Sana rististä ( sovitusverestä )

Anonyymi

on edelleenkin hullutusta joillekin uskonnollisille, mutta myös ateisteille!

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1 Kor 1:18

65

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukkahattutädit ja -sedät kauhistelevat ja pitävät Jeesuksen ristinkuolemaa brutaalina. Se ei sovi heidän hipiälleen!

• Anonyymi

Syntikin on brutaalia, - kuolema.

• Anonyymi

Kukkahattusedät lähinnä.

• Anonyymi

"Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

• Nalle Puhia suosittelisin, parempi satu ja vähemmän brutaali.

• Anonyymi

Kukkahattutädit sanovat evankeliumista: brutaalia, primitiivistä!

• Anonyymi

"Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

Kiitos Jeesus sovituksesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesus sovituksesta!

"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

"Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."

• Jokaisen vanhuksen vaivaisen, sairaan ja kroonista kipua potevan sekä velkaan sellaiseen joutuneen, joka ei kykene velkaansa maksamaan sydämestä on temmattu tuo RISTIN EVANKELIUMI Jeshuan esittämänä esille. Kyllä se nuorena testosteronihumalassa maittoi ihan vapaaehtoisesti, mutta vanhana kun on estrogeeniä ja miehen vaihdevuodet kokenut on niin, että pitää kyllä kädet sitoa ja viedä sidottuna sinne minne ei tahdo mennä.

Eli ei tuo ristin evankeliumi ole Vierasta tai outoa maailmassa enää niille miehille, jotka ovat yli 50 vuoden ikään päässeet. Kyllä se alkaa olla tuttua tutumpaa kamaa silloin.
      Nuoren miehen on joskus ehkä vaikeampi evankeliumia hyväksyä. Sekä myös monien naisten.

Kun vanhuuden vaivat alkavat sitä on ristillä ja toivoo vain, että pääsisi jo maailmasta pois.

• Anonyymi

"Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."

"Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas."

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

• Anonyymi

Aammen

• Anonyymi

Jep jep Jepulisjepp

• Anonyymi

Mm. Teuvo kiertää Jeesuksen ristin työtä kuin kissa kuumaa puuroa.

• Anonyymi

Niin. Se on Teuvolle liian kova pala!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Se on Teuvolle liian kova pala!

"Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi."

• Miksi Jumala antoi Saatanan tappaa rakkaan Poikansa?

Jeesuksen ennustuksen mukaisesti kaikki muut opetuslapset luopuivat hänestä, paitsi hänen rakkain opetuslapsi Johannes, joka sai kokea normaaliin kuoleman, ja siksi Pyhä Henki ehti näyttää hänelle koko ihmiskunnan rajun lopun. Se on kerrottu Ilmestyskirjassa. Johannes sai elää pitkän elämän, jollaista ei Jeesukselle maan päällä suotu.

Koska Saatana on saanut valheillaan koko ihmiskunnan hallintaansa ja omakseen. Eikä Jeesuskaan saanut edes omaa kansaansa vapaaksi sen synnin orjuudesta, perisynnistä, oli Jumalan pakko tehdä sopimus Saatanan kanssa.

Saatana saa pitää omanaan kaikki muut, mutta sen on pakko päästää vapaaksi kaikki ne ihmiset, jotka Jumala on omikseen valinnut, kun Jeesus tulee heitä sieltä omakseen ostamamaan, koska on ennakkoon jo lunastusmaksun maksanut.

"Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

Perisynnin seurauksena myös valitut syntyvät maailmaan lihassaan halu Saatanan ihanille valheille. Niin oli minullakin halua aviorikokseen. Mutta koska minut oli jo äitini kohdussa valittu pelastukseen, oli minunkin koettava tuo ahtaan portin taistelu ja tuska.

Vain siinä portissa on Jeesuksen veri puhdistaa. Ei Saatanan palvelijan raamattulausehokemissa.

Ja silloinkin 31.1.1988 taivaassa laulettiin.

"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.
      Olet tehnyt heistä kuningassuvun, meidän Jumalamme pappeja; he tulevat hallitsemaan maan päällä. "

Sitä aikaa ei kuitenkaan tullut, sen todisti Jeesus:

Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
      Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija.
      Kumpi on suurempi, se, joka on aterialla, vai se, joka palvelee häntä? Eikö se, joka on aterialla?

Mutta minä olen teidän keskellänne niin kuin se, joka palvelee.
      "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
      Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
      Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.”

