Yksin joudun viettämään vapun...

Anonyymi

Aika masentavaa... :-(
Mielummin viettäisin Filippiini tai Thaineidon kanssa, söisin neitokaisen kanssa munkkeja, varmasti tykkäisi....😊
Kun tyttönen on syönyt vatsansa täyteen munkkeja, se voisi käpertyä kainalooni, siellä kelpaa olla....🤗

Jalkasieni

27

<50

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan sitä uneksia mutta ne thai tytöt menee jännämiesten kainaloon.

• Anonyymi

Eivät mene , koska eivät halua väkivaltaista miestä vaan hellän, jonka kainalossa tietävät olevansa turvassa.....🤗

Jalkasieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät mene , koska eivät halua väkivaltaista miestä vaan hellän, jonka kainalossa tietävät olevansa turvassa.....🤗

Jalkasieni

Fantasiat ja mielikuvitusleikit on mukavia, kaikki menee just niin kuin haluaa. Todellisuus onkin sitten ihan toinen juttu...

• No kivankuuloiset vappusuunnitelmat sulla ois. Munkkia ja kainalohoitoa. 🙂
      Tarjoisitko sinne kainaloon simaata myös? Ettei tuu thai tai filippiinitytölle hikka? 😀

• Anonyymi

Mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa oli... :-(

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa oli... :-(

No eläpä muuta viserrä... Pitäiskö naiselle sit tulla hikka?

• No se thaityttö kuitenkin tekisi munkkien sijaan jotain friteerattua ankeriaan persereikää.

• Anonyymi

Keksit ovat hyvä idea ikävystyneellekin ihmiselle voi maistella leipureiden erilaisia uusia keksejä, jos ei viitsi lähteä kaupungillekaan katsomaan ja keskustelemaan naisten kanssa mitä heillä on mielessä :D

Sitten tulee hirveät määrät erilaisia keksejä eli seksejä mitä pitäisi maistella :D

• Anonyymi

Minäkin viettäisin mieluummin yhden komean ulkomaalaisen miehen kanssa, mutta minkäs teet :( Olisi mukava kun se isona ja lihaksikkaana ottaisi kainaloon turvaan. Yhdessä syötäisiin munkkeja.

• Anonyymi

jaa

• Jaa.

Jalkasieni ei sitten ottanut matkaa sen paremmin Thaimaahan, Vietnamiin kuin Filippiineillekään. Olisit ottanut matkan edes Meksikoon.

Maailma on naisia täynnä. Jostain sinäkin voisit löytää omasi. Jos siis etsisit ...

(edes saduissa prinsessat eivät käperry noin vain kenenkään tuntemattoman kainaloon. Pitää tutustua ensin)

• Anonyymi

Vapun jälkeen on tunkua sukupuolitauti osastolla.

• Saako kainalostakin sukupuolitaudin?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Saako kainalostakin sukupuolitaudin?

Itse kaiken kokeneena ja usein testit läpäisseenä voin kertoa ettei tautivaaraa ole jos käyttäytyy ohjeiden mukaisesti. Yhden kerran en läpäissyt mutta sen aiheuttaja oli kotimaista tekoa ja siitä olen hyvin pettynyt. Onneksi ongelma parantui pienellä lääkehoidolla mutta voin vain todeta että ne horot voivat löytyä lähempää mitä luuletkaan! Älä koskaan luota ihmisiin, varsinkaan sellaisiin jotka puhuvat suomea.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kaiken kokeneena ja usein testit läpäisseenä voin kertoa ettei tautivaaraa ole jos käyttäytyy ohjeiden mukaisesti. Yhden kerran en läpäissyt mutta sen aiheuttaja oli kotimaista tekoa ja siitä olen hyvin pettynyt. Onneksi ongelma parantui pienellä lääkehoidolla mutta voin vain todeta että ne horot voivat löytyä lähempää mitä luuletkaan! Älä koskaan luota ihmisiin, varsinkaan sellaisiin jotka puhuvat suomea.

"Älä koskaan luota ihmisiin, varsinkaan sellaisiin jotka puhuvat suomea"

Jep. Äläkä sellaisiin, jotka kirjoittavat suomea.

*it is safe to be in the armpit* ; )

• Anonyymi

Niin mitä täällä valitat. Tuolla ulkona ne thai naisetkin juhlii baareissa ja yökerhoissa.

• Eivät ne tahaikkutytöt välttämättä vaan jännamiesten kainaloihin hakeudu, ehkä ainakin joillekin merkkaa myös, että onko tilillä saldoa tarpeeks =)

yksinäisyys se se vaan on joillekin " kohtalo" oletteko samaa mieltä? itselläkin yksinäisiä vappuja on paljon, ystäviä ei paljoa ole ja kumppania ei syystä tai kolmannesta minullekaan vaan löydy, kohtaloon tyydyttävä.

tosin se, että onko yksinäisyys ja yksin oleminen mielestäni erilaisia asioita keskenää, tai tunteeko suurta yksinäisyyttä esim. ilman kumppani, ja tiedän sen, että itse voi vaikuttaa, olisi voinut tänäänkin lähteä vappua viettämään, mutta jäin munkkieni kanssa kotiin. heh! =)

• Anonyymi

Hyvä valinta, oletko sokeroinut munkit? Voisin tulla maistamaan:)

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä valinta, oletko sokeroinut munkit? Voisin tulla maistamaan:)

sokerilla, sokerilla tietenkin =)
        MUTTA rinkilä syöty jo!

• Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

sokerilla, sokerilla tietenkin =)
        MUTTA rinkilä syöty jo!

Höh, pelkkä reikä jäljellä...

• Anonyymi kirjoitti:

Höh, pelkkä reikä jäljellä...

heh!

• Anonyymi

Musta Aukko ja Event Horizon vain on sitten, aukko ja tapahtumahorisontti, ajan ja avaruuden uusi ulottuvuus vain jäljelllä.

• Anonyymi

Jos en väärin muista niin itse olen viettänyt joka ainoan vapun yksin kotona.. eikä tämäkään vappu tuo poikkeusta kyseiseen asiaan. No säästyypähän rahaa alkon ostosta näin raittiina miehenä, huvittavaa seurata muiden toilailuja tv:stä ym.

• Anonyymi

Juo VIINAA niin saa naisia

• Anonyymi

TOSI-asioita TOSI-TV -ohjelmista sieltä se todellisuus lähteekin noniin hah.

.. olikin jopettaja ruonansuun joku TOSI-CD, noista lauluistaan, jos tulee kaupoissa vastaan niin ostan.

• Anonyymi

Minäkin haaveilen Filippiini/Thai/Burmalais/Japanilas/Kiinalais neidosta kainalossa, mutta olen auttamattoman ujo pyytämään neitoa kainaloon silloin, kun heitä täällä välillä näen.
      Taitaa jäädä toteutumattomaksi haaveeksi.....

ÄtmiToteaa

• Anonyymi

Olen minäkin ujo... Ja jos lähestyisin neitokaista, varmaan pelästyisi ja juoksisi karkuun... :-(

Jalkasieni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      377
      882
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      865
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      660
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      170
      646
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      31
      590
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe