahan tämä elämä normien mukaan arvioituna on, mutta tulisinko sitten toisenlaisesta elämästä oikeasti yhtään onnellisemmaksi. Puolisoa ja lapsia ei ole eikä tule, ja elätän itse itseni. Ei kai se muille sitten kuulukaan, yritänkö lääkkeillä turruttaa itsestäni "normaalin" vaiko en.
En ole varma, haluanko mitään hoitoa tähän.
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Muut voi olla mitä mieltä vaan, mä teen mitä huvittaa. Imekää munaa ja kuolkaa pois paska toimittajat.
- Anonyymi
Saako pikkulapsen haudata lumeen?
- Anonyymi
Rakas Jumala, tapa niitä toimittajia jo pikku hiljaa. Ne ovat ihmisille vaarallisia.
- Anonyymi
Samoin siskoni käyttää 12-vuotiasta tytärtään pienen vauvan univahtina, kun vauva jää nukkumaan ja sisko kipaisee sillä aikaa lähikaupassa. Kysyin omalta 12-vuotiaalta pojalta asiasta ja poika katsoi suu auki koko kysymystä... Tokaisi vaan, että "oon tiennyt jo 7-vuotiaana, että vauva kuolisi sinne lumen alle"
haista sinä trolli vittu ja halvaannu!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002974136- 122111
- 1841954
- 1041403
- 661239
- 73907
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu56895IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2839Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119777Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59677