Ilmaiseksi!
Saisi meikäläinen, eli oikea omistaja, käydä laittamassa ns. "Paikat Kuntoon" ilman turhaa byrokratiaa, ja olisi sitten Karjalan palautuksen jälkeen helppo muuttaa valmiille!
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006088147.html
Siirymäaikana voisin palkata nykyisiä asukkaita purkamaan ja siivoamaan rötisköitään ja sotkujaan tilan alueelta. Purkutöiden palkkioksi voisin lisäksi ostaa Punaisilta Rautateiltä matkalipun ja nestemäiset eväät, niille palauttaville, jotka pääsisivät takaisin sinne; mistä ovat tulleetkin!
Sehän olisi mitä parhainta Ystävyys , Yhteistyötä ja Avunantoa, näin aloittaen vapun aikoihin "Työn juhlaa".
Meille Ryssiä paenneille kajalaisille myös Venäjän viisumi
8
113
Vastaukset
- Anonyymi
Eihä tuo viisumi itse maksettuna ole kallis, jopa kolmen vuoden viisumin hinta on vain 35€. Vie itse hakemus konsulaattiin ja unohda välityskioskit.
Mistäs päin Karjalaa oot paennu? - Anonyymi
Kansalaisuus olisi kattavampi. Kaksoiskansalaisuus kätevä?
- Anonyymi
taasko se avarakatseinen (väärennös) on astunut simapullon korkin päälle kun kuvittelee joskus omistaneensa jotain....buahaaaa......
- Anonyymi
Perkule kun on epäluulosii. Vahvialas kun kävin, rajaluppaa vaatiit. Pitääköt ryöstetyt maat kun ei saa luvallisilt prooposkoil ommaa kotiseuvuu käyä kattomas.
- Anonyymi
Vahvialasta: Missä kunnossa on Urkin omistamat maatilat?
- Anonyymi
Tiedä häntä Vahvialasta, mutta sieltä meiltäpäin näyttää ryssät itse, miltä näytää:
https://www.youtube.com/watch?v=Me-fgcrkKQo
Videossa vilahtaa "Kuusisen palatsi" ?
Soitto (ja laulu) on suruista tehty!
Onhan tuo Terijoki ollut Suomen " pääkaupunki" . Ja sen pakkkosiirretystä yhteiskoulusta viisaus levisi Lahden kaupunkiin = koko Hämeesseen .
Rähmälläänolon aikana nimi jouduttiin tosin vaihtamaan "Kannaksen Yhteislyseoksi"
Nykyisin Kannaksen Lukio, ja mikähän lie kohtapian?
Vrt. Viipurin Reipas = nykyisin Lahden Reipas! Niin sitä perinteitä kunnioitetaan.
Voi Saatana sentään:
Se kun saapui sinne Moskovaan, ja pisti maailman kirjat sekaisin! - Anonyymi
Se oikea Kuusisen palatsi sijaitsi Äänislinnassa eli nykyisessä Petroskoissa. Suur-Suomen havittelijat keksivät tuon mahtipontisen nimen.
Viipurin Reipas on hengissä, voi hyvin ja jatkaa perinteitä alkuperäisen urheilun, voimistelun, seurana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä häntä Vahvialasta, mutta sieltä meiltäpäin näyttää ryssät itse, miltä näytää:
https://www.youtube.com/watch?v=Me-fgcrkKQo
Videossa vilahtaa "Kuusisen palatsi" ?
Soitto (ja laulu) on suruista tehty!
Onhan tuo Terijoki ollut Suomen " pääkaupunki" . Ja sen pakkkosiirretystä yhteiskoulusta viisaus levisi Lahden kaupunkiin = koko Hämeesseen .
Rähmälläänolon aikana nimi jouduttiin tosin vaihtamaan "Kannaksen Yhteislyseoksi"
Nykyisin Kannaksen Lukio, ja mikähän lie kohtapian?
Vrt. Viipurin Reipas = nykyisin Lahden Reipas! Niin sitä perinteitä kunnioitetaan.
Voi Saatana sentään:
Se kun saapui sinne Moskovaan, ja pisti maailman kirjat sekaisin!Kiitos seavarakatseinen koulun ja seuran nykytilanteen päivityksestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982