Meille Ryssiä paenneille kajalaisille myös Venäjän viisumi

Anonyymi

Ilmaiseksi!

Saisi meikäläinen, eli oikea omistaja, käydä laittamassa ns. "Paikat Kuntoon" ilman turhaa byrokratiaa, ja olisi sitten Karjalan palautuksen jälkeen helppo muuttaa valmiille!

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006088147.html

Siirymäaikana voisin palkata nykyisiä asukkaita purkamaan ja siivoamaan rötisköitään ja sotkujaan tilan alueelta. Purkutöiden palkkioksi voisin lisäksi ostaa Punaisilta Rautateiltä matkalipun ja nestemäiset eväät, niille palauttaville, jotka pääsisivät takaisin sinne; mistä ovat tulleetkin!

Sehän olisi mitä parhainta Ystävyys , Yhteistyötä ja Avunantoa, näin aloittaen vapun aikoihin "Työn juhlaa".

8

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihä tuo viisumi itse maksettuna ole kallis, jopa kolmen vuoden viisumin hinta on vain 35€. Vie itse hakemus konsulaattiin ja unohda välityskioskit.
      Mistäs päin Karjalaa oot paennu?

    • Anonyymi

      Kansalaisuus olisi kattavampi. Kaksoiskansalaisuus kätevä?

    • Anonyymi

      taasko se avarakatseinen (väärennös) on astunut simapullon korkin päälle kun kuvittelee joskus omistaneensa jotain....buahaaaa......

    • Anonyymi

      Perkule kun on epäluulosii. Vahvialas kun kävin, rajaluppaa vaatiit. Pitääköt ryöstetyt maat kun ei saa luvallisilt prooposkoil ommaa kotiseuvuu käyä kattomas.

      • Anonyymi

        Vahvialasta: Missä kunnossa on Urkin omistamat maatilat?


      • Anonyymi

        Tiedä häntä Vahvialasta, mutta sieltä meiltäpäin näyttää ryssät itse, miltä näytää:

        https://www.youtube.com/watch?v=Me-fgcrkKQo

        Videossa vilahtaa "Kuusisen palatsi" ?

        Soitto (ja laulu) on suruista tehty!

        Onhan tuo Terijoki ollut Suomen " pääkaupunki" . Ja sen pakkkosiirretystä yhteiskoulusta viisaus levisi Lahden kaupunkiin = koko Hämeesseen .

        Rähmälläänolon aikana nimi jouduttiin tosin vaihtamaan "Kannaksen Yhteislyseoksi"
        Nykyisin Kannaksen Lukio, ja mikähän lie kohtapian?

        Vrt. Viipurin Reipas = nykyisin Lahden Reipas! Niin sitä perinteitä kunnioitetaan.

        Voi Saatana sentään:
        Se kun saapui sinne Moskovaan, ja pisti maailman kirjat sekaisin!


      • Anonyymi

        Se oikea Kuusisen palatsi sijaitsi Äänislinnassa eli nykyisessä Petroskoissa. Suur-Suomen havittelijat keksivät tuon mahtipontisen nimen.
        Viipurin Reipas on hengissä, voi hyvin ja jatkaa perinteitä alkuperäisen urheilun, voimistelun, seurana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä häntä Vahvialasta, mutta sieltä meiltäpäin näyttää ryssät itse, miltä näytää:

        https://www.youtube.com/watch?v=Me-fgcrkKQo

        Videossa vilahtaa "Kuusisen palatsi" ?

        Soitto (ja laulu) on suruista tehty!

        Onhan tuo Terijoki ollut Suomen " pääkaupunki" . Ja sen pakkkosiirretystä yhteiskoulusta viisaus levisi Lahden kaupunkiin = koko Hämeesseen .

        Rähmälläänolon aikana nimi jouduttiin tosin vaihtamaan "Kannaksen Yhteislyseoksi"
        Nykyisin Kannaksen Lukio, ja mikähän lie kohtapian?

        Vrt. Viipurin Reipas = nykyisin Lahden Reipas! Niin sitä perinteitä kunnioitetaan.

        Voi Saatana sentään:
        Se kun saapui sinne Moskovaan, ja pisti maailman kirjat sekaisin!

        Kiitos seavarakatseinen koulun ja seuran nykytilanteen päivityksestä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe