Naiset pitävät usein kauneus-syistä pitkiä kynsiä. Kuinka he pyyhkivät takapuolensa? Eihän se paperi nyt niin kestävää ole?
Toinen mietityttänyt asia on joka myös liittyy naisee tai naisiin, lesbonaisiin, kuinka he harrastavat seksiä?
Minua askarruttaa kaksi asiaa.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät he pyyhi. Kaunis nainen käy kylpyhuoneessa vain korjaamassa meikkiä.
Lepakot tykkäävät kynsimisestä.- Anonyymi
Persut kommentoimassa
- Anonyymi
Hienot naiset käyttävät bideesuihkua, ja paperilla ehkä vähän taputtelevat enimpiä vesiä.
- Anonyymi
Näinhän se on mullakin vaikka olen mies ja lyhyt kynsinen.
Suihkuthan ja pesen kuonat ja kuivaan vc paperiin.
Tietenkään tämä ei toimi erämökeilä. Armeijasa . Halvoissa hotelleissa yömajoissa . Jne. Mutta siellähän haisee huonolle aina.
Miten joku suomessa voi olla noin epätietoinen perus hygieniasta.
Olet varmaa n. Persu
Meillä kepu navetoissa pestään illalla kaikki peput lehmäletkulla
Maataloustukiloinen- Anonyymi
Me perussuomalaiset hoidamme perushygieniamme hyvin, joka pitää sisällään tietenkin myös käsihoidon ja manikyyrin.
Suosimme Suomessa valmistettua WC-paperia, kuten oletamme jokaisen suomalaisen tekevän.
Halpojen hotellien hajut ovat jääneet meiltä kokematta, mutta uskottavahan se on maamiestään, kun hän niin vakuuttaa.
Kepunavetat ovat tuntematon käsite meille perussuomalaisille, mutta parsinavetat ja pihatot kuuluvat sanavarastoomme.
Kuuluuko mainitsemasi "peppujen pesu lehmäletkulla" perheenne iltarutiineihin?
- Anonyymi
Ämmät nyt vain on tyhmiä. Muuta kysyttävää?
- Anonyymi
Pitkät irtokynnet ovat hyvin äkkiä vessanpöntössä jos niillä kovin ahkeraan ahteriaan paperin kanssa pyyhkii. Aina roiskuu kun takamukseen vettä suihkuttaa.
- Anonyymi
Kyllä se pyyhkiminen onnistuu meiltä pitkäkyntisiltäkin. Tosin vessakäynnin jälkeen joudumme hieman esim. hammastikulla kaivelemaan kynnenalusiamme vaikkapa ennen ruokapöytään menoamme.
- Anonyymi
Ehkäpä pitkäkyntisillä naisilla on ikioma kotihygieniamamu, joka kourii anusympäristön kliiniseksi perinteisin arabikeinoin, eli ihan käsikopelolla?
Jälkimmäiseen kysymykseen en osaa vastata johtuen oletetusta miessukupuolestani, joka johdosta en ole valitettavasti päässyt osallistumaan naisten keskinäisiin seksikarkeloihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057