Yksi kaverimies vaikuttaa kiinnostuneelta

Anonyymi

Mutta itseäni ei vain sytytä. On todella mukava ja hyvä tyyppi ja juuri tuollaisen kumppanin haluaisin, mutta kun ei vain sytytä.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sepä ikävää.

• Anonyymi

Voi Jeeeeesuuuuuus!

Siis joskus mietin että miten saatte ainuttakaan parisuhdetta aikaiseksi kun kaikki asiat puidaan täällä anonyymeillä.

Minulla on neljä kacerimiestä perseessä kiinni odottamassa vaan koska huolisin ja jokaisen kanssa olemme istuneet alas pöydän ääreen ja jutelleet asiat.

Käyty keskustelu on kuta kuinkin näin:

mies:

"tykkäätkö sä musta enemmän kaverina vai enempänä?"

minä:

"kaverina..."

Mies:

"mä tykkäsin susta oikeesti enemmän kuin kaverina.. mut ei sille voi mitään jos toinen ei tykkää takas… "

minä:

"ethän oo vihanen kun en mä näille tunneasioille mitään voi"

mies:

"ymmärrän. ollaan sit vaan hyviä kavereita. Mä arvostan sua tosi paljon.. kai tiedät ja jos mieli muuttuu niin tiedät numeron?"

• Anonyymi

Kuvailemas perusteella mä olisin enempi huolissani miten sä itte kuvittelet pääseväs parisuhteeseen kun tarinan mukaan häädät kaikki perceessäs "roikkuvat" pois. Logiikassas on hieman säätämisen varaa,, Ziiiiiicus.

• Anonyymi

🤣🤣 Sulla taitaa olla vilkas mielikuvitus monessa asiassa. T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣 Sulla taitaa olla vilkas mielikuvitus monessa asiassa. T. Aloittaja

en vastannut aloittajalle edellistä vaan edelliselle kommentoijalle.

Mutta sen sanon että yhtäkään jakaria en itse suhteeseen huoli että jos ziiizuz tyyppi yrittäis minua niin pakit tulisi sillä sen sukuelin näyttää uppoavan jokaiseen joka vain ehtii availemaan. pikkasen liian horahtavaa meininkiä-

ei tippaakaan romanttista eikä hitustakaan rakkautta. Pelkkää seksiä ja sen halua joka vitun reijästä

maksaa voisin sille puutteessa ehkä seksistä mutta silloin se olisi vain seksityölainen minulle. ei muuta. lortto mikä lortto ja jakari saa jakarin ansaitseman kohtelun. maksullisena huorana

• Anonyymi

Jännämiessyndrooman alkutahdit.

• Anonyymi

Pikemminkin jännänais jos otetaan huomioon että aloitus on oikeasti mieheltä naiselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      182
      3660
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1099
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1010
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe