Ihana valo

Ajatelkaa että kuoleman jälkeen kaikki pääsevät viettämään ikuisuutta MArk5:n kanssa.

19

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuolemaa ei ole ja tuonpuoleisessa ollaan vain tietty aika. Joku 10 minuuttia ja taas toinen 1000 vuotta. Nimim. Nikon on paras.

      • Nikollako paras?


      • Toiset ovat taisvaassa,toiset ei pääse sinne.


      • paju4 kirjoitti:

        Toiset ovat taisvaassa,toiset ei pääse sinne.

        Toiset jaksavat kauniita ja rohkeita.


    • kuoleman jälkee,vanhurskailla on ikuinen riemu pelastuksesta,on kiitoksen aihe todellinen.

      • En ole tavannut yhtää'n uskovaista tai uskontokuntaa tai oppia tai opettajaa, joka olisi niin ilpoinen, että jaksiais olla iloa edes 3 minuutiksi kerrallaan.

        Eiköhän ne siellä pian löydä jonkun vääräoppisen taivaastakin.


      • Pappi_Heljas kirjoitti:

        En ole tavannut yhtää'n uskovaista tai uskontokuntaa tai oppia tai opettajaa, joka olisi niin ilpoinen, että jaksiais olla iloa edes 3 minuutiksi kerrallaan.

        Eiköhän ne siellä pian löydä jonkun vääräoppisen taivaastakin.

        Taivas on Jeesusen ja vanhurskaiten,paikka jossa ylistetään pelastajaa,siellä ovat vain ne ,joiten nimi on karitsan elämänkirjassa. Ketään muita siellä ei ole. Mutta älkää siitä iloitko, että henget teitä tottelevat. Iloitkaa siitä, että teidän nimenne on merkitty taivaan kirjaan."Luuk 10:20


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        En ole tavannut yhtää'n uskovaista tai uskontokuntaa tai oppia tai opettajaa, joka olisi niin ilpoinen, että jaksiais olla iloa edes 3 minuutiksi kerrallaan.

        Eiköhän ne siellä pian löydä jonkun vääräoppisen taivaastakin.

        "Eiköhän ne siellä pian löydä jonkun vääräoppisen taivaastakin."

        Hyvin puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eiköhän ne siellä pian löydä jonkun vääräoppisen taivaastakin."

        Hyvin puhuttu.

        UGH sanoi intiaanikin


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Eiköhän ne siellä pian löydä jonkun vääräoppisen taivaastakin."

        Hyvin puhuttu.

        Ei sinne pääse ainuttakaan kauhsitusten tekijää,vain ne jota ovat suotuneet ottamaan Jeesuken vastaan.


      • paju4 kirjoitti:

        Ei sinne pääse ainuttakaan kauhsitusten tekijää,vain ne jota ovat suotuneet ottamaan Jeesuken vastaan.

        Eikös asia ole juurikin toisin päin?


    • Anonyymi

      Olen kuullutkun kuolee voi syntyä uudelleen toisessa ruumiissa tai kun kuolee näet kuin kävelisit loputonta tunnelia jonka päässä näkyy valo

      • lumisokeana siis kohti uusia elämiä :-)


      • Anonyymi

        Just ennenkun kun kuolee nii huomaakin että valo tulikin siit tunnelissa kulkevasta pikajunasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just ennenkun kun kuolee nii huomaakin että valo tulikin siit tunnelissa kulkevasta pikajunasta.

        Raamattu kädessä kohti idän pikajunaa, SLÄTS.


    • Anonyymi

      Ei voi kuin ihmetellä, miten jollakin puuttuu kumpikin elämä.
      Rekisteröi mukaovelan nikin pappi heljas eli paljas heppi ja omistaa mitään tuottamattoman olemisensa toisten uskon pilkkaamiseen.
      Näitä tyyppejä en jaksa ymmärtää. Eikö tosiaan ole omaa elämää?
      Vai onko siellä omatunto kolkuttelemassa, että pitää roikkua Kristittyjen ympyröissä?

      • Anonyymi

        Uskovaisilla on aina paljaat hepit mielessä, ei voi kuin ihmetellä.
        Joku sen raamatunkin kirjoitteli, joten se siitä tuottamattomuudesta.
        Te valehtelijat olette törmäyskurssilla meidän elämien kanssa.
        Eräs kaveri kolkutteli onttoja jumalpatsaita, testatakseen ovatko ne onttoja.
        Ontto jeesus kumisee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisilla on aina paljaat hepit mielessä, ei voi kuin ihmetellä.
        Joku sen raamatunkin kirjoitteli, joten se siitä tuottamattomuudesta.
        Te valehtelijat olette törmäyskurssilla meidän elämien kanssa.
        Eräs kaveri kolkutteli onttoja jumalpatsaita, testatakseen ovatko ne onttoja.
        Ontto jeesus kumisee.

        "Rekisteröi mukaovelan nikin pappi heljas eli paljas heppi ja omistaa mitään tuottamattoman olemisensa toisten uskon pilkkaamiseen.
        Näitä tyyppejä en jaksa ymmärtää. Eikö tosiaan ole omaa elämää?"

        Olen pahoillani.
        Olen myös plagiaatti, sillä "henkilö" on pöllitty Pirkka-Pekka Peteliuksen sketsistä.
        PP on kansanedustaja.
        Kannattaa siis olla vihreä ja olla uskontneutraali.

        "Uskovaisilla on aina paljaat hepit mielessä, ei voi kuin ihmetellä."

        Pirkka oli jo aikoinaan huomannut tämän asian.
        Samoin moni muu pastorisilli :-)

        Uskovaisten mielestä uskonnon kritisointi on pilkkaa.
        Muiden mielestä se on mielipiteenvapautta.

        Emma Kilpinen osasi jo kertoa uskovaisen mielipiteen asioihin.
        Hänen mielestään kotiseudulla , uusmaalaisessa tuppukylässä uskonto oli neutraalia ja sallittua.
        Siitä ei puhuttu.
        Sen sijaan Helsingissä uskonto oli pilkan kohde.
        Mielestäni hän on ymmärtänyt asiat väärin päin.

        Maaseudulla uskonto oli tabu.
        Tai evvk-asia.
        Kun taas Helsingissä se oli neutraali ja vapaa teema, myös keskustelun ja vitsailun genreissä..
        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006118377.html


    • Anonyymi

      Jos on ikuisuus sen on oltava nyt ollakseen ikuisuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe