Mitäpäs tuumaatte?

Anonyymi

Kuka moes täällä kirjoittelee naisten asemasta ja sielusta yms ?
Miksi tuollain kirjoittaa, kun meistä naisistahan miehet on tarpeellisia ja me naiset tarvotsemme miehiä moneen asiaan

Vai mitä naiset?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ei käy juurikaan naisia.

• Anonyymi

Ihan hyvä niin. Heidän paikkansa on hellan ääressä ja tarjoilemassa miehelleen ruokaa.

• Anonyymi

"Miksi tuollain kirjoittaa..." (*huokaus*)

Jos joku niin kirjoittaa, hänellä lienee siihen syynsä. Syy kyllä jossain vaiheessa valkenee, kun jatkaa hänen kuunteluaan. Pitää omat silmänsä ja korvansa auki, eikä kysele tyhmiä.

Miksi jotkut miehet kirjoittavat naisista esim. halveksivasti? Kenellä mikäkin syynsä. Elämän kokemuksensa, luonteenlaatunsa, älynlahjansa, kärsivällisyytensä, kaveripiirinsä ja sen ajattelutapa, uskonsa ja uskomuksensa, tämä on myös miehinen itsetuntokysymys.

Jos joku mies käyttäytyy halveksivasti ja hänen käytöksensä loukkaa itseä, no. Mitä tehdä? Yrittää muuttaa hänet? Ei kannata. Parempi jättää hänet omaan arvoonsa.

Täällä, mainituissa ketjuissa, useat miehet ovat tuoneet julki pahoinvointinsa nimenomaan feminismin tuomien ongelmien vuoksi. Jotkut naiset itse omalla käytöksellään provosoivat näitä tuntemuksia. Miehellä on miehen luonne, naisella naisen luonne. En kyllä ole arvannut, että trauma meistä naisista johtuen on heillä noin suuri.

Se riippuu kaiketi myös heidän omista kokemuksistaan, minkälaisia naisia ovat tavanneet ja tunteneet. Jokainen nainenhan on yksilö, miehet taas enemmänkin yhdestä puusta veistettyjä: kun on nähnyt yhden, on nähnyt jokaisen.

Kyseessä on myös eräänlainen hamsterinpyörä. Miesten oma, monituhatvuotinen käytös naisia kohtaan. Näitäkin miehiä oli kuitenkin käytökseltään erilaisia. Jokaista ei voi syyttää huonosta käytöksestä, mutta tässäkin on ollut kysymys vain toimintatavasta. Yksi ja sama Mies siellä lymyilee korviensa välissä, mutta käytösmallit voivat poiketa: kyse on miehen selviytymisestä. Jos nainen on kiltti ja nk. ymmärtää paikkansa kehdon ja hellan edessä, voi mieskin olla säyseä. Mutta jos nainen tästä yhtään virkistyy, yrittää ajatella kuin mies: tässä hän astuu luvattomalle alueelle!

Ja jos puoliso esim. osoittautuu miestään nokkelammaksi, silloin mies joko alistuu kuuliaisena tossun alle tai helvetti pääsee irti!

Että tällaista.

• Anonyymi

Eikö miehet yleisesti ottaen ole tarpeellisia?
        Kyllä nainen tarvitsee miehen !!
        Mies on parasta mitä naiselle voi tapahtua vai mitä?
        Aatteles, jos me naiset eläisimme täällä keskenämme. Huh huh.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm. Nuorempana uskoin noin.
        Sittemmin viisastuin.

Miehen kyllä sietää jos hän pysyy nk. kalkkiviivan toisella puolella ja keskustelee älykkäästi. Eilen, ulkoilmatapahtumassa, tulin jutelleeksi muutamankin miehen kanssa, ne olivat ihan mukavia, leppoisia miehiä. Juttelin minä muutaman naisenkin kanssa.

Arvostan miehissä sitä, että heillä on looginen ja tasapainoinen ajatustapa. Kuuntelemalla ja katselemalla oppii paljon.

Mutta kunhan pysyvät sen näkymättömän viivan toisella puolella.

Minulla, joskaan en ole vanhus, on jo jonkin verran ikää. En laittaudu mitenkään erityisesti, mutta huolestun heti kun näen kiinnostuksen ilmeen jonkun miehen kasvoilla. Tulee jotenkin tukala olo. Siis, edelleen vaan, vaikken mielestäni ole juuri muuta tehnyt kuin kammannut tukkani ja laittanut vähän poskipunaa, ihan vain näyttääkseni terveeltä. Onko oma käytökseni jotenkin kevytkenkäinen? Ei mielestäni. Olen vain aika virkku ja suorasanainen keskustelija ja mielipiteeni eivät välttämättä ole tavanomaisia. Kun kerran kirkossa niiasin ja sanoin eräälle "puolitutulle" miehelle venäjäksi hyvää päivää, niin reaktio oli melkoinen: jo heti kääntyi kahden muunkin miehen katse hymyillen kohti...

Jos se on se minun mahd. piiloslaavilainen iloisuuteni.
        https://www.youtube.com/watch?v=i-FtlMNxa5Y

(Jumalanäiti... armahda minua!)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittemmin viisastuin.

Miehen kyllä sietää jos hän pysyy nk. kalkkiviivan toisella puolella ja keskustelee älykkäästi. Eilen, ulkoilmatapahtumassa, tulin jutelleeksi muutamankin miehen kanssa, ne olivat ihan mukavia, leppoisia miehiä. Juttelin minä muutaman naisenkin kanssa.

Arvostan miehissä sitä, että heillä on looginen ja tasapainoinen ajatustapa. Kuuntelemalla ja katselemalla oppii paljon.

Minulla, joskaan en ole vanhus, on jo jonkin verran ikää. En laittaudu mitenkään erityisesti, mutta huolestun heti kun näen kiinnostuksen ilmeen jonkun miehen kasvoilla. Tulee jotenkin tukala olo. Siis, edelleen vaan, vaikken mielestäni ole juuri muuta tehnyt kuin kammannut tukkani ja laittanut vähän poskipunaa, ihan vain näyttääkseni terveeltä. Onko oma käytökseni jotenkin kevytkenkäinen? Ei mielestäni. Olen vain aika virkku ja suorasanainen keskustelija ja mielipiteeni eivät välttämättä ole tavanomaisia. Kun kerran kirkossa niiasin ja sanoin eräälle "puolitutulle" miehelle venäjäksi hyvää päivää, niin reaktio oli melkoinen: jo heti kääntyi kahden muunkin miehen katse hymyillen kohti...

Minä ihailen työteliäitä miehiä. On hienoa nähdä työtä tekevä mies.
        Mies vain on niin....se vain jotenkin on sellainen naisen täydentäjä.
        Miesten huumori on usein myös mukavaa kuunneltavaa ja lämmittää mieltä. Ja miesten fyysinen voima on ihalitavaa, jos tarvitsee esim nostaa jotain painavaa tai vääntää yli tiukkaa korkkia jota ei saa itse auki.
        Ja miehen vartalo. Se oman miehen vartalo, siihen ei koskaan kyllästy.
        Kyllä mies on mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittemmin viisastuin.

Tässä ihana laulu "Hei, haukka!"
        https://www.youtube.com/watch?v=jhaTXWEVgHA

Laulu liittyy ilm. johonkin Ukrainan ja Puolan väliseen sotaan.

Vaikka virallisesti olenkin protestantti ja nimenomaan ankaran lutherilainen protestantti, havaitsin jo varhain luonteessani piilevän barbaarin, kohdistuen lähinnä muinaissuomalaisuuteen. Nuorena luulin isoäitini äidin olleen mustalainen, mutta minulle on vakuutettu, ettei suvustani löydy nimenomaan tätä "tummaa" väkeä. Tummuudestaan huolimatta, mummunäiti ei ollut romani. Myöhempi sukututkimus on paljastanut, että mahd. barbaarius tuleekin myös kauempaa. Kuten kaipaus ortodoksisten kirkkojen kelloihin.

Pietarin Lavran kellot:
        https://www.youtube.com/watch?v=cOSL9WXjNGQ

Ehkä Taivaassa, muiden eläinteni kanssa, saan myös oman hevoseni...

Kun alkaa ahistaa, menen netissä, hengessäni "omieni luo", nousen hevosen selkään ja ratsastan jonnekin kauas, hevonkuuseen tästä nykymaailmasta.

Хэй - ой, конь мой вороной / Hej-oj, hevoseni korpinmusta!
        https://www.youtube.com/watch?v=u2hNhzRZvGQ

Videon lopussa kuva Nestor Ivanovich Makhno'sta, joka Venäjän vallankumouksen aikaan perusti eräänlaisen valkoisen armeijan anarkistiryhmän vastustamaan bolsevikeja. En ota poliittista kantaa häneen ja tähän ryhmittymään, mutta laulu ja videon kuvat ovat varsin komeat.

"Vapaus tai kuolema!" ("Svabooda ili smertj!")
        *

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisesti ottaen kyllä. Käytännössä pärjää ilmankin. En ole nuoruuden avioeron jälkeen edes ehtinyt aviomiestä haikailla. Mukavia miehiä toki lähipiirissä kavereina ja työkavereina. Avioliittotarjouksiakin tullut silloin tällöin.

Mutta olen kokenut Jumalan johtavan minua tiettyyn suuntaan, enkä ole halunnut poiketa siltä tieltä. Tasapaino ja onni löytyvät loppupeleissä Jumala-suhteesta ja oman pään sisältä. Ihmisuhteet ovat bonusta. Ilman rakkautta ei tarvitse elää, kunhan ymmärtää, ettei se tule vain yhdenlaisessa paketissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisesti ottaen kyllä. Käytännössä pärjää ilmankin. En ole nuoruuden avioeron jälkeen edes ehtinyt aviomiestä haikailla. Mukavia miehiä toki lähipiirissä kavereina ja työkavereina. Avioliittotarjouksiakin tullut silloin tällöin.

Mutta olen kokenut Jumalan johtavan minua tiettyyn suuntaan, enkä ole halunnut poiketa siltä tieltä. Tasapaino ja onni löytyvät loppupeleissä Jumala-suhteesta ja oman pään sisältä. Ihmisuhteet ovat bonusta. Ilman rakkautta ei tarvitse elää, kunhan ymmärtää, ettei se tule vain yhdenlaisessa paketissa.

Se on ainakin totta, ettei voi kuvitella toisen tekevän itseään onnelliseksi.
        Onnellusuus on oma juttunsa. Se on itsestä kiinni enemmän kuin toisesta.
        Nyt kun aloitus koski nimenomaan miehiä niin on ihanaa, että rakkaus voi tulla myös sieltäkin. Oarisuhde on ihanaa ja kantava voima onnistuessaan.
        Ja hyvä niin, ettet ole avioitunut uudelleen, se on raamatun mukainen käytäntö.
        31 vuotta oltu yhdessä jo niin on tofellakin kuin yhdeksi lihaksi tullut olo ja se tuntuu hyvälle.
        Jumalan johdatuksessa oleminen on paras tie ja sitä seuraa myös siunaus. Se on kullakin omanlaisensa.

• Anonyymi

Eikö täällä ole oikein naisia? Miehikö täällä on vain etupäässä?
      Voi hyvänen aika. Nyt kyllä nolottaa...

• Anonyymi

Olen nainen ja olen tullut toimeen ilman miestä yli 20 vuotta. En minä miehiä vihaa mutta en ole heistä riilluvainen!

• Anonyymi

Minä olen. Olen ollut 31 v avioliitossa. Olemme riippuvaisia toisistamme, minä ja mieheni 💖 Yhteen nivouduttu.

• Anonyymi

Mies vain paranee vanhetessaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe