Sitäkö Demukka pelkää, että he paljastuvat rasisteiksi ja natseiksi.
Ei tarvitse pelätä, sillä tiedämme jo kaiken.
Mitä Punikit Pelkää ?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
RKP haluaa tulla lähemmäksi Rasisteja, homo- ja juutalaisvihaajia SDP:tä, kokoomusta, vihreitä ja vasemistoa.
RKP haluaa lähemmäksi omiaan, Natsien joukkoon. ! - Anonyymi
Al Taee on joutunut Hullujenhuoneelle. Kysymyksessä on erittäin paha pelkoreaktio kaikkein suurimman puolueen PerusSuomalaisten voitosta.
- Anonyymi
Perussuomalaisten kannatus putosi edellisistä vuoden 2015 eduskuntavaaleista 0.2 prosenttiyksikköä.
- Anonyymi
Yksi on varmaa. Persuja ei kukaan voita koskaan rasismissa!
- Anonyymi
Punikki pelkää menettävänsä hillotolpan. Hyvin Soinimaista demareilla.
- Anonyymi
Punikki pelkää Suomalaista, mutta ei mustaa puukkojunkkaria. Siinä on aika paljon outoja piirteitä.
Punikkia ei pidä kenenkään pitää terveenä.- Anonyymi
Kumpi sinulla on pienempi luku: kengännumero vai älykkyysosamäärä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi sinulla on pienempi luku: kengännumero vai älykkyysosamäärä?
Kumpaako viherpunikki pelkää enemmän, älyä vai kenkää vaiko molempia. ?
- Anonyymi
ViherPunikki pelkää Dieseliä, Bensaa, Biokaasua, Sähköä ja nyt erityisesti muodissa on Ilmastohysteriä ja ihan uusimpana muovi.
PunaVihreys on Sairaus. !
PerusSuomalainen on fyysisesti ja henkisesti Terve. ! - Anonyymi
Pelkää että länsiraja menee kiinni eikä enää saa niin helposti pössöteltävää.
- Anonyymi
Punikki pelkää Ryssiä......on sitä aikoihin jo eletty.
- Anonyymi
ViherPunikki pelkää vihreää. Siitä syystä vihreät ei uskalla mennä asfaltinreunan yli.
- Anonyymi
Vihreille on siitä syystä luonnollinen ja rentouttava paikka narinkkatori, koska siellä ei kasva mikään.
Siten vihreä ei tarvitse pelätä puun kaatuvan päälle ja kasvien aiheuttavan allergiaa.
- Anonyymi
Punikki viherpunikki natsisika persu Mersu torso
- Anonyymi
Punikkia ketuttaa. ?
- Anonyymi
Yksi on ainakin selvää.......Persut Ei Pelkää viherpunikkeja.
- Anonyymi
Vihreät tulee siirtää eduskunnssa oikeaan laitaan, eivät tarvitse sitten enää pelätä PerusSuomalaisia.
- Anonyymi
Vihreät olisivan sitten omiensa joukoissa RKP:n kanssa. Vihanlietsonta ja anarkiasuunnitelmia tehdessä olisivat silloin lähikontaktissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268712- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49569
- 25545