Tämä kyllönen vasta outo tapaus on. Hänet valittiin kansanedustajaksi, mikä sekin on todella outoa. Nyt kyllönen on ehdokkaana eu-vaaleissa , kyllönen on ilmoittanut, ETTEI MENE eu-mepiksi , vaikka tulisi valituksi. Minä epäilen suuresti niiden ihmisten järkeä, jotka tätä vasuria ylensäkään äänestävät.
Kyllönen vasureist !!!!!!!!!!!!!!!!!!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas ihmettelen kauhiast ylleensä niitä jotka äänestävät koko vasemmistokomujen luuserisakkia
- Anonyymi
Kyllä täytyy olla jossain pahasti vialla jos äänestää vasemistoa tai vihreitä!! Aivan turhia koko puolueet.
- Anonyymi
Vasureden jälkeenjääneisyyden jokainen tunnistaa nämä löylyn
Lyöynlyömät jotka ovat yhteiskunnan pohjasakkaa äänestää näitä tollojaja kuten Paavo Arhinmäkeä ja tätä entistä bingoemtää - Anonyymi
Hakkaraisen ja Huhtasaaren jälkeen en ihmettele enään mitään.
- Anonyymi
andersson koko ajan jankuttaa miten sosialistit voitti eduskuntavaaleissa, entäpä Perussuomalaiset? Kuinka monta lisäpaikkaa? Missä laskutaito?
- Anonyymi
Lii Anderson voi unohtaa ministerihaaveet jos kokoomus lähtee Rinteen muodostamaan hallitukseeen, kokoomuksen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kalle Jokinen että he eivät mahdu samaan hallitukseen vasureden kanssa, vaikka Liin kiimainen olemus tähtää Audin takapenkille kuten Paavo Arhinmäki joka möi vasemmistoaatetta alehintaan kun Jyrki Katainen lupasi pari ministeriöstä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760