siis moi.
nyt näin mainoksen youtube videon alussa että avaa ovi ilman avainta turvakoodilla.
tässä on vain se hauska homma että no tietenkin itse olen vanha varas ja osaamiseni on aika hyvä.
hauskinta tässä on se että tosiaankin mainostan teitä kaikkia hankkimaan turvakoodilla toimivan oven lukituksen.
hahhaa mä nauran teille pitkät.
mulla kun on jo uusin teknologia käytössä. se on koodiavain kuten kaupan lähimaksu. mulla vain sattuu jo itselläni olemaan laite jolla saan wifi yhteyden oven lukkoon ja avattua sen.
laite on tupakkiaskin kokoinen ja se tiirikoi mulla sen lukon auki aina. hauskaa että olen lainannut tuota laitetta joka maksoi itselleni 2000 euroa niin olen vuokrannut sitä 100 euron hintaan aina vuorokaudeksi ja jopa on tyhjetynyt asunnot.
hauska ja outo tää lähi-laite kun mun puhelinkin avautuu tällä vain painamalla nappia.
hassua.
sori siis olen vetänyt koko päivän hassua ja kokaa ja meta piippua syönyt vähän heroiini sokeria.
siis mulla kun rahaa vain riittää... kun ei tarvi itte pölliä mitään.
vuokraan vain laitetta.
moniko teistä tiesi että nuita elektroni koodi lukkoja on ollut suomen kerrostaloissa ja etenkin vanhuksilla käytössä jo yli 10-vuotta.
ja mun bisneksell ette sit vittuile mitään. jos tarvitte imurilaitetta koodia varten niin olkaa yhteydessä.
ovi ilman avainta... koodilla.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796