Poikani ihmetteli miten ihmiset voi asua tälläisessä paikassa, eikö valtio auta näitä poloisia ollenkaan.
Lapsi kysyi miksi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä sää sitten asut? Kortesjärvi?
- Anonyymi
Tuon näköisiä asuu Alavudella Mulukkujärven rannalla kauniissa järvimaisemisda.
- Anonyymi
Kyllä valtio auttaa, mutta kaikki rahat menevät kalliin, turhansuuren henkilökunnan palkkoihin.
Kaupunginjohtajan palkka 10.000 e kuussa plus valtavat eläkkeet,
on suurempi kuin ministerien palkat.
Valtion raha ei hyödytä nyt kuntalaista.
Verotulot koko ajan ehtyvät, isännät investoivat koneisiin ja laitteisiin, eivät maksa veroja--------------kunta joutuu suuriin vaikeuksiin---
velka alkaa olla mahdoton hoitaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä valtio auttaa, mutta kaikki rahat menevät kalliin, turhansuuren henkilökunnan palkkoihin.
Kaupunginjohtajan palkka 10.000 e kuussa plus valtavat eläkkeet,
on suurempi kuin ministerien palkat.
Valtion raha ei hyödytä nyt kuntalaista.
Verotulot koko ajan ehtyvät, isännät investoivat koneisiin ja laitteisiin, eivät maksa veroja--------------kunta joutuu suuriin vaikeuksiin---
velka alkaa olla mahdoton hoitaa.Putket paukkuu, kylä juoksuttaa paikkajien etsintä
- ja aivan ropaskaa taas paikallislehti täynnä törnäisillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä valtio auttaa, mutta kaikki rahat menevät kalliin, turhansuuren henkilökunnan palkkoihin.
Kaupunginjohtajan palkka 10.000 e kuussa plus valtavat eläkkeet,
on suurempi kuin ministerien palkat.
Valtion raha ei hyödytä nyt kuntalaista.
Verotulot koko ajan ehtyvät, isännät investoivat koneisiin ja laitteisiin, eivät maksa veroja--------------kunta joutuu suuriin vaikeuksiin---
velka alkaa olla mahdoton hoitaa.Kyllä meille riittäisi yks kaupunginjohtaja ja muut viskaalit.
- Anonyymi
Tämänpäivän suomea, meidän täytyy oikaista tämä vääristymä :
> Al-Taeen ja Halla-Ahon kirjoitusten "pieni" ero < - Anonyymi
Seinäjoella asuu kuulemma onnellisimman ihmiset
- Anonyymi
Kysääses Nurmo Peräseinäjoki Ylistaro, näiltä matot on koottu !
- Anonyymi
Tuosta keskustastahan on muodostunut reppuselkäisten kasvattamo
- Anonyymi
Seinäjoki ei elä muutakuin ympäristöään rapaamalla, näkeehän sen jo näitten jatkuvasta mankumisista ja tämän paikallislehti mankuu samaten ja julukiasti yleisesti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
