CSMI- jostain kumman syystä palkkaa shia muslimien ytimeen kuuluvan.
Hän on antisemistinen homofobinen ja kaikkea muuta kuin demareiden Risto Rohkea.
Mikäli Halla-aho kirjoittaa kriittisesti hän ei ole pahuuden ytimessä.
Al-Taaeeb kirjoittaa millainen ihminen hän on. Viha ei lähde kotoutuksella
rauhanmiehen rankka päivä päättyy pulloon!
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?
- Anonyymi
Al-Taeen todellinen minä paljastuu FB-päivityksistä, jotka hän on kirjoittanut kännissä.
Selvin päin pystyy valehtelemaan ja näyttelemään rooliaan rauhanmiehenä.
Irakista shia terroria on moni sunni joutunut pakenemaan. Al-Taeen perhe on shia, korkeassa asemassa sitä yhteiskuntaa. Al-Taee ei ole tehnyt mitään Suomen hyväksi esimerkiksi auttamalla palauttamaan miehet, jotka eivät tarvitse suojelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as783360Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253023- 512932
- 592783
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582598Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542359Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802231- 692108
- 452102