Seiskaliike vs SKE

Anonyymi

Kumpi ottaa pidemmän korren!
Kantsisko Seiskaliikkeen yhdistyä SKE:n kanssa. Yhdessä olisivat enemmän. Aluksi voitaisiin kokeilla vaaliliittoa. Jos kombo toimii, niin sitten vain hynttyyt yhteen!

7

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääseekö Marco uudeksi tähdeksi Paavon tilalle.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä näyttää että ei pääse. Eikä Paavo sillä
      on tärkeää tietää, että euromepin paikkaa varten tarvitaan noin satatuhatta ääntä joten jos äänet hajautuvat eri puolueille liikaa, hyötyy Juncker, joka on ilmoittanut jo nyt tekevänsä junckerilaisen komissioon jossa ei kansalaisia eikä edes parlamenttia kuunnella
      Eli eu-vaali ei ole läpihuuto/merkityksetön juttu, äänestä ja vie kaverisi mukanasi äänestämään

      Kuva Vantaalta pari tuntia sitten, Junckeria vastustavat kaverukset
      https://pbs.twimg.com/media/D5yMB9qX4AAfgdR.jpg:large

    • Anonyymi

      Lopetetaan SKE ja 7 tähteä. Perustetaan 8 tähden liike.

      • Anonyymi

        Onko Kemin uusi sellutehdas Paavolle viimein se kuningastie Suomen keisariksi. Janitskin ja Marco voivat toki kampittaa vielä vanhan miehen haaveet.


    • Anonyymi

      Eipä taida niin Seitsemän tähteen liikkeellä kuin myös Skeidapuolueellakaan olla edessään kovin ruusuinen tulevaisuus. Hupipuolueita ne ovat molemmat, ja sellaisiksi ne tulevat myös jäämään.

    • Anonyymi

      Ne jotka äänestivät seiskaa ske:tä sinisiä ... saivat mitä pelasivat: yhden paikan enemmistöllä degenraatiodemari Rinne kokosi pakkruotsittajista jamatunhyysäreistä joukon, joka kurittaa suomalaisia ja tuo maahan pakkoruotsia ja matuaylenmäärin, eikä niitä täältä enää pois saa kukaan ei edes Haho sen jälkeen kun ne ovat saaneet kansalaisuuden, muistakaa tämä kun pelaatte vaaleissa ja luulette sitä joksikin leikiksi. Matutuksen ongelmat ei ole ainoa syy, miksi Ruotsidemokraatteja SD äänestetään, puolue ei ole yhden asian liike
      vaan tukea tulee myös lakipuolueena, eläkepuolueena ja monessa muussa asiassa https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sd-inte-langre-enfrageparti De toppar förtroendet i invandringsfrågan, såsom tidigare under många år, men nu ligger de tvåa i lag- och ordning och i pensionsfrågan, medan de ligger trea i sex övriga av de tio viktigaste frågorna.

      https://www.expressen.se/debatt/det-ar-inte-invandringen-som-far-folk-att-rosta-sd/

      Siksikin SD on nousemassa Ruotsin suurimmaksi
      https://www.suomenuutiset.fi/demarit-paniikissa-ruotsidemokraatit-nousemassa-maan-suurimmaksi-puolueeksi/ Ruotsidemokraatit hengittää jo aivan sosialidemokraattien niskaan ja noussee syksyn kuluessa Ruotsin suurimmaksi puolueeksi. Syyskuun Aftonbladetin kannatuskyselyssä prosentit olivat vielä niukasti demareille luvuin 23,9 – 22,4.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe