rukousvastauksia

Anonyymi

rukousvastauksia saanut: kun olen ollut "hädässä", samoin myös jos asia ollut vain PYYTETÖN toivomus, vaan johonkin "fraasirukoukseen", - ei oikein mitään...

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis, kerro, mikä oli hätä ja mikä oli vastaus.
      mikä oli pyyteentön toivomus?

• Anonyymi

pyyteetön: sanoisin, että ei itsekkäästi, siis "oman edun tavoittelu", vaan koko SYDÄMMESTÄÄN NÖYRÄ, ei nöyristelijä.
      myöskin siten olen saanut, kun olen tavallaan luopunut, hyväksynyt tilanteen (yleensä se on joku harmillinen, hankala tilanne), kuten LUTHERKIN sanoi Jumalalle: "tässä olen enkä muuta voi".

viimeaikoina ei ole ollut sellaisia asioita, joita osaisin pyyteettömästi. . . rukoilla, ne rukoukset usein menee "fraasiksi", eikä SYDÄN mukana, niin eipä sitten erityisempää. . .

• Anonyymi

Älä nyt ala ujostelemaan. olethan täällä anonyymina kaiken lisäksi.

siis, itse esim olen itsekkäistä syistä, pyytänyt vaimoa, noin 40-50 vuotta sitten, sekä monia sopimusrukouksia sekä esirukous pyyntöhä, (nyörtyytäviä) seurakunnan edessä, joka tulisi tahi olisi olla ,veljien aj sisarien rakkauden na muun yhtein kokoontumis-paikka, mutta kuten sanoin, nyöryyttävä eli oli pakko nöyrtyä, sen toivon edessä että Herra kuulisi SEURAKUNNAN rukouksen.

joten ei vielä ole sitä vastausta eli vaimoa näkynyt, ja itsekäs pyyntö, sillä SE ON JA OLI PARAS APU JUMALALTA,
        joten Jumala ei tahtonut antaaa PARASTA!

Joten, lopeta se ujosteleminen!Q

• Anonyymi

"vaan koko SYDÄMMESTÄÄN NÖYRÄ, ei nöyristelijä.
      myöskin siten olen saanut, kun olen tavallaan luopunut, hyväksynyt"

No en tiedä, kuinka nöyrä olet, itselläni on näyttää. valitettavasti myös tästä tekoja.

Mooseksesta sanotta että NÖYRTYI ja jätti egyptin paramman palkan toivossa eli taivas.

no en tiedä, e miksi Mooses PAKENI oli että MURHAAJALLA oli parempi olla kaukana oikeudesta kuin oikeudessa.

se saattoi olla myös syy, miksi ei ollut innostuntut lähtemään takaisin vaikka Jumala itse "kasvoista kasvoihin", puhtelen niin pyysi ja sitten määräsi.

eli ei ollut kovin vapaa se nöyrtyminen eikä luopuminen kaikesta, egyptin kunniasta ja hyvästä.

Minulla taas oli ja on, valitettavasti kaikki mennyt vapaasta tahdosta, toivolla että Jumala on HYVÄ:

no kuten ehkä tiedät, en palvele Jumalaa omasta tahdostani vaan KOSKA

OLEN ORJA
      ja OLEN VANKI:

joten kuka pelastaa minut Jumalan kynsistä ja mielivallasta eli siitä että Jumala vain aj yksin omaan tuottaa minulle, kärsimystä ja vaivaa ja koko elämäni on yhtä helvettiä.

no sa,a se

vaikka oelnkin syntinen aj paska, puhun ja olen MYÖS Jumalan edessä rehellinen aj Jumala voi luottaa sanaani.
      ja voi sen vaikka laittaa 11.sta käskyksi!
      ja ottaa oppia, rehellisyydestä ja mistä lie.

• Anonyymi

Isoin ongelma rukoilemisessa on se, ettei ne toimi. Jumala on satua ja hööpöötyystää. 😂🤣😂🤣😂🤣

• Anonyymi

no, mulla sellainen kokemus.
      Olin rahaton, (siis TUHLANNUT rahani :( "rukoilin" tai oikeammin napisin Jumalalle. "miten tässä nyt lapselle voi Jumalasta puhua, kun ei edes ruokaa kaapissa ,- samaan hengenvetoon tunnustin, noh. . .olenhan minä kyllä tuhlannut. . .
      Unohdinkin koko asian ("rukouksen").
      Seuraavana päivänä töistä tullessani !! Postiluukustani oli pudotettu kirje, - ja mitä vielä. . .kirjekuoressa oli ainakin VIIKON ruokarahat !! Olin lievästi sanoen aika hämmästynyt !!!
      Sitten: seuraavana päivänä tulin taas töistä kotiin, ja mitä vielä: taas kirjekuori ?? Avasin, ja kuoressa sekä kirje rahaa. . .sitten aloin oleen jo , suorastaan totinen !
      noh, miettiköön kukin oliko tässä mun "rukoukseeni" (napinaani) vastattu ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe