sitä, että Jumalan suunnitelma oli sovittaa ihmiset itsensä kanssa.
Se on heille niin vastenmielistä ja inhottavaa, että he ( Teuvo ja muut uskonnolliset ) ovat valmiit jopa solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä!
Totta on edelleenkin tämä:
"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1 Kor 1:18
Uskonnolliset ihmiset eivät ymmärrä
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on näiden kukkahattutätien mielestä "hyi ja hirveän brutaalia".
- Anonyymi
"me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,"
- Anonyymi
Niin, täälta ja täällä alkamassa; http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
etsimme niitä muita tähän kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja.
- Anonyymi
Paha juttu, kun Jumala ei ensin kysynyt kukkahattutädeiltä neuvoa, miten pelastaa syntiset ihmiset. He eivät olisi kehitelleet noin "brutaalia ja "primitiivistä" tapaa hoitaa syntikysymys.
- Anonyymi
Eipä ollut jumalallanne paljon järkeä, kun meni Poikaansa ja antoi Saatanan tapattaaa itsensä.
- Anonyymi
Et siis vieläkään ymmärrä asiaa?
- Anonyymi
"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
- Anonyymi
Turha kuvitella, minä en ainakaan tunnusta sellaista mitä en ole tehnyt.
- Anonyymi
Miksi tunnustaa muuta kuin pervon saarnamiehen riemuksi. Synti kun on täysin turha käsite.
Pakanoille hullutus siinä mielessä, että ristiinnaulitseminen oli merkki orjakapinoista ja keisarin määräämästä rangaistuksesta niitä kohtaan, jotka pilkkasivat Jumalaa. He eivät tahtoneet osallistua keisarin vastaiseen toimintaan sekä kapinaan. Josta Kristuksen kuolintapa oli selkeä merkki.
Mutta sitten tuli Jumalalta käsky 313 jKr panna täytäntöön Danielin kirjan seitsemännen luvun kohta, jossa Korkeimman pyhät annetaan yhden kolme muuta kuningasta kukistaneen kuninkaan haltuun. Ja kuninkaita ovat : Kuolema, Synti, Vanhurskaus ja Armo. Jo Mooseksen aikaan oli kuolema kukistettu, mutta Synti sai vallan. Ja myös Vanhurskaus ja Armo kukistuivat?
Niinpä tekin saarnaatte jatkuvasti Synnin kuninkuutta ja uhohdatte Vanhurskauden, Armon ja Kuoleman.
Juutalaisille Kristus oli myös todellakin pahennus ja monen vainon ja kansanmurhan he joutuivat kristittyjen tähden kärsimään vuodesta 70 lähtien.
Olette autuaassa asemassa toki kun saatte toimia Kristus kuninkaan vaunujen edessä juoksijoina ja edellähuutajina. Olette kuin ennaltavalittuja hänen pelastukseensa. Mutta kuinka voisi ymmärtää tuon Jumalan Suunnitelman sovittaa ihminen itsensä kanssa kun erään raamatun käännöksen mukaan tuo sovitus tapahtuu Krishnan ja Allahin välityksellä pelkästään ja te virheellisesti saarnaatte, että se tapahtuisi Kristuksen välityksellä. Joku on tehnyt pahan mokan. Ehkä Apostoliset Isät, jotka kehottivat levittämään Kristus hapatetta kaikkialle etupäässä Ignatios Antiokialainen.- Anonyymi
Kiitos aloittaja,
on toinenkin ihminen joka ymmärtää asian:)- Anonyymi
Onpa kumma, että kaksi "viisasta" on sattunut samalle "hiekkalaatikolle."
Epäilenpä kuitenkin, että aloittaja, ja hännystelijä on yksi ja sama henkilö:-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kumma, että kaksi "viisasta" on sattunut samalle "hiekkalaatikolle."
Epäilenpä kuitenkin, että aloittaja, ja hännystelijä on yksi ja sama henkilö:-)Onpa kumma, että Raamattu-palstalla voi olla enemmän kuin yksi, jotka ymmärtävät sen, että vain Jeesuksen veren kautta voi pelastua.
Perillä Taivaassa heitä on kuitenkin valtava määrä.
"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"
Ilmestyskirja 7:9 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kumma, että Raamattu-palstalla voi olla enemmän kuin yksi, jotka ymmärtävät sen, että vain Jeesuksen veren kautta voi pelastua.
Perillä Taivaassa heitä on kuitenkin valtava määrä.
"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"
Ilmestyskirja 7:9Kalikka siis kalahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalikka siis kalahti.
Mitäpä tarkoitat? Ei ole näkynyt, eikä tuntunut mitään kalikkaa. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä tarkoitat? Ei ole näkynyt, eikä tuntunut mitään kalikkaa. 😆
Et siis ymmärtänyt vanhan sanonnan tarkoitusta, no omapa on häpeäs. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ymmärtänyt vanhan sanonnan tarkoitusta, no omapa on häpeäs. 🙂
Tiedän sanonnan, mutta en kokenut mitään kalikkaa.
Oletko ylpeä itsestäsi ja siitä, että pyrit ärsyttelemään muita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sanonnan, mutta en kokenut mitään kalikkaa.
Oletko ylpeä itsestäsi ja siitä, että pyrit ärsyttelemään muita?Olen todella ylpeä siitä, etten ole kaltaistesi tyyppien hännystelijä.
Asiallisia kommentoijia en suinkaan halua "ärsytellä," pois se minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todella ylpeä siitä, etten ole kaltaistesi tyyppien hännystelijä.
Asiallisia kommentoijia en suinkaan halua "ärsytellä," pois se minusta.En minä tarvitsekaan sinun hännystelyäsi. Sinulla on varmasti jotain käsittelemätöntä katkeruutta, joka laittaa sinua suhtautumaan uskoviin tuolla tavalla. Toivon, että pääset siitä eroon, ihan oman itsesi takia, ei minua miellyttääksesi.
Hyvää päivän jatkoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tarvitsekaan sinun hännystelyäsi. Sinulla on varmasti jotain käsittelemätöntä katkeruutta, joka laittaa sinua suhtautumaan uskoviin tuolla tavalla. Toivon, että pääset siitä eroon, ihan oman itsesi takia, ei minua miellyttääksesi.
Hyvää päivän jatkoa!Kiitos, myös jumalattoman hyvää päivän jatkoa sinulle!
- Anonyymi
Totta on aloittaja.
Kävin äsken sivuilla,
http://Jeesus-on-Herra.com/
Sieltä löytyy oikea pelastusarmon opetus. - Anonyymi
Life goes on. Ihminen saa elää kaikkina elämänsä aikoina. Jumala Herrassamme on elämän perinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445