Mutta itseäni ei vain sytytä. On todella mukava ja hyvä tyyppi ja juuri tuollaisen kumppanin haluaisin, mutta kun ei vain sytytä.
Yksi kaverimies vaikuttaa kiinnostuneelta
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sepä ikävää.
- Anonyymi
Voi Jeeeeesuuuuuus!
Siis joskus mietin että miten saatte ainuttakaan parisuhdetta aikaiseksi kun kaikki asiat puidaan täällä anonyymeillä.
Minulla on neljä kacerimiestä perseessä kiinni odottamassa vaan koska huolisin ja jokaisen kanssa olemme istuneet alas pöydän ääreen ja jutelleet asiat.
Käyty keskustelu on kuta kuinkin näin:
mies:
"tykkäätkö sä musta enemmän kaverina vai enempänä?"
minä:
"kaverina..."
Mies:
"mä tykkäsin susta oikeesti enemmän kuin kaverina.. mut ei sille voi mitään jos toinen ei tykkää takas… "
minä:
"ethän oo vihanen kun en mä näille tunneasioille mitään voi"
mies:
"ymmärrän. ollaan sit vaan hyviä kavereita. Mä arvostan sua tosi paljon.. kai tiedät ja jos mieli muuttuu niin tiedät numeron?"- Anonyymi
Kuvailemas perusteella mä olisin enempi huolissani miten sä itte kuvittelet pääseväs parisuhteeseen kun tarinan mukaan häädät kaikki perceessäs "roikkuvat" pois. Logiikassas on hieman säätämisen varaa,, Ziiiiiicus.
- Anonyymi
🤣🤣 Sulla taitaa olla vilkas mielikuvitus monessa asiassa. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 Sulla taitaa olla vilkas mielikuvitus monessa asiassa. T. Aloittaja
en vastannut aloittajalle edellistä vaan edelliselle kommentoijalle.
Mutta sen sanon että yhtäkään jakaria en itse suhteeseen huoli että jos ziiizuz tyyppi yrittäis minua niin pakit tulisi sillä sen sukuelin näyttää uppoavan jokaiseen joka vain ehtii availemaan. pikkasen liian horahtavaa meininkiä-
ei tippaakaan romanttista eikä hitustakaan rakkautta. Pelkkää seksiä ja sen halua joka vitun reijästä
maksaa voisin sille puutteessa ehkä seksistä mutta silloin se olisi vain seksityölainen minulle. ei muuta. lortto mikä lortto ja jakari saa jakarin ansaitseman kohtelun. maksullisena huorana
- Anonyymi
Jännämiessyndrooman alkutahdit.
- Anonyymi
Pikemminkin jännänais jos otetaan huomioon että aloitus on oikeasti mieheltä naiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753