Vaikka Hesassa puut jo vihertävät ja juhannusruuhkia odotetaan innolla, niin silti pomppasi taas ratikka pois kulku-uraltaan. Onneksi tällä kertaa kukaan ei jäänyt innostuneen ratikan alle.
Lukijan kuva, kaapattu hesalaisten sanomien nettisivulta: https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/b24e02ecf8b54ee6ae81776edc0001a0.jpg
Huomatkaa kuvassa dynaaminen kumipyörillä varustettu Unimog, joka kulkee luotettavan varmasti kuten Nysset Tampereella.
Pelkkä takatalven uhka pompsautti ratikan kiskoilta
23
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulema joku hamppufrikoofillarikommari oli kiilannu. Keskustakin näivettyy tän takia ja kauppiaat kuolee. Alamäki alkoi kun viistokatu poistettiin ja naisille annettiin äänioikeus...
- Anonyymi
Nyt eduskunnassa on enemmistö naisia. Katastrofi ja tuho on valmis
- Anonyymi
Olikohan vanhentuva matalaurainen vaihde. Niitä korvataan vähitellen syväuraisilla vaihteilla.
- Anonyymi
Ratikkahan edustaa modernia 1800-luvun hi-teciä. Siihen aikaan hallintoalamaiset menivät kiltisti sinne minne määrättiin, eivätkä riekkuneet vapaasti oman tahtonsa mukaan mihin sattuu. Kumipyörä on rapauttanut ihmisten moraalin. Enää eivät kurjat edes hallitsijoitaan arvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratikkahan edustaa modernia 1800-luvun hi-teciä. Siihen aikaan hallintoalamaiset menivät kiltisti sinne minne määrättiin, eivätkä riekkuneet vapaasti oman tahtonsa mukaan mihin sattuu. Kumipyörä on rapauttanut ihmisten moraalin. Enää eivät kurjat edes hallitsijoitaan arvosta.
Vapaa tahto ei ole vihreiden ja vasureiden toivelistalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa tahto ei ole vihreiden ja vasureiden toivelistalla.
Samasta syystä raideliikenne ratikoineen on ollut kommunistimaissa suosittua. Vapaa Amerikka on rakennettu autoilun ympärille, ja siitä ihmiset pitävät.
- Anonyymi
Raitiotie on ollut ja on erityisen suosittu liikennemuoto saksankielisissä maissa.
Saksan Liittotasavallan lakiin kirjattu raitiotienormi on nimeltään Verordnung über den Bau und Betrieb der Straßenbahnen. Sen mukaan toimitaan raitiotieasioissa Saksassa ja myös monessa muussa paikassa, kuten Hervannassa, Kalevassa ja Hämeenkadulla.
Tampereen raitiotie on järkiprojekti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raitiotie on ollut ja on erityisen suosittu liikennemuoto saksankielisissä maissa.
Saksan Liittotasavallan lakiin kirjattu raitiotienormi on nimeltään Verordnung über den Bau und Betrieb der Straßenbahnen. Sen mukaan toimitaan raitiotieasioissa Saksassa ja myös monessa muussa paikassa, kuten Hervannassa, Kalevassa ja Hämeenkadulla.
Tampereen raitiotie on järkiprojekti."Tampereen raitiotie on järkiprojekti."
😆️🤣️😁️😆️🤣️😆️😁️🤣️😆️🤣️
- Anonyymi
Harvassa niitä on sellaisia liikennevälineitä, missä ei koskaan ole mitään häiriöitä.
- Anonyymi
HSL:n häiriölista tänäänkin on aika pitkä bussien ja junien osalta ... Ratikka on varma valinta.
- Anonyymi
Juuri äskettäin kuoli aika monta ihmistä Espanjassa, kun bussi syöksyi rotkoon.
- Anonyymi
Samaan aikaan Tampereella: https://www.aamulehti.fi/a/c3e0ebb6-87e2-41c1-a419-2e19045f19e3
- Anonyymi
Ratikkalinja pitäisi kaivaa tunneliin, jossa talvi ei pääse vaikuttamaan raiteisiin.
- Anonyymi
Tai tehdä taivasratikka kuten Wuppertalissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tehdä taivasratikka kuten Wuppertalissa.
SkyTretikka olisi mahtava.
- Anonyymi
Olen aika varma, ettei pääkaupunkiseudun liikennehäiriöt vaikuta Tampereen ratikan liikennöintiin. Varsinkaan etukäteen.
- Anonyymi
Oliko sinulla jotakin sanottavaakin? 😥
- Anonyymi
Tampereen ratikasta tulee viksumpi. Kun ratikka putoaan kiskoilta, säpit lukitsevat jouset, kun ne tämähtävät pohjaan. Painoa kevennetään poistamalla matkustajat ratikasta. Rukoillaan. Mekanismi avaa yhtaikaisesti säpit, ja ratikka ponnahtaa takaisin kiskoille
- Anonyymi
Ratikan kyytiin muutama hallitunkki, joiden avulla raavaimmat miesmatkustajat siirtävät ratikan takaisin kiskoille. Naiset ja lapset saavat olla ratikassa tuiskulta suojassa.
- Anonyymi
Tunnelikin tulvii taas. Nippanappa pienellä venellä saattaa päästä.
- Anonyymi
Ratikat ajetaan ensimmäisenä tunneliin, jonka jälkeen tunnelin päät sinetöidään räjäyttämällä ne umpeen. Tämän jälkeen tunneli ei aiheuta enää vaaraa kaupunkilaisille.
Kiskot ja ajolangat rullataan pois kuten tehtiin Turussa. Romumetalli sulatetaan ja siitä valetaan iso kirkonkello Tampereen tulevaan järkihankkeeseen, suurmoskeijaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratikat ajetaan ensimmäisenä tunneliin, jonka jälkeen tunnelin päät sinetöidään räjäyttämällä ne umpeen. Tämän jälkeen tunneli ei aiheuta enää vaaraa kaupunkilaisille.
Kiskot ja ajolangat rullataan pois kuten tehtiin Turussa. Romumetalli sulatetaan ja siitä valetaan iso kirkonkello Tampereen tulevaan järkihankkeeseen, suurmoskeijaan.Mitäs tupakalle tädille kuuluu? Et ole enää aikoihin kirjoitellut. Kaikki hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359814- 415354
- 434993
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133373
- 443158
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise692582- 442573
- 562473