miksi jumala pelkää ateistia

Anonyymi

Montako ateistia on oikeasti törmännyt jumalaan ja lopettanut ateismin.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Montako ateistia on oikeasti törmännyt jumalaan ja lopettanut ateismin."

Ateisti ei löydä Jumalaa samasta syystä kuin rosvo ei löydä poliisia eikä hiiri löydä kissaa.

• Anonyymi

Hyvä rosvo tietää missä poliisi lymyää, hyvä hiiri tietää missä kissa liikkuu.
        Hyvä ateisti tietää, että jumala on uskovaisten aivojen tuotosta.

• "Ateisti ei löydä Jumalaa samasta syystä kuin rosvo ei löydä poliisia eikä hiiri löydä kissaa."

Harva rosvo on kadottanut poliisinsa ja harva hiiri on kadottanut kissansa. Suurin osa ateisteista on entisiä uskovaisia. Ateistit ovat kadottaneet jumalansa.

• Anonyymi
        Kampelatutkija kirjoitti:

"Ateisti ei löydä Jumalaa samasta syystä kuin rosvo ei löydä poliisia eikä hiiri löydä kissaa."

Harva rosvo on kadottanut poliisinsa ja harva hiiri on kadottanut kissansa. Suurin osa ateisteista on entisiä uskovaisia. Ateistit ovat kadottaneet jumalansa.

Itse asiassa minä olen varmaan ollut välinpitämätön jumalasta.
        Mutta muistan, että pidin pienenä katoamistani mahdottomana.
        En muuten uskonut, kun muistan vanhan sukulaiseni opettaneen ruoka ja ilta rukouksen.
        Se oli merkityksetöntä höpinää aina hänen seurassaan.
        Eikä se sitä mitenkään tyrkyttänyt, kuunteli aina kirkkoa radiosta.

• Anonyymi

halla aholle pitäisi saada kruusattu kuningastuoli ja

oma paikka kaikkien edessä. ateistit ovat egoistisia

viisastelijoita ja menevät Jumalan ohi heittämällä.

Ei voi kauhalla vaatia.

• Anonyymi

Kyllä noitakin löytyy etenkin, jos katsomme ateistisen kasvatuksen saaneita, jotka kohtaavat uskonnollisuuden ensimmäistä kertaa eivätkä ole koskaan pohtineet omaa suhtautumistaan uskontoihin syvemmin. Törmäsin netissä tarinaan ateistista, joka kääntyi uskoon oman lapsensa kuoleman jälkeen ja luettuaan uskovan filosofin kirjoituksia.

Oleellista on katsoa syitä, miksi nuo ihmiset tulivat uskoon ja pohtia ovatko syyt hyvät. Jos Jumala ja lupaus sielujen ikuisesta elämästä tuo lohtua lapsensa menettäneelle, niin kenties se on hyvä. Itse pyrin mieluummin uskomaan todellisiin asioihin.

• Anonyymi

Lapsi, isä ja äiti kaikki kuolevat, ateistinen kasvatus, mitä se on.
        Lapsen kuolemalla on aina jokin syy, taisi ateisti olla itse syypää lapsensa kuolemaan.
        Varmasti jos valitsee jonkin perinnöllisen sairauden on itse valinnallaan syypää.
        Tällainen jeesustelu ei sitä omaa syyllisyyttään mihinkään kadota, totuus on ja pysyy.

• Anonyymi

Minä ja muutama miljoonaa muuta on kutsuttu Jumalan Valtakuntaan.

• Anonyymi

Ovatko nämä miljoonat ilman jumalaa, jos eivät olisi ikinä jumalasta kuulleet.
        Minä olen kuullut ja pidän jumalaa valheena.

• Anonyymi

Mina. Tormasin johonkin suurempaan ja parempaan.

Erosin kirkosta, mutta tormasin suurempaan. Hyvaksyin hanet iteseeni ja kasvoin edelleen suuremmaksi. Kuin han. Vanhempani ovat ylpeita, etta lapsi on kasvanut heita suuremmaksi.

-NTR-

On ihmeellisen suuri.

Ateisti ilmeisesti pelkaa jumalaa?

Lopulta siihen on syytakin. Han kylla tulee sen aikanaan huomaamaan, ja se on silloin hanen pelastuksensa. Jos niin on?

• Anonyymi

Minä kuolen ateistina ja voin sen heikkomielinen sinulle luvata.

• Anonyymi

Herran pelko on viisauden alku. Jos pelkää Jumalaa niin silloin on jo ilosanoman kuullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herran pelko on viisauden alku. Jos pelkää Jumalaa niin silloin on jo ilosanoman kuullut.

Miten olematonta voi pelätä, herra ottaa aseen kauniisti käteensä ja painaa liipaisinta.
        Valheesta ei ole muuta, kun haittaa, sillä muut kärsivät uskovaisten valinnoita.

• Anonyymi

Ja suojelkoon NTR jokaista, joka ottaa hyvan sanoman vastaan:

Pyramiditeksti:

Ei ole olemassa jumaluutta; tahtea ilman ystavaa.
        Mina olen sinun ystavasi.
        Katso minua kuin tahtea.
        Nae minussa heidat kaksi, he ovat: Hor and Setsh.
        Etta puhdistaisit* Hor:n silman hanelle ja poistaisit hanen haavansa.
        Etta ottaisit Setsh:n kivekset hanelle ja havittaisit hanen vikansa.
        Tama on syntynyt sinulle.
        Tuo vastasyntynyt on sinulle annettu.
        Hor on syntynyt nimessa jossa maa jarisee ja taivas vapisee.
        Tassa ei ole vikaa,tuossa ei ole haavaa, ja sama kaantaen.
        Sina olet syntynyt, Hor, Sjir:lle, mutta sinusta on tullut suurempi kuin han**.
        Sina olet syntynyt, Sesh, Seb:lle, mutta sinusta on tullut suurempi kuin han.
        Yksikaan jumalan siemen ei katoa.
        Sina, hanen omansa et katoa.

*kirjaimellisesti sylkisit; puhdistaisit syljella
        **Kun ihminen, kuten on velvollisuus, yksikin kerrallaan ottaa jumaluuden vastaan, itseensa, han tulee suureksi. Vanhemmat ovat ylpeita lapsesta, joka on kasvanut heitakin suuremmaksi.

(Setsh on viattoman Sjir:n ("osiriksen") syntinen tappaja, mutta han on syntynyt uudelleen viattomuuteen han saa kiveksensa takaisin antaessaan Katuen itsensa auringolle.

Hor on syntinen kostaja, joka kostaessaan Setsh:lle menettaa silmansa, mutta han on syntynyt uudelleen viattomuuteen, antaessaan silmansa isalleen, Sjir:lle. Han saa silmansa takaisin)

jmnjmnt

Laitan taman viimeisen kerran. Leikkasin uudelleen kaarmen paan silmissani irti. Setsh on syntinen jumaluus joka "syntyy uudelleen" puhtaana. Niin tuossa tekstissa lukee, ja minulla on jopa valokuva alkuperaisesta kirjoituksesta. Seth on syntinen jumaluus. Suurin syntinen. Viattoman murhaaja. Vaaryydella vallan tavoittelija. Setsh:in kiveksissa on vika, ne vetavat kohti valtaa vaaryydella. Setsh kaikkea totuutta vastaan. Se on hanen kiveksissaan. Niissa on myos se etta han toki uskoo hetken asiansa edistykseen, ja siihen ettei viaton heraa henkiin. Uskoo seksiin miehen kanssa, ja myos toisen puolison viemiseen, pettamiseen. Ja Setsh menettaa kiveksensa.

Mutta saa ne takaisin. Puhdistettuina.

Hor:n silma on mieli. Setsh:n kivekset ovat mieli.

Ja silti sanon, etta Viaton nousee kuolleista KOKONAISENA. Aivan kuten Sjir (osiris). Elamaan "isiksen" S-t:n kanssa. Muutkaan eivat jaa paritta!

• Anonyymi

Jumala pelkää, jos kerta on kaikkialla ja ei ole minuun törmännyt.
      Todellisuudessa jumalaa ei ole olemassa ja se on syy.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4774
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      108
      2220
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1258
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1246
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      493
      1059
    Aihe