Tämän sopimuksen maallinen versio oli totta tässäkin maassa. Sitä kutsutiin YYA-sopimukseksi.

• Anonyymi

Ja Teuvo sanoo, ettei kirjoita kuin omalla nimellään! HAH!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Teuvo sanoo, ettei kirjoita kuin omalla nimellään! HAH!

"Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."

"Mutta niille, jotka hänen ottivat vastaan, antoi hän voiman Jumalan lapsiksi tulla, jotka uskovat hänen nimensä päälle,"

• Anonyymi

Hulluahan se on äpäräkersan palvonta joo.

• Anonyymi

Mistä tuo kaunis laulu kuuluu:

Golgatan veressä Jeesuksen voima on

Golgatan veressä voima on,
      Voima niin siunattu verraton.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Golgatan veressä voima on,
      Voima niin siunattu verraton.

2.
      Veri voi puhdistaa syntisen,
      Veri voi uudistaa jokaisen.
      Veri voi puhdistaa syntisen,
      Veri voi uudistaa jokaisen.

3.
      Väsyneet kulkijat tulla saa,
      Sairaat ja heikot hän parantaa.
      Väsyneet kulkijat tulla saa,
      Sairaat ja heikot hän parantaa.

4.
      Karitsan häihin jo kutsu soi,
      Karitsan häät kohta alkaa voi.
      Karitsan häihin jo kutsu soi,
      Karitsan häät kohta alkaa voi.

Hengellinen laulukirja nro 187
      Tekijä tuntematon
      Paavo Virtanen 1967

Se kuuluu helluntailaisten teltoista ja Hartaanselän puskista

• Anonyymi

Tuleeko Pässikin karitsan häihin?

• Anonyymi

Kaunis laulu! Joskus olen kuullut.

• Anonyymi

"Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."

Sen hän tekee!

• Anonyymi

Tästä sanomasta EN luovu!

• Anonyymi

Kuvitteletko sitten jonkun olevan harhoistasi kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko sitten jonkun olevan harhoistasi kiinnostunut?

En mistään harhoista. Mutta evankeliumi kuuluu kertoa ihmisille, jotta he voisivat pelastua iankaikkiseen elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mistään harhoista. Mutta evankeliumi kuuluu kertoa ihmisille, jotta he voisivat pelastua iankaikkiseen elämään.

Niinpä. Aina silloin tällöin ilmaantuu palstalle henkilö, joka on herätyksessä.

• Anonyymi

Ei kannatakaan!

• Anonyymi

"Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa,"

• Anonyymi

"Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa."

• Miten sitten on käsitettävä sana YKSIN ARMOSTA PELASTUU TAI YKSIN USKOSTA. Ne jotka niin ovat jo kauan opastaneet tavallaan kumosivat Ristin välttämättömyyden ja tekojen merkityksen? Tekoja ei tarvita? Risti oli tavallaan teko? Totuus on että maailma tekee enemmän tekoja ja kantaa enemmän ristejä kuin edes moni kristitty marttyyri. Se on Jumalan tahdon mukainen teko, että uskotte häneen jonka hän on lähettänyt? Mitä muuta tarvitaan?

• Anonyymi

Hullutusta on joo hullutusta moinen taikausko. Ei epäilystäkään .
      Ristisanoissa on paljon enemmän järkeä kuin sanoissa rististä.

• Anonyymi

"Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi."

• Vasemmassa kädessä viisaus, mutta oikeassa ymmärrys. Miten sitten Paavali moitti molempia ja tahtoi vallata ja tuhota niiden linnakkeet. Armo on kuningas ja Jumalan Poika Apollyon eli Abaddon. Siitä kertoo Dhammapada oleellisen .
      Mutta kristityt uskovat vain YHTEEN JUMALAN POIKAAN Kristukseen.
      Sekavaa ja huonoa on tiedon taso, jos ei tunne kaikkia vieraita uskontoja. Miksi ihmeessä Paavali kävi buddhalaisten kimppuun? Jotka uskovat oikeaan käteen.
      Avoimesti Kristus Joh. 16:25 mukaan opettaa armon ja oikean käden asioita.

• Anonyymi

R 1933/-38
      2Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

• Anonyymi

"Ty det var Gud som i Kristus försonade världen med sig själv; han tillräknar icke människorna deras synder, och han har betrott oss med försoningens ord."

• Anonyymi

Eikös se Jahve luonut maailman sanallaan? Oliko kieli hepreaa, arameaa, koptia vai vanhaa kreikkaa?
      Englantia tai ranskaa se ei ollut. Oliko se Jumalan ikiomaa kieltä esim. kröMÖköpää!
      Siis tulkoon valkeus! suomennettuna.
      Jumalalla oli kurkunpää ja muutkin puhumiseen tarvittavat anatomiset elimet. Puhetta ei synny tyhjyydessä, täytyy olla jokin väliaine. Ilman ilmaa Jumalankaan puheista ei tule mitään.
      Kielillä puhuminen tuntuu olevan pop uskonlahkoissa nykyisin. Täytyy langeta loveen ja alkaa hupattaa mitä sylki suuhun tuo. Sitä sanotaan jumalansanaksi.

• Amen! Hienoa nähdä että olet totuuden puolella. :)

• Anonyymi

"--jotka kadotukseen joutuvat" on ehkä paskin käännös, mitä tuosta jakeesta on millekään kielelle tuotettu. Miljoona kertaa parempi on "-- jotka (vielä) kadoksissa ovat".
      Eli sana rististä on hullutus niille, jotka ovat vielä kadoksissa (mutta jotka Kristus on vielä pelastava, koska Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa eikä "valittuja" taikka "uskovia").

• Anonyymi

myös tarkoittanee: harhaoppisuudessa olevia, jotka pitävät itseänsä "ainoana oikeana pelastettuna"
        fariseuksillehan Jeesus paljon puhui, ja muuten kulki kansan joukossa, siis ihan tavallisen kansan, ja paransi heitä.

• Anonyymi

Kauheaa oli elämä antiikin aikaan,kun ihmisiä niin julmasti ristiinnaulittiin,ei uskoisi ,että jotkut vielä haluavat sitä muistella ja katsella niitä kuvia kirkoissa.

• Anonyymi

Mutta miten tulla uskoon, jos haluaa uskoa mutta uskoa ei ole, apua, mitä sitten

• Anonyymi

Mistä teitä uskovia löytää

• Anonyymi

ristin "hullutus" löytyy niistä, jotka koettavat elää "Mooseksen lakia" ( "oma hyvyys . . .)

silloinhan eläneet: u h r a s i v a t, nyt on vain yksi ja AINOA: u h r i, JEESUS KRISTUS, ja lakia EI VOIDA enää "täyttää", ei ainakaan "pelastuskysymyksessä"

"lakia" siis ei "voi täyttää", m i l l ä ä n omahyvyydellä, VAIN ja AINOSTAAN uskomalla, niinkuin Jeesus armahti "bublikaneja ja syntisiä"

se todellinen "mukamas usko", on niillä jotka sanoivat Jeesukselle: "minä olen noudattanut, jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ristin "hullutus" löytyy niistä, jotka koettavat elää "Mooseksen lakia" ( "oma hyvyys . . .)

silloinhan eläneet: u h r a s i v a t, nyt on vain yksi ja AINOA: u h r i, JEESUS KRISTUS, ja lakia EI VOIDA enää "täyttää", ei ainakaan "pelastuskysymyksessä"

"lakia" siis ei "voi täyttää", m i l l ä ä n omahyvyydellä, VAIN ja AINOSTAAN uskomalla, niinkuin Jeesus armahti "bublikaneja ja syntisiä"

se todellinen "mukamas usko", on niillä jotka sanoivat Jeesukselle: "minä olen noudattanut, jne.

Uskomalla ei lakia täytetä, vaan teoilla, joita viimeisellä tuomiolla kysytään.

• Anonyymi

Raamatun sanomiset on tosiaan usein pahasti ristissä.

• Anonyymi

Ennen risti ei ollut hullua kun oli itse mielestään syntisin maan päällä. Sitten tapahtu uskosta luopumus ja Kurusektra tämän sukupolven ja osat käänty päälaelleen. Olikin muut langenneita. Miksi enää ristiä ajatella? Ilman rakkautta, joka kuoli laittomuuden tähden on sama vaikka kuolisi ristillä sillä se ei hyödytä. Rakkaus on kylmää. Sanon vain Mahdi murtaa ristin ja tuo autuuden. Aika välillä vaihtuu. Nyt islamin ja Mahdin eduksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Paavali oli suuri eksyttäjä ja valehtelija"Saulus".

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

• Anonyymi

Jumala heitti Paavalin Saatanalle Korintossa. Paavali mestattiin Roomassa.

Usko kannattaa kohdistaa Jeesuksen sanoihin, ei niinkään Paavalin teorioihin.

Joka uskoo Jeesusta on autuas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala heitti Paavalin Saatanalle Korintossa. Paavali mestattiin Roomassa.

Usko kannattaa kohdistaa Jeesuksen sanoihin, ei niinkään Paavalin teorioihin.

Joka uskoo Jeesusta on autuas.

Usko Herraan Jeesukseen Kristukseen niin sinä pelastut perheesi kanssa.
        Pelastus tulee konkreettisesti kun kasteessa kastettava liitetään Jumalan sanan ja Hengen voimasta Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen osallisuuteen eli sovitetaan Jeesuksen kanssa. Kaste perhekunnittain. Jumala pelastaa koko perheen.

• Anonyymi

Ensimmäinen ristin muotoisen koriste tuli vasta 500 jKr veistettynä erään Roomalaiseen kirkon oveen,
      Esim. vainottujen ja uskonsa puolesta kuolleiden katakombeissa ei ole yhtän ristisymbolia.
      Alkuseurakunnan kristityt käyttivät kalan kuvaa symbolinaan, josta heidät tunnisti.

• Anonyymi

Saulus Tarsolainen oli Rooman valtakunnan sotilas ja murhamies ja siksi mieltynyt murhavälineisiin.
        On Jeesuksen nimen häpäisemistä puhua jatkuvasti verestä ja kuolemasta. Oikea usko on Jeesuksen ylösnousemukseen uskomista. Vain Johannes säilytti oikean ylösnousemususkon, ja siksi hajonnut alkuseurakunta karkotti hänet Patmos -niiselle saarelle.

" he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät"

Jeesus pitää nähdä Herrain Herrana ja Kuninkaiden Kuninkaana, ei puolialastomana verisenä ristinpuulla ihmisten häväistävänä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saulus Tarsolainen oli Rooman valtakunnan sotilas ja murhamies ja siksi mieltynyt murhavälineisiin.
        On Jeesuksen nimen häpäisemistä puhua jatkuvasti verestä ja kuolemasta. Oikea usko on Jeesuksen ylösnousemukseen uskomista. Vain Johannes säilytti oikean ylösnousemususkon, ja siksi hajonnut alkuseurakunta karkotti hänet Patmos -niiselle saarelle.

" he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät"

Jeesus pitää nähdä Herrain Herrana ja Kuninkaiden Kuninkaana, ei puolialastomana verisenä ristinpuulla ihmisten häväistävänä..

Saatana haluaa pitää Jumalan Pojan koko ajan ristinpuulla ihmisten pilkattavana. Sitä Saatana haluaa.

• Anonyymi

1. Moos. 37:20

Tulkaa, tappakaamme nyt hänet ja heittäkäämme hänet johonkin kaivoon ja sanokaamme: villipeto on hänet syönyt. Saammepa sitten nähdä, mitä hänen unistaan tulee."

Matt. 21:38

Mutta kun viinitarhurit näkivät pojan, sanoivat he keskenänsä: 'Tämä on perillinen; tulkaa, tappakaamme hänet, niin me saamme hänen perintönsä'.

Mark. 12:7

Mutta viinitarhurit sanoivat toisilleen: 'Tämä on perillinen; tulkaa, tappakaamme hänet, niin perintö jää meille'.

Luuk. 20:14

Mutta kun viinitarhurit näkivät hänet, neuvottelivat he keskenään ja sanoivat: 'Tämä on perillinen; tappakaamme hänet, että perintö tulisi meidän omaksemme'.

• Anonyymi

Toki Jeesuksen murhamiehet Jeesuksen tappamisen ja verenvuodatuksen uskovat ja uskovat siten saavansa perinnön eli taivaan valtakunnan rikkaudet itselleen pelkästään tuon hirmuteon uskomiseen. Tyhjään hautaan ja tyhjään ristiin uskovia on paljon.
      Mutta harva heistä uskoo Jeesuksen nousseen kuolleista ylös taivaaseen ja on sieltä kerran tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita Ja kukin saa tekojensa mukaisen tuomion.

• Anonyymi

Jeesuksen nimen ja veren hokeminen on murhamiesten mielen mukaista julistusta.

Kristityt julistavat Jeesuksen ylösnousemusta ja sitä voimaa, joka ylösnousemuksen osallisuus ihmiselle antaa.

Ap. t. 4:33

Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      250
      5201
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      59
      3961
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3627
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3580
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3335
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2496
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      61
      2397
    Aihe