Vastavoille

Anonyymi

Kysymys vastavoimalle. Koetko olevasi siionin muurinvartija?

27

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hes.13:5 Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä. Hes.22:30 Minä etsin heidän joukostansa miestä, joka seisoisi muurinaukossa minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi, mutta en löytänyt. Ps.106:23. Jer.5:1

• Anonyymi

2. Moos. 33:19

Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".

Joten, Jumala ei edes tahdo armahtaa kaikkia, vaan sen jonka Jumala valitsee saa tehdä mitä tahansa eikä se haittaa Jumalaa.

se että Jumala, mukamas, tahtoo kaikkien pelastuvan on petosta ja valhetta!

Kuinka Jumala kehtaa katsoa enkeleitä tahi ihmistä!

• Anonyymi

On paljon parempi, että aloittaja etsit vastausta kysymykseesi omasta raamatustasi, kuin että kyselet sitä ihmisiltä. Lueppa raamattuasi.

• Anonyymi

Nimimerkki vastavoima nukkuu vielä.

• Anonyymi

Kesäisin, automaattisesti herään noin 5-6 vaiheilla, mutta sitkeästi yrittäen voin nukkua, 7 -8 asti.
        Uni on hyvä lääke kaikkeen.

jonkinlainen tiedottomuus.

• Anonyymi

Tai kyttää tilaisuutta saada väitellä. Hyvin tyypillistä helluntailaisuus osuudelle tässä kanavassa. Eipäs mennä ohi raamatun.

• Anonyymi

Entä se joka kirjoittaa " voi voi, sinä et tajua TÄTÄKÄÄN asiaa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo teille molemmille..

TOTISESTI se tuleva mitä olen sanonut,
        ja mikään ei osoita että te edes tietäisitte siitä.

saati vaikka tietäisitte. välittäisitte.

Joten itkekää ja valittaa, sillä se päivä ei ole kaukana.
        ja se yllättää lähes kaikki, jopa uskovat.

Voitteko sanoa, MIKSI
        LIIKENNE merkit ovat olemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillistä trollausta helluntailaisuus otsikon alla.

• Anonyymi

Vastavoi, herätys!

Itselleni jo melko nuorena opetettiin, että vain tyhmä kysyy. Kysymysten sijasta kannattaisi itse miettiä vastausta ja jos se on ilmeinen, sitä ei kannata erikseen turhaan kysyäkään. Muutenkin... ei täällä kukaan ole tilivelvollinen vastaamaan keidenkään uteluihin.

Eiköhän Vastavoi ole jo tuhannesti tuonut julki tämän olemuksensa, esim. "siionin muurinvartijana", - jos ei nyt juuri näillä sanoilla -, tahi toimittaen muuta hengellistä velvollisuuttaan.

Mutta ensimmäiseksi kuppi kahvia.

Itsellänikin juuri on, muutoin mustana, vaikkakin sakariinilla, lasi maitoa ja Salosen porkkanasämpylä, voilla ja kinkulla, syöty.

-sph- 🦢

• Anonyymi

Onpa ollut tyhmä opetus sinulla. Kysyvä ei tieltä eksy on parempi lapsille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa ollut tyhmä opetus sinulla. Kysyvä ei tieltä eksy on parempi lapsille.

Ehkä pienille lapsille kyllä. Muttei jo suurinpiirtein aikuiselle.

Jo hyvin nuorena (lähes aikuisena), maailmaa matkatessani, minulla oli oma kartta laukussa ja jota oli viisainta seurata. Jos erehtyi kysymään tietä, saattoi päätyä minne tahansa. Tämä oli tyhmää, tämä piti oppia jo yhdestä erehdyksestä.

Kun itse tutkii asiat, miettii ja toimii niiden mukaan, pärjää parhaiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo hyvin nuorena (lähes aikuisena), maailmaa matkatessani, minulla oli oma kartta laukussa ja jota oli viisainta seurata. Jos erehtyi kysymään tietä, saattoi päätyä minne tahansa. Tämä oli tyhmää, tämä piti oppia jo yhdestä erehdyksestä.

Siksi varmasti olet noin älykäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi varmasti olet noin älykäs.

Ei, kyllä älykkyyteni on synnynnäistä.
        Äitikin aina sanoi niin.

• Anonyymi

hhmmm.
        sakariini ON PAHEMPAA kuin sokeri jo on jo itsesään pahaa.

Kun sokeri tahi vilja tahi maito, on luonnon "pakkausta" tahi pakkausessa, niin se on KOKONAINEN ja tasa-painossa.

Nyt näistä jokainen on pilkottu ja otettu se mikä maistuu hyvälle mutta yksin on pahaa eli ei terveellsistä.

ja sitten jos nämä kaikki pahat yhdistettään saadaan herkulline leivos!

esim, sokeri itsessään ei ole haitallinen KUN SE ON KOKONAINEN ja sen pahan osat mukana.
        mutta puhdistettu sokeri se on erittäin haitallinen.

mutta sama se.

ja Samoin, Jos Jumalan Sanan ottaa KOKONAISENA es on hyvä.
        Jos ottaa maukkaat palat se muuttuu pahaksi eli vaikutus on haitallinen!

no sama se.

• Ota Kossua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kun itse tutkii asiat, miettii ja toimii niiden mukaan, pärjää parhaiten. "

Tästä saattaa Jumala joskus saada kiitoksen, en tiedä.

Miksi.
        Minulla ei ole ketään muuta joka auttaa, lohduttaa ja kantaa kuin Jumala.
        eli voi ja turvaan vai ja yksin Jumalaa.

ja muuta en voi.
        se onko tämä tulevaisuudessa Jumalalle kiitos en tiedä.

Nyt se on raaastin rauta joka rikkoo sydämeni verille jatkuvasti.

Joten ja Jumala ei suostu sanomaan miksi.
        mutta varmasti tule päivä, kun kohtaan Jumalan. onko joko nyt kun on mahdollisuus tehdä jotain tahi sitten kun tahi jos Jumala kostaa viimeisen päälle.

mutta siihenKÄÄN en voi mitään tehdä.
        valitettavasti

• Anonyymi

Vasvoi herätys

Lyhyestä kirjoituksestasi saa käsityksen, että usko opetellaan jossain. Opetellaanko se TTY.:ssa Tampereen Teknillisessä Yliopistossa vai Treen Yliopistossa , TY:ssä. Yrität selvästi kiusata uskovia. Varo sillä tiellä. Se vaan ei onnistua esim työpaikalla. Tein välittömästi siitä lopun. Siis tee parannus.

• Anonyymi

"Kysymys vastavoimalle. Koetko olevasi siionin muurinvartija?"

Tällä hetkellä, koen olevani Jumalan tikkataulu, kengän alla oleva haiseva paska ja Jumalan, julman, säälimättöäm, armottoman rangaistuksen, Jumalan pettymysten kantaja.

Mitä olen, en tiedä, SILLÄ Jumala ei uskalla, olkoot kuinka suuri ja mahtava tahansa, vastata edes omista Sanoistaan!
      Näyttää siltä että Jumala PELKÄÄ minua!

Ja kuten juuri äsekn sanoin, rukouksessa Jumalalle. JOS olisi mahdollista HYLÄKÄISIN Jumalan!
      Mutta, oeln ORJA ja Vanki.

se että taas kuitenkin olen täällä on se että minulla ei yksinkertaisesti ole muuta tekemistä!
      Tämä helvetillinen elämä jota Jumala pakottaa elämää on yhtä helvettiä aamusta iltaan ja illasta aamuu.

Joten, Jos olisi mahdollista, HYLKÄSIN Jumalan, Jumala saisis pitää omanaan tämän paska, mitä mukamas lahjaksi kutsuu: elämän.

ja kaiken maailmam, vit''n turhista asioista, jututuista Herra koettelee eli KIUSAA miua joka päivä:
      Matt. 6:
      8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.

Kyllä Jumala tietää ja henkilö kohtaisesti aktiivisesti, estää saamasta jopa sitä hyvää ja arvokasta sitä itse voisin saada!
      on siinä totisesti, rakastava Isä!

ja kuinka kehuu itseeää, Te jotka olette pahoja, KUINKA PALJON ENNENMIN....

niin ja koska tämä ihme tulee esille, jos Jumalan, kurja pelkuri uskallat edes minun kansani oikeutta käydä, joten jatkan:

13 Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.

Oletko tutkinut tahi miettiyt, mitä on
      1 kiusaukseen
      2 saata meitä sinne
      3 vaan päästä meidät pahasta

Jumala aktiivisesti kiusaa ja vaivaa minua joka. päivä ja yö . aamusta iltaan ja illasta aamuu.

Ja KOSKA olen
      ORJA ja
      VANKI
      en pääse pakoon!

en minä ole Jumalan edessä nyt tahi mahdollisesti tulevaisuudessa että Rakastaisin Jumalaa

vaan KOSKA se on PAKKO
      en havaitse Jumalassa, Isässä tahi Pojassa MITÄÄN RAKASTETTAVAA!

Mutta, Jumalan Luojan tekoja ihastelen, ne ovat hyviä ja kauniita, eli maailman eri luonnon tapahtumat, ikään kuin luonnon lait ja kuinka ne on tehty.

HENKILÖ. ISÄ TAHI POIKA.
      HE, heissä ei ole mitään "hyvää" mitä ihailen.

ei vaan Kutan aina viisas Salomo sanoo
      Laul. l. 8:7
      Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa. Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin."

eikun taittaakin olla Raamatun pää itkijä, Jeremia.

Niin sitä Herra Juuri pyrkii,
      OSTAMAAN ihmisen rakkauden,
      Nyt antaa Jumala sitten hyvää tahi pahaa, niin näillä eväillä ja tänäpäivänä.
      VAIN HALVEKSIN Häntä!

Yhtää hyvää tekoa ei ole Herralla esittää.

EIKÄ tätäKÄÄN, Herra kykene rehellisesti, ja totuuden mukaisesti tyhjä osoittamaan!

sit vastoin minä kykenen helposti osoittamaan että olen Oikeassa!

Job 13
      3 Mutta minä mielin puhua Kaikkivaltiaalle, minä tahdon tuoda todistukseni Jumalaa vastaan.

18 Katso, olen ryhtynyt käymään oikeutta; minä tiedän, että olen oikeassa.

Jes. 1:18
      Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

Jes. 43:26
      Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.

joten JUMALA, mitä pelkäät!

etkö todellakaan USKALLA vastata sanoistasi

Kyllä sinä puhua osaat ja kehut itseäsi, mutta MISSÄ OVAT TEOT!

Herra, et kait sinä viivytä oikeuttani, jos itse kehut rakastavasi. luuk 18
      Herra, jos en usko, mahtipontiasi itse kehun sanojasi, onko SINULLA NIITÄ TEKOJA OSOITTAA!

Missä oet Herra, mitä pelkäät!

ja oletus on että tiedät missä olen!
      vaikka en siitä päätäni pantiksi laittaisi, sillä toki on Hyvä että Jumala tulee ja katselee mitä Ihmiset tekevät.
      1 Moos 11
      1 Moos 18
      Baabelin torni
      Aabraham ja Sodomo.

No voi olla että Jumala näkee kaikki tahi sitten ei.
      Mutta, EI OLE USKALTANUT OIKEUTTA KANSSANI KÄYDÄ!

Joten, miksi JEESUS petät kuolevaa ihmistä!
      ONKO itse saatana neuvpn antajasi vai mistä asia kiikastaa!

MITÄ PELKÄÄT HERRA, Kaikkivaltias, mitä ja ketää pelkäät!Q

Oikea ja alkuperäinen Vastavoima
      (myös Jumalaa kohtaa!)

• Anonyymi

Se että, ihmiset, VAPAAEHTOISESTI rakastavat saatanaa, siitä huolimatta mikä on,
        niin Jumala
        ei kaikella tavaroillansa voi OSTAA ihmisen rakkautta.

mahtaa Jumalaa vituuttaa kovasti.

ja Jumala KOSTAA ihmisille, perkeleelle ei uskalla!

joten, kuvitele, ja tutki ja muistele, naisia joille mies on sanonut ei kiitos.
        kuinka KÄÄRMEISSÄÄ he ovat. kun rakkaus mitä tarjoavat ei kelpaa.

sama näytää olevan Jumalan kohdalla.
        ja Jumala, kuten naiset, eivät siedä sitä.

etkö mukamas rakasta minua!

joopa joo.

Se että ilman helvetin ja koston pelkoa, KUKAAN IHMINEN EI SUOSTUISI palvelemaan tahi olemaan JUmalan kanssa.
        Jopa Jeesus osoittaa siit viitteitä!
        saati muut.

eli Jumalan rakkaus on helvetti ja sen pelko.

mutta tästä huolimatta monet valitsevat mielummin saatanan!

ja tämä on Jumalan edessä ja se vittuttaa!

ja lisää kahvia.

itse olisin jättänyt Jumalan jo aikoja sitten jos olisi ollut mahdollisuus ja mahdollista.
        Mutta ensi-töikseen Jumala tuhosi kaikki sillat ja muut pakotiet takaisin maailmaan!

joten minulla ei ole ENÄÄ edes amhdollisuutta palata maailmaan.
        ja vaikka olisi, olisin siellä täys. muukalainen ja orpo.

tänäkään päivänä, minulla ei ole yhtään, maailman ystävää ei sukulaisia, siskoa lukuun ottatta, ei uskon veljiä, ei sisaria,
        ei mitään käsitystä kuinka maailma nyt toimiin.

en puhu sen kieltä enkä ymmärrä sen tapoja.

eli
        TOTISESTI TOTISESTI,
        Jumala on tuhonnut minut perinpohjin ja paluuta ei ole.

ei muuta kuin mahtipontisia rakkauden lauluja Jumalan suunnalta, mutta ei yhden yhtä hyvää tekoa.
        mutta mitä voin:
        en mitään

OLEN ORJA
        OLEN VANKI.

KIROTTU olkoon se päivä kun synnyin
        Kirottu olkoon se päivä kun Jeesus, "mukamas" tuli pelastamaan.

näihin kahteen pahaa en itse ole voinnut mitään vaikuttaa.
        en siihen että isäni ja äiti himoissaan minut teki.

ja vielä vähemmän:

Joh. 6:44
        Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

Kuka voi vastustaa Jumalaa!

Joten tämä synti ja pahuus, ilkeys ja kateus on JUMALASTA.

jos olisin tiennyt mitä paskaa Jeesus, pettäjä valhetelee, olisin RUKOILLUT SAATANAA kunnes olisin päässyt eroon Jumalasta..

ja nyt se on turhaa, sillä mittarissa on jo liikaa vuosia.

ja Jumalan ainut teko oli tuhota minut, ilman armao, ei laupeutta, rakkaudesta puhumattakaan.

Parhaat päiväni ovat oleet ne kun olen hetkeksi pääsyt, PAKOON Jumalaa, maailman ihmisten sekaan.

Mutta, en voinnut olla piilossa ja Jumala minut sitoen palautti vankilaan orjuuden maahan.

Joten, mitä voin sanoa,

Kirottu olkoon se ja ne päivät! kun Jumala mukamas tuli pelastamaan.

OMAANSA Hän etsii ei minun hyvää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että, ihmiset, VAPAAEHTOISESTI rakastavat saatanaa, siitä huolimatta mikä on,
        niin Jumala
        ei kaikella tavaroillansa voi OSTAA ihmisen rakkautta.

mahtaa Jumalaa vituuttaa kovasti.

ja Jumala KOSTAA ihmisille, perkeleelle ei uskalla!

joten, kuvitele, ja tutki ja muistele, naisia joille mies on sanonut ei kiitos.
        kuinka KÄÄRMEISSÄÄ he ovat. kun rakkaus mitä tarjoavat ei kelpaa.

sama näytää olevan Jumalan kohdalla.
        ja Jumala, kuten naiset, eivät siedä sitä.

etkö mukamas rakasta minua!

joopa joo.

Se että ilman helvetin ja koston pelkoa, KUKAAN IHMINEN EI SUOSTUISI palvelemaan tahi olemaan JUmalan kanssa.
        Jopa Jeesus osoittaa siit viitteitä!
        saati muut.

eli Jumalan rakkaus on helvetti ja sen pelko.

mutta tästä huolimatta monet valitsevat mielummin saatanan!

ja tämä on Jumalan edessä ja se vittuttaa!

ja lisää kahvia.

itse olisin jättänyt Jumalan jo aikoja sitten jos olisi ollut mahdollisuus ja mahdollista.
        Mutta ensi-töikseen Jumala tuhosi kaikki sillat ja muut pakotiet takaisin maailmaan!

joten minulla ei ole ENÄÄ edes amhdollisuutta palata maailmaan.
        ja vaikka olisi, olisin siellä täys. muukalainen ja orpo.

tänäkään päivänä, minulla ei ole yhtään, maailman ystävää ei sukulaisia, siskoa lukuun ottatta, ei uskon veljiä, ei sisaria,
        ei mitään käsitystä kuinka maailma nyt toimiin.

en puhu sen kieltä enkä ymmärrä sen tapoja.

eli
        TOTISESTI TOTISESTI,
        Jumala on tuhonnut minut perinpohjin ja paluuta ei ole.

ei muuta kuin mahtipontisia rakkauden lauluja Jumalan suunnalta, mutta ei yhden yhtä hyvää tekoa.
        mutta mitä voin:
        en mitään

OLEN ORJA
        OLEN VANKI.

KIROTTU olkoon se päivä kun synnyin
        Kirottu olkoon se päivä kun Jeesus, "mukamas" tuli pelastamaan.

näihin kahteen pahaa en itse ole voinnut mitään vaikuttaa.
        en siihen että isäni ja äiti himoissaan minut teki.

ja vielä vähemmän:

Joh. 6:44
        Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

Kuka voi vastustaa Jumalaa!

Joten tämä synti ja pahuus, ilkeys ja kateus on JUMALASTA.

jos olisin tiennyt mitä paskaa Jeesus, pettäjä valhetelee, olisin RUKOILLUT SAATANAA kunnes olisin päässyt eroon Jumalasta..

ja nyt se on turhaa, sillä mittarissa on jo liikaa vuosia.

ja Jumalan ainut teko oli tuhota minut, ilman armao, ei laupeutta, rakkaudesta puhumattakaan.

Parhaat päiväni ovat oleet ne kun olen hetkeksi pääsyt, PAKOON Jumalaa, maailman ihmisten sekaan.

Mutta, en voinnut olla piilossa ja Jumala minut sitoen palautti vankilaan orjuuden maahan.

Joten, mitä voin sanoa,

Kirottu olkoon se ja ne päivät! kun Jumala mukamas tuli pelastamaan.

OMAANSA Hän etsii ei minun hyvää!

Herran Siunaus Vastavoimalle ja kaikille kärsiville jotka etsivät Jumalaa

🖐🖐:
        https://www.youtube.com/watch?v=UdItcDQExq0 🌷

Aamen. Aamen. Aamen.✝

-sph-

• Anonyymi

Sitä se liiallinen kahvin nauttiminen teettää. Elämä on kakkaa ja muurit murtuu

• Anonyymi

Elämä on paskaa Jumalan eli Jeesuksen kanssa!

Joh. 15:19
        Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.

Maailma saa ja juhlii ja iloitsee mutta jos tahtoo tahi on pakotettu palvelemaan Jumalaa ei ole mutua kuin itkua ja parkua.

Jumala tosin lupaa että sitten tulee palkaa eli hyvä, mutta, kuinka LUOTTETTAVA ON JUMALA.
        sen näkee sitten kun kaikki on ohi.

joten jos Jumala ei olekaan se mitä sanoo, niin sitten kaikki oli tauhaa ja turhutuutta, kuten Jumalan Omat Profeettat TODISTAA.

Malakia ja Salomo.

• Anonyymi

Ai jaa. Itse olen sitä mieltä että vailla Jeesusta elämä olisi huomattavasti paskempaa. Sanoisin jopa,: elämä Jeesuksessa ei ole pöllömpää ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on paskaa Jumalan eli Jeesuksen kanssa!

Joh. 15:19
        Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.

Maailma saa ja juhlii ja iloitsee mutta jos tahtoo tahi on pakotettu palvelemaan Jumalaa ei ole mutua kuin itkua ja parkua.

Jumala tosin lupaa että sitten tulee palkaa eli hyvä, mutta, kuinka LUOTTETTAVA ON JUMALA.
        sen näkee sitten kun kaikki on ohi.

joten jos Jumala ei olekaan se mitä sanoo, niin sitten kaikki oli tauhaa ja turhutuutta, kuten Jumalan Omat Profeettat TODISTAA.

Malakia ja Salomo.

Mutta huomaamme, että Jumala ei ole hylännyt Vastavoimaa, Jumala Itse riippuu hänessä kiinni!

Vastis kulkee Ristintietä, yhdessä Kristuksen kanssa.

Olisipa meidän kaikkien osa noin onnekas! 🙂

-sph-

• mistä sais pilluu

• Anonyymi

Itse olen hyväski todennut, kun joskus oli mahdollisuus.

KYSYIN SUORAA naisilta ja sitten sitä sai.

Jos täällä itket, et saa
        joten tee mitä teet, ja Muista että se on KÄÄRMEEN MYRKKYÄ mitä "vieras" nainen antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe